En ze kleed zich om in de auto.quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef Kinga het volgende:
Ze wordt dus opgehaald door een auto, Luc moet de anderen afleiden, Ze gaat zeggen dat ze naar een vriendin gaat.
En waarom moet Huub zijn mond houden als hij zich wil verdedigen en Lieke niet?quote:Op maandag 17 december 2007 18:35 schreef riri het volgende:
hou je kutkop zelf eens dicht Huub....je verveelt mensen
En ze doet het om degene die 'pas geleden een mes in haar rug heeft gestoken' dwars te zitten. Brian mag het weten.quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze kleed zich om in de auto.
Da's wel duidelijkquote:Op maandag 17 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze doet het om degene die 'pas geleden een mes in haar rug heeft gestoken' dwars te zitten. Brian mag het weten.
Er gaat wel een ton boete van je prijzengeld af in het geval dat jij de villa wint.quote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Mogen wij nog wel oliebollen zeggen?
Kweenie, leest de Redactie mee?quote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
oliebollen zijn coolquote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Nee, staat een boete op van 100 cp'squote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Selene gaat oliebollen bakkenquote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er gaat wel een ton boete van je prijzengeld af in het geval dat jij de villa wint.
Ach script he.De redactie is daar zo origineel.Steeds een script met dezelfde mensen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
[..]
Selene gaat oliebollen bakken![]()
mag ik met ceepees betalen?
Is er nu een hetze tegen Lieke? Jaap doet er als enige niet aan mee volgens mij.
Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen, Oliebollen,quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er gaat wel een ton boete van je prijzengeld af in het geval dat jij de villa wint.
Ik noemde het vorige week al een Ericje (toneelhaak) en als het Jaap uitkomt doet hij daar net zo hard aan mee.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
Is er nu een hetze tegen Lieke? Jaap doet er als enige niet aan mee volgens mij.
Schoon je PC eens op (TIF en Cookies verwijderen) en betaal gewoon.quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
Kan sinds een paar week op de een of andere manier geen streams meer krijgen![]()
Dacht dat ik het wel alleen met Fok kon doen. Maar mis de streams wel, er gebeurd zo veel!
Ben haast geneigd m'n computertje te formateren
In mijn ogen moeten ze Selene eruit gooien nu. Ze voegt niets positiefs toe, en maakt de Lieke hetze alleen maar erger.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
[..]
Selene gaat oliebollen bakken![]()
mag ik met ceepees betalen?
OLIEBOLLENquote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
Er is er iig één die bloed ruikt en die gooit zich nu op als aanvoerder en stuurt zijn poppetjes aan.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je hier nog wat aan?quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
Kan sinds een paar week op de een of andere manier geen streams meer krijgen![]()
Dacht dat ik het wel alleen met Fok kon doen. Maar mis de streams wel, er gebeurd zo veel!
PM gestruurdquote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
Tegen Lieke en Huub ipv Amanda en Brian bedoel je? Baal ook van dat Brian zo met rust wordt gelaten en zelfs beschermd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach script he.De redactie is daar zo origineel.Steeds een script met dezelfde mensen.
huuh?quote:Op maandag 17 december 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Selene gaat dus gewoon naar de premiere. Wat maar weer aangeeft dat Lieke weer een speltechnische blunder heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Alles al gedaan...quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op (TIF en Cookies verwijderen) en betaal gewoon.
Als de groep mee is dan heeft Huub ze meegekregen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is er iig één die bloed ruikt en die gooit zich nu op als aanvoerder en stuurt zijn poppetjes aan.
Mag jij raden wie..
Om dit te zien?quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op (TIF en Cookies verwijderen) en betaal gewoon.
Ik ben slecht in raden...was het iets met Russen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is er iig één die bloed ruikt en die gooit zich nu op als aanvoerder en stuurt zijn poppetjes aan.
Mag jij raden wie..
Ze heeft er niets mee bereikt behalve wat TV momentjes...quote:Op maandag 17 december 2007 19:12 schreef riri het volgende:
[..]
huuh?
waarom?
Is toch prachtig....verbaal heeft Lieke die Selene in haar zak....effe vuurtje aanstoken richting Selene en die loopt jankend naar het toilet daar bij die premiere....je hebt gezien toen met Jeroen hoe makkelijk ze te breken is...Lieke weet precies de zwakke plek van Selene
Lieke kan keiharde opmerkingen maken.....zeker als ze publiek om haar heen heeft en die is er vanavond...mooier kan ze niet krijgen
en ze is niet meer een deel van iemand...ze is gewoon zichzelf,ze kan doen en laten wat ze wil
Achter vindt deze situatie prachtig...ze kunnen er mooie tv mee maken....Lieke die keihard terug gaat slaan...ze is er sterk genoeg voor.
Ze heeft dat 7 maanden bewezen....
bij mij anders om, ik heb op een of andere manier nog steeds streams terwijl mijn maand al afgelopen isquote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef eeff het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je hier nog wat aan?
Problemen met Streams en Abonnement # 2
Ik reken er ook echt niet meer op.De lol om het te zien is er echt af.De streams staan niet meer constant aan bij mij,wat het is een grote nepzooi.Jammer dat het er zo dik boven op ligt.quote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef Py het volgende:
[..]
Tegen Lieke en Huub ipv Amanda en Brian bedoel je? Baal ook van dat Brian zo met rust wordt gelaten en zelfs beschermd.
Hopelijk is het omdat ze monsterlijke plannen met Brian's exit hebben, maar ik vrees met grote vrezen...
Ze deed het op verzoek van Jaap en Huub. Ze had toen nog de knop in de meespeel-modus staan en liet zich dus overtuigen. Niet zo slim idd, maar ze heeft het loyaal zijn aan Huub en Jaap boven haar eigen logica gesteld. Iets wat nu niet meer zal gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft er niets mee bereikt behalve wat TV momentjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |