Een "glow in the dark"!quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef kit2u het volgende:
In Moordwijven gaan drie dametjes voor de anusbleek.
Vandaar dat ik voorspel dat dit Amanda's volgende wens wordt.
Kan brian hem in het donker goed vinden.
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nogquote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef ThomasSlayer het volgende:
Amanda denkt dat ze naar een real life duco zit te kijken.
Luc heeft drank en vrouwen besteld omdat de "dames" weg zijn, maar of dat gaat komen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
Hebben de mannen nog plannen voor vanavond of is het net zo saai als een vrouwenavond?
En wat voor sterrenbeeld ze heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nog
wie Sneeuwwitje gespeeld heeft !!
Nope. ze vraagt of sneeuwwitje een keer in de kooi kan komen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nog
wie Sneeuwwitje gespeeld heeft !!
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
En wat voor sterrenbeeld ze heeft.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef ThomasSlayer het volgende:
Nope. ze vraagt of sneeuwwitje een keer in de kooi kan komen.
Echt hequote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok gaat weer door de geluidsbarriere vandaag.
Ik heb op dit moment geen last mop.quote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er geen zin meer in om hier 4-5 munuten te gaan zitten wachten na een F5.Wordt het fokjoe http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?t=63&start=100&mforum=fokjoe
Of blijven we hier nog hangen
quote:Op maandag 17 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen last mop.
Doe eens schijfopruiming.quote:
Nou ja, vrouwen.......quote:Op maandag 17 december 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
Daar komen 4 vrouwen.
Ho's?quote:
Ze stellen zich voor als de Fabs , ooit van gehoord?quote:Op maandag 17 december 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik echt nog niet wat het zijn.
Heeft ze mooi gedaan binnen drie weken.Huub kan nu niet meer zo wijs gaan doen.Hij zit al een jaar en heeft nog niksquote:Op maandag 17 december 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
FOK laat me nu ook in de steek.![]()
Veronica is de winnares van Fabs en heeft ¤ 50.000 gewonnen. Ga me niet vertellen dat ze 10K in gaat leggen om.....je weet wel.![]()
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=news&site=televisienieuws&sid=7813
Wat hij gebruikt weet ik niet maar hij is er flink aan.quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef JEFFreal het volgende:
heeft brian weer coke gekregen
wat een leve heeft die jonge ook hij krijgt al ze drugs daar
Dat zou ik ook over opscheppenquote:Op maandag 17 december 2007 21:25 schreef T-lex het volgende:
Huub stoer tegen die wijven: je weet toch wat ik "allemaal" met amanda heb gedaan.![]()
![]()
Mag ik gokken? Degene die het meest in beeld is.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat ze aan het eind van de avond 1 van de bezoekers moeten kiezen als bewoner....
Past in het huidige crossover plan van DGK, en die meiden van fabs passen wel bij het huidige niveau van DGK, die doen niet onder voor de meiden uit DGK, Paradise Hotel, undercover Lover, Beaty & the Nerd...allemaal dezelfde doelgroep.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat ze aan het eind van de avond 1 van de bezoekers moeten kiezen als bewoner....
dieenebart, come on in.quote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Krijgen we straks nog alle oud BB bewoners op bezoek ook misschien?
Of Groeten uit de rimboe?
Expeditie Robinson - The Hundred.quote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Yeaaaahhhh...quote:
Laat Natasia thuis a.u.bquote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Ik denk dat er wel een rolletje weggelegd is voor deze Fab.quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Py het volgende:
Maarre, de chickies zijn gewoon beeldvulling? Of hebben ze een verhaallijntje?
gnanga hebben we al gehadquote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
Waarom denk je dat Brian een tijdje geleden naar achter is geweest? Hij is weer zo duf als een konijn ( no pun intended).quote:Op maandag 17 december 2007 21:46 schreef weyden het volgende:
Wat is die Brian weer heilig...hoop dat die ene meid hem even gaat versieren...hebben we weer leuke streams
Is dat ondertussen geen vergane glorie?quote:Op maandag 17 december 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
gnanga hebben we al gehad
Sabine zou wel leuk zijn
Overmorgen Bram uit BB4quote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Py het volgende:
hoop nog steeds een echte vent voor Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Carlaa het volgende:
Inderdaad !quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat ondertussen geen vergane glorie?
Maar ik zie VIJF meidenquote:Op maandag 17 december 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Aha, de vierde Fab is ook binnen, Minou.
Een mens zou in de war raken, je hebt gelijk.quote:
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad !
S J E K K I E moet De Kooi in![]()
Niet meegekregen, maar het stikt al van de meiden, dus wat maakt 't uit... het wordt tijd voor wat oma'tjes ofzo.quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef Py het volgende:
Iemand een idee wanneer de meiden terugkomen van de première?
Ja maar ik heb nog niemand gezien die 'over' Sjekkie heen ging !!quote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.![]()
Als we het toch over 'de bus' hebben....
Nee die zieke belg, Koen geloof ik. Die maakte iedereen helemaal gekquote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad !
S J E K K I E moet De Kooi in![]()
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
hoop nog steeds een echte vent voor Lieke.
Volgens mij zou Puma er binnen een dag uitgelegen hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
We hadden wel bijna pumastreamer erin gehad.![]()
Als we het toch over 'de bus' hebben....
Ik wil dat iedereen oprot. De meiden terugkomen van weggeweest en we weer het spel gaan spelen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar het stikt al van de meiden, dus wat maakt 't uit... het wordt tijd voor wat oma'tjes ofzo.
Filmpje al gezien en Lieke blijft maar met een big smile op haar gezicht zitten. Ze weet zich echt geen houding te geven.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt.
Zo. Palma neemt het haar wel kwalijk. En ook hier zie je dat schoonpraten van Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
In het begin loog ze toch ook de hele boel bij elkaar toen ze Huub wakker moest maken, of niet... of toch...?quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken, dit filmpje had ik nog niet gezien. Daarin geeft ze toe dat Palma toen gelijk had. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
Ze is slim en gevat ook nogquote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Dat meisje met die krullen is een vrolijke chica
cap volgt
De mannelijke bewoners uit hun tent lokken nu de kippen van het hok zijn misschien?quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Py het volgende:
Maarre, de chickies zijn gewoon beeldvulling? Of hebben ze een verhaallijntje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |