En ze kleed zich om in de auto.quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef Kinga het volgende:
Ze wordt dus opgehaald door een auto, Luc moet de anderen afleiden, Ze gaat zeggen dat ze naar een vriendin gaat.
En waarom moet Huub zijn mond houden als hij zich wil verdedigen en Lieke niet?quote:Op maandag 17 december 2007 18:35 schreef riri het volgende:
hou je kutkop zelf eens dicht Huub....je verveelt mensen
En ze doet het om degene die 'pas geleden een mes in haar rug heeft gestoken' dwars te zitten. Brian mag het weten.quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze kleed zich om in de auto.
Da's wel duidelijkquote:Op maandag 17 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze doet het om degene die 'pas geleden een mes in haar rug heeft gestoken' dwars te zitten. Brian mag het weten.
Er gaat wel een ton boete van je prijzengeld af in het geval dat jij de villa wint.quote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Mogen wij nog wel oliebollen zeggen?
Kweenie, leest de Redactie mee?quote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
oliebollen zijn coolquote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Nee, staat een boete op van 100 cp'squote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Selene gaat oliebollen bakkenquote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er gaat wel een ton boete van je prijzengeld af in het geval dat jij de villa wint.
Ach script he.De redactie is daar zo origineel.Steeds een script met dezelfde mensen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
[..]
Selene gaat oliebollen bakken![]()
mag ik met ceepees betalen?
Is er nu een hetze tegen Lieke? Jaap doet er als enige niet aan mee volgens mij.
Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen,quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er gaat wel een ton boete van je prijzengeld af in het geval dat jij de villa wint.
Ik noemde het vorige week al een Ericje (toneelhaak) en als het Jaap uitkomt doet hij daar net zo hard aan mee.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
Is er nu een hetze tegen Lieke? Jaap doet er als enige niet aan mee volgens mij.
Schoon je PC eens op (TIF en Cookies verwijderen) en betaal gewoon.quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
Kan sinds een paar week op de een of andere manier geen streams meer krijgen![]()
Dacht dat ik het wel alleen met Fok kon doen. Maar mis de streams wel, er gebeurd zo veel!
Ben haast geneigd m'n computertje te formateren
In mijn ogen moeten ze Selene eruit gooien nu. Ze voegt niets positiefs toe, en maakt de Lieke hetze alleen maar erger.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
[..]
Selene gaat oliebollen bakken![]()
mag ik met ceepees betalen?
OLIEBOLLENquote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Er is er iig één die bloed ruikt en die gooit zich nu op als aanvoerder en stuurt zijn poppetjes aan.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je hier nog wat aan?quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
Kan sinds een paar week op de een of andere manier geen streams meer krijgen![]()
Dacht dat ik het wel alleen met Fok kon doen. Maar mis de streams wel, er gebeurd zo veel!
PM gestruurdquote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
Tegen Lieke en Huub ipv Amanda en Brian bedoel je? Baal ook van dat Brian zo met rust wordt gelaten en zelfs beschermd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach script he.De redactie is daar zo origineel.Steeds een script met dezelfde mensen.
huuh?quote:Op maandag 17 december 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Selene gaat dus gewoon naar de premiere. Wat maar weer aangeeft dat Lieke weer een speltechnische blunder heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Alles al gedaan...quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op (TIF en Cookies verwijderen) en betaal gewoon.
Als de groep mee is dan heeft Huub ze meegekregen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is er iig één die bloed ruikt en die gooit zich nu op als aanvoerder en stuurt zijn poppetjes aan.
Mag jij raden wie..
Om dit te zien?quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op (TIF en Cookies verwijderen) en betaal gewoon.
Ik ben slecht in raden...was het iets met Russen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is er iig één die bloed ruikt en die gooit zich nu op als aanvoerder en stuurt zijn poppetjes aan.
Mag jij raden wie..
Ze heeft er niets mee bereikt behalve wat TV momentjes...quote:Op maandag 17 december 2007 19:12 schreef riri het volgende:
[..]
huuh?
waarom?
Is toch prachtig....verbaal heeft Lieke die Selene in haar zak....effe vuurtje aanstoken richting Selene en die loopt jankend naar het toilet daar bij die premiere....je hebt gezien toen met Jeroen hoe makkelijk ze te breken is...Lieke weet precies de zwakke plek van Selene
Lieke kan keiharde opmerkingen maken.....zeker als ze publiek om haar heen heeft en die is er vanavond...mooier kan ze niet krijgen
en ze is niet meer een deel van iemand...ze is gewoon zichzelf,ze kan doen en laten wat ze wil
Achter vindt deze situatie prachtig...ze kunnen er mooie tv mee maken....Lieke die keihard terug gaat slaan...ze is er sterk genoeg voor.
Ze heeft dat 7 maanden bewezen....
bij mij anders om, ik heb op een of andere manier nog steeds streams terwijl mijn maand al afgelopen isquote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je hier nog wat aan?
Problemen met Streams en Abonnement # 2
Ik reken er ook echt niet meer op.De lol om het te zien is er echt af.De streams staan niet meer constant aan bij mij,wat het is een grote nepzooi.Jammer dat het er zo dik boven op ligt.quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef Py het volgende:
[..]
Tegen Lieke en Huub ipv Amanda en Brian bedoel je? Baal ook van dat Brian zo met rust wordt gelaten en zelfs beschermd.
Hopelijk is het omdat ze monsterlijke plannen met Brian's exit hebben, maar ik vrees met grote vrezen...
Ze deed het op verzoek van Jaap en Huub. Ze had toen nog de knop in de meespeel-modus staan en liet zich dus overtuigen. Niet zo slim idd, maar ze heeft het loyaal zijn aan Huub en Jaap boven haar eigen logica gesteld. Iets wat nu niet meer zal gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft er niets mee bereikt behalve wat TV momentjes...
Fijne avond.quote:Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef riri het volgende:
daar zien we weer een hangende Huub op de bank zonder ook maar enige energie...of drinken,roken en strompelen en niet uit de woorden komen of uitgeput hangen op de bank....
nooit ook maar IETS doen tegen Brian
streams uit de hele avond
saai dit weer eens
Brianquote:Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Als de groep mee is dan heeft Huub ze meegekregen.
Als de groep tegen is, moeten ze dat van Kutflens.
Is echt zo
Is het voor jou niet beter even helemaal geen streams/COSsen te kijken? Ik zie je de laatste tijd bijna alleen in een negatieve staat van opwinding posten over Huub die niets tegen Brian onderneemt. Hoe hoog of laag je ook springt, dat zie ik sowieso niet meer gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef riri het volgende:
daar zien we weer een hangende Huub op de bank zonder ook maar enige energie...of drinken,roken en strompelen en niet uit de woorden komen of uitgeput hangen op de bank....
nooit ook maar IETS doen tegen Brian
streams uit de hele avond
saai dit weer eens
Alsje.quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Montolivio het volgende:
is er een forum met stream problemen? of moet ik het hier gewoon vragen?
Kan niet..ik moet naar de premiere....de auto staat voorquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het voor jou niet beter even helemaal geen streams/COSsen te kijken? Ik zie je de laatste tijd bijna alleen in een negatieve staat van opwinding posten over Huub die niets tegen Brian onderneemt. Hoe hoog of laag je ook springt, dat zie ik sowieso niet meer gebeuren.
Misschien slim om even afstand te nemen?
LOL.quote:Op maandag 17 december 2007 19:40 schreef riri het volgende:
Kan niet..ik moet naar de premiere....de auto staat voor
Kun je foto's maken ?quote:Op maandag 17 december 2007 19:40 schreef riri het volgende:
Kan niet..ik moet naar de premiere....de auto staat voor
* BURPquote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Dark het volgende:
Tis een mannenavond vanaaf?
Dan ben ik hier goed
Sinds wanneer is Brian betrouwbaarquote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef gan-sim het volgende:
wat zit huub nu weer te liegen.......lieke wist allang van brian dat hedda mee zou komen......was vooropgezet plan......niks bedacht op het laatste moment....
nog eenquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Montolivio het volgende:
is er een forum met stream problemen? of moet ik het hier gewoon vragen?
Dat vraag ik me af. Ook daar weten we niet precies wat Huub tegen Brian heeft gezegd en Brian tegen Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef gan-sim het volgende:
wat zit huub nu weer te liegen.......lieke wist allang van brian dat hedda mee zou komen......was vooropgezet plan......niks bedacht op het laatste moment....
Brian kan goed vertalenquote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ook daar weten we niet precies wat Huub tegen Brian heeft gezegd en Brian tegen Lieke.
Voorbeeld:
Huub (lam): Hedda komt zaterdag, zou top zijn om haar mee naar de villa te nemen.
Vertaald door Brian: Goh Lieke, Huub neemt Hedda zaterdag mee naar de villa.
Brian en plannetjes ( hij is meer van de pammetjes), that's a new one, die kan alleen anderen voor zijn karretje spannen en daar heeft Jaap wrs geen zin in.quote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Hadden Jaap en Brian ook niet een geheim plannetje lopen???
Zag vorige week een filmpje over tactiekbesprekingen.
Leer je er wat van?quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef Ziet het volgende:
de mannenavond is in ieder geval leuker als de vrouwenavond om naar te kijken/luisteren
Dat weet je bij Jaap nooitquote:Op maandag 17 december 2007 20:02 schreef Varen het volgende:
Heeft Jaap weinig sex ervaring, of speelt hij weer een spelletje
Voor iemand van zijn lengte heeft jaap wel een extreem kleine.....................quote:Op maandag 17 december 2007 20:02 schreef Varen het volgende:
Heeft Jaap weinig sex ervaring, of speelt hij weer een spelletje
Jaap heeft thuis toch a load full of p0rnfilms?quote:
Denk dat die dan wel weet waar ie hem in moet duwen, maar geloof wel dat ie nog maagd is.quote:Op maandag 17 december 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft thuis toch a load full of p0rnfilms?![]()
Wanneer het in het straatje past.quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef gan-sim het volgende:
[quote]Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Brian betrouwbaar
NOOIT......alleen nu wel dus
quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef kit2u het volgende:
Amanda en zeurlene komen terug met de wens van een anus bleek.
Dan bedoel je toch echt Brian, die spant de kroon tijdens het eten.quote:Op maandag 17 december 2007 20:07 schreef Dark het volgende:
Ik vind het trouwens onvoorstelbaar, dat niemand in die villa z'n elleboog van tafel kan lichten, tijdens het eten, wat is dat toch, dat mensen denken dat hun hoofd naar het voer moet?
Klinkt heel logisch!quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef kit2u het volgende:
Amanda en zeurlene komen terug met de wens van een anus bleek.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan bedoel je toch echt Brian, die spant de kroon tijdens het eten.
Da's eigenlijk best zielig als het echt zo is, poor Jaap.quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk dat die dan wel weet waar ie hem in moet duwen, maar geloof wel dat ie nog maagd is.
naar het hokjequote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Varen het volgende:
Waar is Brian
Een gedicht aan het schrijven?quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Varen het volgende:
Waar is Brian
Een "glow in the dark"!quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef kit2u het volgende:
In Moordwijven gaan drie dametjes voor de anusbleek.
Vandaar dat ik voorspel dat dit Amanda's volgende wens wordt.
Kan brian hem in het donker goed vinden.
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nogquote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef ThomasSlayer het volgende:
Amanda denkt dat ze naar een real life duco zit te kijken.
Luc heeft drank en vrouwen besteld omdat de "dames" weg zijn, maar of dat gaat komen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
Hebben de mannen nog plannen voor vanavond of is het net zo saai als een vrouwenavond?
En wat voor sterrenbeeld ze heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nog
wie Sneeuwwitje gespeeld heeft !!
Nope. ze vraagt of sneeuwwitje een keer in de kooi kan komen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nog
wie Sneeuwwitje gespeeld heeft !!
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
En wat voor sterrenbeeld ze heeft.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef ThomasSlayer het volgende:
Nope. ze vraagt of sneeuwwitje een keer in de kooi kan komen.
Echt hequote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok gaat weer door de geluidsbarriere vandaag.
Ik heb op dit moment geen last mop.quote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er geen zin meer in om hier 4-5 munuten te gaan zitten wachten na een F5.Wordt het fokjoe http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?t=63&start=100&mforum=fokjoe
Of blijven we hier nog hangen
quote:Op maandag 17 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen last mop.
Doe eens schijfopruiming.quote:
Nou ja, vrouwen.......quote:Op maandag 17 december 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
Daar komen 4 vrouwen.
Ho's?quote:
Ze stellen zich voor als de Fabs , ooit van gehoord?quote:Op maandag 17 december 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik echt nog niet wat het zijn.
Heeft ze mooi gedaan binnen drie weken.Huub kan nu niet meer zo wijs gaan doen.Hij zit al een jaar en heeft nog niksquote:Op maandag 17 december 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
FOK laat me nu ook in de steek.![]()
Veronica is de winnares van Fabs en heeft ¤ 50.000 gewonnen. Ga me niet vertellen dat ze 10K in gaat leggen om.....je weet wel.![]()
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=news&site=televisienieuws&sid=7813
Wat hij gebruikt weet ik niet maar hij is er flink aan.quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef JEFFreal het volgende:
heeft brian weer coke gekregen
wat een leve heeft die jonge ook hij krijgt al ze drugs daar
Dat zou ik ook over opscheppenquote:Op maandag 17 december 2007 21:25 schreef T-lex het volgende:
Huub stoer tegen die wijven: je weet toch wat ik "allemaal" met amanda heb gedaan.![]()
![]()
Mag ik gokken? Degene die het meest in beeld is.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat ze aan het eind van de avond 1 van de bezoekers moeten kiezen als bewoner....
Past in het huidige crossover plan van DGK, en die meiden van fabs passen wel bij het huidige niveau van DGK, die doen niet onder voor de meiden uit DGK, Paradise Hotel, undercover Lover, Beaty & the Nerd...allemaal dezelfde doelgroep.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat ze aan het eind van de avond 1 van de bezoekers moeten kiezen als bewoner....
dieenebart, come on in.quote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Krijgen we straks nog alle oud BB bewoners op bezoek ook misschien?
Of Groeten uit de rimboe?
Expeditie Robinson - The Hundred.quote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Yeaaaahhhh...quote:
Laat Natasia thuis a.u.bquote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Ik denk dat er wel een rolletje weggelegd is voor deze Fab.quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Py het volgende:
Maarre, de chickies zijn gewoon beeldvulling? Of hebben ze een verhaallijntje?
gnanga hebben we al gehadquote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Waarom denk je dat Brian een tijdje geleden naar achter is geweest? Hij is weer zo duf als een konijn ( no pun intended).quote:Op maandag 17 december 2007 21:46 schreef weyden het volgende:
Wat is die Brian weer heilig...hoop dat die ene meid hem even gaat versieren...hebben we weer leuke streams
Is dat ondertussen geen vergane glorie?quote:Op maandag 17 december 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
gnanga hebben we al gehad
Sabine zou wel leuk zijn
Overmorgen Bram uit BB4quote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
hoop nog steeds een echte vent voor Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Carlaa het volgende:
Inderdaad !quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat ondertussen geen vergane glorie?
Maar ik zie VIJF meidenquote:Op maandag 17 december 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Aha, de vierde Fab is ook binnen, Minou.
Een mens zou in de war raken, je hebt gelijk.quote:
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad !
S J E K K I E moet De Kooi in![]()
Niet meegekregen, maar het stikt al van de meiden, dus wat maakt 't uit... het wordt tijd voor wat oma'tjes ofzo.quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef Py het volgende:
Iemand een idee wanneer de meiden terugkomen van de première?
Ja maar ik heb nog niemand gezien die 'over' Sjekkie heen ging !!quote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.![]()
Als we het toch over 'de bus' hebben....
Nee die zieke belg, Koen geloof ik. Die maakte iedereen helemaal gekquote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad !
S J E K K I E moet De Kooi in![]()
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
hoop nog steeds een echte vent voor Lieke.
Volgens mij zou Puma er binnen een dag uitgelegen hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.![]()
Als we het toch over 'de bus' hebben....
Ik wil dat iedereen oprot. De meiden terugkomen van weggeweest en we weer het spel gaan spelen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar het stikt al van de meiden, dus wat maakt 't uit... het wordt tijd voor wat oma'tjes ofzo.
Filmpje al gezien en Lieke blijft maar met een big smile op haar gezicht zitten. Ze weet zich echt geen houding te geven.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt.
Zo. Palma neemt het haar wel kwalijk. En ook hier zie je dat schoonpraten van Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
In het begin loog ze toch ook de hele boel bij elkaar toen ze Huub wakker moest maken, of niet... of toch...?quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
Ze is slim en gevat ook nogquote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Dat meisje met die krullen is een vrolijke chica
cap volgt
De mannelijke bewoners uit hun tent lokken nu de kippen van het hok zijn misschien?quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Py het volgende:
Maarre, de chickies zijn gewoon beeldvulling? Of hebben ze een verhaallijntje?
Dat is waar ja. Palma zei dat ze toen niet die opdracht had gegeven.quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
In het begin loog ze toch ook de hele boel bij elkaar toen ze Huub wakker moest maken, of niet... of toch...?
Sylvia haalde toen iedereen bij elkaar en Lieke lulde zich een slag in de rondte.
Sylvia was lekker pissed toen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Palma zei dat ze toen niet die opdracht had gegeven.
Dat was toch toen ze Sylvia had wakker gemaakt, terwijl Sylvia hier helemaal niet van was gediend?quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
Sylvia was lekker pissed toen.![]()
Tis nooit meer echt goed gekomen met die 2.
Was dat niet de reden voor ontslag?quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
het zijn allemaal tropische verrassingen... maar waar die veel mee praat is wel de leukste die erbij is... Veronica heet zequote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub heeft zijn oog laten vallen op een tropische verrassing.
Nee die volgde toen Lieke het ' lef ' had om met Huub te gaan neuken op de personeelsdag en niet gezellig bij Palma bleef.quote:Op maandag 17 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat niet de reden voor ontslag?
Ja, maar dat was te vroeg of zo of nog iets andersquote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was toch toen ze Sylvia had wakker gemaakt, terwijl Sylvia hier helemaal niet van was gediend?
Dank je. Nu heb ik ook een naam. Nu de rest nogquote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn allemaal tropische verrassingen... maar waar die veel mee praat is wel de leukste die erbij is... Veronica heet ze
Inderdaad, zoiets, ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, maar dat was te vroeg of zo of nog iets anders![]()
En ze had tegen Palma gezegd dat ze van achter Sylvia moest wakker maken om te gaan paardrijden of zo.
En toen ging ze Huub wakker maken
of zo
Die met krulletjes heet Minou, kwam als laatste binnen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn allemaal tropische verrassingen... maar waar die veel mee praat is wel de leukste die erbij is... Veronica heet ze
Dat is de look a like Natasia.Kijk naar dat handje.Zo deed Natasia ook.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Niet gek. Syl was gewoon verkikkerd op Huub, maar had te veel tijd nodig om los te komen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
Oh ja, het zichzelf dat hok inneuken zeg maar.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die volgde toen Lieke het ' lef ' had om met Huub te gaan neuken op de personeelsdag en niet gezellig bij Palma bleef.
daar geloof ik helemaal niets van.... Huub en Syl hebben gewoon een superband, maar zijn niet verliefd op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 22:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Niet gek. Syl was gewoon verkikkerd op Huub, maar had te veel tijd nodig om los te komen.
In ieder geval te lang voor Huub.
Hoe je het ook wend of keert. Syl is gewoon jaloers.
Dan moet die voor Japio zijnquote:Op maandag 17 december 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is de look a like Natasia.Kijk naar dat handje.Zo deed Natasia ook.
Ik heb het niet gehoord maar hij heeft sowieso gelijk, wat een paupergedoe weer zeg.quote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zei Luc precies tegen het meisje: "geloof mij de echte miljonairs zitten niet hier"?
Ik heb een moment in de Jacuzzi gezien, dat Syl wel iets dergelijks tegen Huub zei.quote:Op maandag 17 december 2007 22:29 schreef Desii het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niets van.... Huub en Syl hebben gewoon een superband, maar zijn niet verliefd op elkaar.
En Syl. is imo gewoon getoneelhaakt
Hehe. Jij hebt ook de kift op Lieke. andere wijvenquote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Haar hele verblijf in de villa heeft Lieke gelogen. En dan nu Huub verwijten maken. Het moet niet gekker worden zeg.
Ontopic: Wat een trieste bedoening zeg. Wat zijn die wijven ook lelijk.
Brian wilde zelf draaien, want hij moest oefenen van dj's (volgens zijn eigen zeggen dan)quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef weyden het volgende:
Snap niet dat Huub niet even gaat draaien en dan moet Brian zich onder de dames begeven....maar ja Huub is graag het haantje en met dame erbij vergeet hij het spel
Haha. Brain is veel te bang voor gelul. Hij weet, dat wat er ook gebeurt alles in de Kooi terecht komt.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef weyden het volgende:
Snap niet dat Huub niet even gaat draaien en dan moet Brian zich onder de dames begeven....maar ja Huub is graag het haantje en met dame erbij vergeet hij het spel
Die armband die bestemd was voor Nadia en Amanda ja. Dat was gewoon ordinair stelen ja.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
[..]
Hehe. Jij hebt ook de kift op Lieke. andere wijven![]()
Je vergeet dat ze ook nog stal als de raven
Overdrijven is ook een vak. Wat heeft ze dan gestolen behalve een armband in een periode waarin ze werkelijk niks maar dan ook niks kreeg van de FEBO?quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
[..]
Hehe. Jij hebt ook de kift op Lieke. andere wijven![]()
Je vergeet dat ze ook nog stal als de raven
http://nl.youtube.com/watch?v=Mr7fJtmrOI0quote:Op maandag 17 december 2007 22:37 schreef blomst het volgende:
deze al voorbij gekomen?http://nl.youtube.com/watch?v=Mr7fJtmrOI0
staat op vol
Nou anders ik wel... Syl was mijn favoriet....quote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb een moment in de Jacuzzi gezien, dat Syl wel iets dergelijks tegen Huub zei.
Toen had ze een borrel op en toen zei Huub "doe niet zo gek", of zoiets.
Ja, getoneelhaakt is zij zeker, toen de verhaallijn doorging in Huub en Lieke i.p.v. Syl en Huub.
Ik kan me heel goed voorstellen, dat zij zich in haar kruis aangetast heeft gevoeld hoor.
Waren dat niet twee kettingen die ze naar haar moeder en zus liet sturen? Bikinicontest ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Wat heeft ze dan gestolen behalve een armband in een periode waarin ze werkelijk niks maar dan ook niks kreeg van de FEBO?
En nee, Lieke is absoluut niet een van mijn favorieten maar dit toch even ter verdeding van die zuurpruim.
Ja Huub en vrouwen gaat niet samen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef weyden het volgende:
Dat is snel.quote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Ning het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Mr7fJtmrOI0
Klopt ja.quote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waren dat niet twee kettingen die ze naar haar moeder en zus liet sturen? Bikinicontest ofzo?
Klopt , wat let jij toch altijd goed op en onthoudt het ook nog.quote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda was vrijdag 7 december bij de producente
en zij vroeg aan Amanda wat voor soort nieuwe miljonaire Amanda zou willen.
Amanda zei wel een nieuwe Natasia te willen.
Wurgsex?quote:Op maandag 17 december 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan moet die voor Japio zijn![]()
Hij heeft vandaag nog aan Huub verteld dat hij Natasia als vrouw erg aantrekkelijk vond en wel een dubbelganger van haar in de villa zou willen hebben.. ivm zijn sexuele frustraties
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2421928#2421928quote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef itsme het volgende:
Zo ik wist helemaal niet dat dit gesprek tussen Palma en lieke plaats had gevonden.
Dus toch. Had palma blijjbaar toch gelijk.
Wat stond er precies in die viva?
En ik was in die tijd zo pissed off op Palma.
Ik schrijf sommige dingen op, als oneliner voor streamverslagen,quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Klopt , wat let jij toch altijd goed op en onthoudt het ook nog.
Meiden uit F.A.B.S een of ander programma dat door Veronica is uitgezondenquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Deisyy het volgende:
GoedenavondWie zijn die dames die op visite zijn?
Jij draait alles om ZEG.quote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Haar hele verblijf in de villa heeft Lieke gelogen. En dan nu Huub verwijten maken. Het moet niet gekker worden zeg.
Ontopic: Wat een trieste bedoening zeg. Wat zijn die wijven ook lelijk.
Bedanktquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Meiden uit F.A.B.S een of ander programma dat door Veronica is uitgezonden
Die manipulatieve KutFlens doet haar best weer.quote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Over Brian en Amanda zeggen de dames niks.Ze weten nu al dat ze er anders niet in komen.
Volgens mij doet deze een sollicitatie gesprekquote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
dat meisje die met Jaap praat vloekt veel.
is het de bedoeling dat een van die dames het huis in gaat?
Ze zegt dat Selene wel weer passé is en dat het leuk is dat er een frisse meid tussen die vrijgezellen komt te zitten.quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Dat meisje waar Jaap mee zit te praten is ook al behoorlijk assertief
Jeetje, dat is een heel werk maar het wordt enorm gewaardeerd.quote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik schrijf sommige dingen op, als oneliner voor streamverslagen,
zeg maar alleen de hoogtepunten, anders wordt streamverslagen te saai,
soms baal ik dat ik de datum en tijd vergeten ben op te schrijven.
Nee denk ik niet maar Jaap gaat weer zijn bekende nummer zetten, hij denkt zijn shot dan te hebben...Alleen van hetzelfde. Was het zo met die blonde butler, Nadia, Melissa, en al die groupies. Hij laat ze denken dat hij iets voor hun kan betekenen maar het is helemaal lucht.quote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
dat meisje die met Jaap praat vloekt veel.
is het de bedoeling dat een van die dames het huis in gaat?
volgens mij is Jaap van mening dat ze door is.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij doet deze een sollicitatie gesprek
Thanks, daar staat ook dat de aanranding geen aanranding was. Dat ze wist wat er ging gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2421928#2421928
Het artikel
Ik vind het heerlijk om je streamverslagen te lezen, maakt mij het uit dat er geen datum bij staatquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ik vind LamLul een sexloos iemandquote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Valt het jullie ook op dat Lamme Lul nooit scoort bij de dames en altijd een of ander lulverhaal ophangt waarom hij niet wil kussen of wat dan ook. Alles onder het mom van dat hij het niet mag van zijn manager?
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:59 schreef Prospera het volgende:
In dat filmpje heeft iedereen een dikke jas en de dames staan daar in de vrieskou.
Dan zou ik die loper om me heen draperen. Het is stervenskoud!quote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.
Dennis is er ook zo'n één, er is niets sexueels aan, gewoon onzijdig dus.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was Dennis ook. Daar kon ik me niks bij voorstellen.
Ik vind je verslagen helemaal geweldig, ik zou het je niet na doen. Helemaal top en vooral mee door gaanquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aahhhh, dat wist ik nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.
Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik die loper om me heen draperen. Het is stervenskoud!
"of zo?" Kompleet fout dus. Dat was de Palma-versie. Ik was toen nog een actieve streamer, en het ging als volgt:quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, maar dat was te vroeg of zo of nog iets anders![]()
En ze had tegen Palma gezegd dat ze van achter Sylvia moest wakker maken om te gaan paardrijden of zo.
En toen ging ze Huub wakker maken
of zo
dat zei hij een paar dagen geleden ook al tegen Huub inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
Nadia gaat voor TMF werken. Over 2 weken.
Maar dat staat er toch altijd bij. kijk maar bij de quote tijd en datum, of bedoelen jullie iets anders?quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om je streamverslagen te lezen, maakt mij het uit dat er geen datum bij staat
Dennix......volgens Jensen had hij sex als een drilboor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennis is er ook zo'n één, er is niets sexueels aan, gewoon onzijdig dus.
Een belediging voor Fabianne, Tooske, Daphne, Birgit, Sonja...begrijp niet wat TMF daar mee wilt bereiken...quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
dat zei hij een paar dagen geleden ook al tegen Huub inderdaad
quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.
De Fab in gesprek met Jaap wil graag onder haar werk uit als teringcarteraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |