Een gedicht aan het schrijven?quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Varen het volgende:
Waar is Brian
Een "glow in the dark"!quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef kit2u het volgende:
In Moordwijven gaan drie dametjes voor de anusbleek.
Vandaar dat ik voorspel dat dit Amanda's volgende wens wordt.
Kan brian hem in het donker goed vinden.
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nogquote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef ThomasSlayer het volgende:
Amanda denkt dat ze naar een real life duco zit te kijken.
Luc heeft drank en vrouwen besteld omdat de "dames" weg zijn, maar of dat gaat komen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
Hebben de mannen nog plannen voor vanavond of is het net zo saai als een vrouwenavond?
En wat voor sterrenbeeld ze heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nog
wie Sneeuwwitje gespeeld heeft !!
Nope. ze vraagt of sneeuwwitje een keer in de kooi kan komen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Amanda vraagt bij Walt Disney's Sneeuwwitje nog
wie Sneeuwwitje gespeeld heeft !!
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
En wat voor sterrenbeeld ze heeft.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef ThomasSlayer het volgende:
Nope. ze vraagt of sneeuwwitje een keer in de kooi kan komen.
Echt hequote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok gaat weer door de geluidsbarriere vandaag.
Ik heb op dit moment geen last mop.quote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er geen zin meer in om hier 4-5 munuten te gaan zitten wachten na een F5.Wordt het fokjoe http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?t=63&start=100&mforum=fokjoe
Of blijven we hier nog hangen
quote:Op maandag 17 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen last mop.
Doe eens schijfopruiming.quote:
Nou ja, vrouwen.......quote:Op maandag 17 december 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
Daar komen 4 vrouwen.
Ho's?quote:
Ze stellen zich voor als de Fabs , ooit van gehoord?quote:Op maandag 17 december 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik echt nog niet wat het zijn.
Heeft ze mooi gedaan binnen drie weken.Huub kan nu niet meer zo wijs gaan doen.Hij zit al een jaar en heeft nog niksquote:Op maandag 17 december 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
FOK laat me nu ook in de steek.![]()
Veronica is de winnares van Fabs en heeft ¤ 50.000 gewonnen. Ga me niet vertellen dat ze 10K in gaat leggen om.....je weet wel.![]()
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=news&site=televisienieuws&sid=7813
Wat hij gebruikt weet ik niet maar hij is er flink aan.quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef JEFFreal het volgende:
heeft brian weer coke gekregen
wat een leve heeft die jonge ook hij krijgt al ze drugs daar
Dat zou ik ook over opscheppenquote:Op maandag 17 december 2007 21:25 schreef T-lex het volgende:
Huub stoer tegen die wijven: je weet toch wat ik "allemaal" met amanda heb gedaan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |