Overmorgen Bram uit BB4quote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Krijgen we straks nog alle oud BB bewoners op bezoek ook misschien?
Of Groeten uit de rimboe?
hoop nog steeds een echte vent voor Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat ze aan het eind van de avond 1 van de bezoekers moeten kiezen als bewoner....
Inderdaad !quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat ondertussen geen vergane glorie?
Maar ik zie VIJF meidenquote:Op maandag 17 december 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Aha, de vierde Fab is ook binnen, Minou.
Een mens zou in de war raken, je hebt gelijk.quote:
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad !
S J E K K I E moet De Kooi in![]()
Niet meegekregen, maar het stikt al van de meiden, dus wat maakt 't uit... het wordt tijd voor wat oma'tjes ofzo.quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef Py het volgende:
Iemand een idee wanneer de meiden terugkomen van de première?
Ja maar ik heb nog niemand gezien die 'over' Sjekkie heen ging !!quote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.![]()
Als we het toch over 'de bus' hebben....
Nee die zieke belg, Koen geloof ik. Die maakte iedereen helemaal gekquote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad !
S J E K K I E moet De Kooi in![]()
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
hoop nog steeds een echte vent voor Lieke.
Volgens mij zou Puma er binnen een dag uitgelegen hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.![]()
Als we het toch over 'de bus' hebben....
Ik wil dat iedereen oprot. De meiden terugkomen van weggeweest en we weer het spel gaan spelen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar het stikt al van de meiden, dus wat maakt 't uit... het wordt tijd voor wat oma'tjes ofzo.
Filmpje al gezien en Lieke blijft maar met een big smile op haar gezicht zitten. Ze weet zich echt geen houding te geven.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt.
Zo. Palma neemt het haar wel kwalijk. En ook hier zie je dat schoonpraten van Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
In het begin loog ze toch ook de hele boel bij elkaar toen ze Huub wakker moest maken, of niet... of toch...?quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |