Fijne avond.quote:Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef riri het volgende:
daar zien we weer een hangende Huub op de bank zonder ook maar enige energie...of drinken,roken en strompelen en niet uit de woorden komen of uitgeput hangen op de bank....
nooit ook maar IETS doen tegen Brian
streams uit de hele avond
saai dit weer eens
Brianquote:Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Als de groep mee is dan heeft Huub ze meegekregen.
Als de groep tegen is, moeten ze dat van Kutflens.
Is echt zo
Is het voor jou niet beter even helemaal geen streams/COSsen te kijken? Ik zie je de laatste tijd bijna alleen in een negatieve staat van opwinding posten over Huub die niets tegen Brian onderneemt. Hoe hoog of laag je ook springt, dat zie ik sowieso niet meer gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef riri het volgende:
daar zien we weer een hangende Huub op de bank zonder ook maar enige energie...of drinken,roken en strompelen en niet uit de woorden komen of uitgeput hangen op de bank....
nooit ook maar IETS doen tegen Brian
streams uit de hele avond
saai dit weer eens
Alsje.quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Montolivio het volgende:
is er een forum met stream problemen? of moet ik het hier gewoon vragen?
Kan niet..ik moet naar de premiere....de auto staat voorquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het voor jou niet beter even helemaal geen streams/COSsen te kijken? Ik zie je de laatste tijd bijna alleen in een negatieve staat van opwinding posten over Huub die niets tegen Brian onderneemt. Hoe hoog of laag je ook springt, dat zie ik sowieso niet meer gebeuren.
Misschien slim om even afstand te nemen?
LOL.quote:Op maandag 17 december 2007 19:40 schreef riri het volgende:
Kan niet..ik moet naar de premiere....de auto staat voor
Kun je foto's maken ?quote:Op maandag 17 december 2007 19:40 schreef riri het volgende:
Kan niet..ik moet naar de premiere....de auto staat voor
* BURPquote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Dark het volgende:
Tis een mannenavond vanaaf?
Dan ben ik hier goed
Sinds wanneer is Brian betrouwbaarquote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef gan-sim het volgende:
wat zit huub nu weer te liegen.......lieke wist allang van brian dat hedda mee zou komen......was vooropgezet plan......niks bedacht op het laatste moment....
nog eenquote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Montolivio het volgende:
is er een forum met stream problemen? of moet ik het hier gewoon vragen?
Dat vraag ik me af. Ook daar weten we niet precies wat Huub tegen Brian heeft gezegd en Brian tegen Lieke.quote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef gan-sim het volgende:
wat zit huub nu weer te liegen.......lieke wist allang van brian dat hedda mee zou komen......was vooropgezet plan......niks bedacht op het laatste moment....
Brian kan goed vertalenquote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ook daar weten we niet precies wat Huub tegen Brian heeft gezegd en Brian tegen Lieke.
Voorbeeld:
Huub (lam): Hedda komt zaterdag, zou top zijn om haar mee naar de villa te nemen.
Vertaald door Brian: Goh Lieke, Huub neemt Hedda zaterdag mee naar de villa.
Brian en plannetjes ( hij is meer van de pammetjes), that's a new one, die kan alleen anderen voor zijn karretje spannen en daar heeft Jaap wrs geen zin in.quote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Hadden Jaap en Brian ook niet een geheim plannetje lopen???
Zag vorige week een filmpje over tactiekbesprekingen.
Leer je er wat van?quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef Ziet het volgende:
de mannenavond is in ieder geval leuker als de vrouwenavond om naar te kijken/luisteren
Dat weet je bij Jaap nooitquote:Op maandag 17 december 2007 20:02 schreef Varen het volgende:
Heeft Jaap weinig sex ervaring, of speelt hij weer een spelletje
Voor iemand van zijn lengte heeft jaap wel een extreem kleine.....................quote:Op maandag 17 december 2007 20:02 schreef Varen het volgende:
Heeft Jaap weinig sex ervaring, of speelt hij weer een spelletje
Jaap heeft thuis toch a load full of p0rnfilms?quote:
Denk dat die dan wel weet waar ie hem in moet duwen, maar geloof wel dat ie nog maagd is.quote:Op maandag 17 december 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft thuis toch a load full of p0rnfilms?![]()
Wanneer het in het straatje past.quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef gan-sim het volgende:
[quote]Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Brian betrouwbaar
NOOIT......alleen nu wel dus
quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef kit2u het volgende:
Amanda en zeurlene komen terug met de wens van een anus bleek.
Dan bedoel je toch echt Brian, die spant de kroon tijdens het eten.quote:Op maandag 17 december 2007 20:07 schreef Dark het volgende:
Ik vind het trouwens onvoorstelbaar, dat niemand in die villa z'n elleboog van tafel kan lichten, tijdens het eten, wat is dat toch, dat mensen denken dat hun hoofd naar het voer moet?
Klinkt heel logisch!quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef kit2u het volgende:
Amanda en zeurlene komen terug met de wens van een anus bleek.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan bedoel je toch echt Brian, die spant de kroon tijdens het eten.
Da's eigenlijk best zielig als het echt zo is, poor Jaap.quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk dat die dan wel weet waar ie hem in moet duwen, maar geloof wel dat ie nog maagd is.
naar het hokjequote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Varen het volgende:
Waar is Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |