Echt? Die doet ook werkelijk met alle macht alsof ze volwaardig meespeelt.quote:Op maandag 17 december 2007 18:07 schreef pullup het volgende:
Selene regelt nu even haar eigen kaartje voor de premiere vanavond
Ik gok dat Selene deze Hans bedoelt..........quote:Op maandag 17 december 2007 18:15 schreef yellowfirst het volgende:
Zo zie je maar weer, als je "Hans" kent, kom je overal...................
Ze is toch gastspeelster?quote:Op maandag 17 december 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Denkt Selene toevallig dat ze toch mee mag op het laatste moment?
Ik hoorde haar bellen met Hans die wel een kaartje voor haar had.quote:Op maandag 17 december 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Ik voorspel oorlog met Lieke en terecht. Wat denkt Zeurlène , dat ze een miljonairsstemming zomaar kan overrulen?quote:Op maandag 17 december 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Dan hadden ze die stemming ook niet hoeven houden.quote:Op maandag 17 december 2007 18:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is toch gastspeelster?
Ze mag toch als ze kaartjes heeft?
Als ze die zelf regelt dan kan ze best gaan maar ik vind niet dat ze dan met de rest mee mag, gewoon op eigen houtje dan.
Die stemming ging over of ze mee mocht met het uitje dat de febo had geregeld, gratis dus, als zij zelf een kaartje en vervoer regelt dan kan niemand haar toch tegen houden?quote:Op maandag 17 december 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan hadden ze die stemming ook niet hoeven houden.
Nou, het valt mij zelfs op, waarom zou ze anders haar haren doen en make uppen enzo...quote:Op maandag 17 december 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze heeft het nog tegen niemand gezegd volgens mij.
Ik vind het gewoon een kutwijf en gun het haar niet. Moet je haar zien staan en zingen: What comes around goes around.quote:Op maandag 17 december 2007 18:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die stemming ging over of ze mee mocht met het uitje dat de febo had geregeld, gratis dus, als zij zelf een kaartje en vervoer regelt dan kan niemand haar toch tegen houden?
Het is voor gasten toch niet verboden om een avondje weg te gaan?
Nu nog afwachten of ze mee mag in de auto die de febo heeft geregeld, ik vind namelijk niet dat ze met de miljonairs mee mag, daar is tenslotte over gestemd.quote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze mag staan en gaan waar ze wil.
Dat valt hen toch niet op, die mokkels staan de hele dag te tuttenquote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, het valt mij zelfs op, waarom zou ze anders haar haren doen en make uppen enzo...
Meegaan met de rest en meeliften met de auto van de miljonairs vind ik ook niet kunnen, maar zoals schatje ook al zegt, ze mag gaan en staan waar ze wil.quote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kutwijf en gun het haar niet. Moet je haar zien staan en zingen: What comes around goes around.
Nee dat denk ik niet, hoe haalt Lieke het in haar hoofd om tegen Hare Majesteit in te gaan zeg, omhooggevallen parasiet dat Selene ook is.quote:Op maandag 17 december 2007 18:25 schreef diedirk het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van; Selene heeft sinds ze uitje geblockt kreeg door Lieke geen woord meer met haar gewisseld.
Dit terwijl het juist een overduidelijk plan van huub en Jaap was om te blocken...
Zou ze dan echt die hele vriendschap met lieke gespeeld hebben?
kan niks meer dat "foutje"van lieke goedmaken?
Pardon?quote:Op maandag 17 december 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
Lieke doet niet meer aan onvrijwillige seks.
Ja en dat huub en Jaap dat tegen hadden gehouden.Moet ze niet vergeten te zeggen.Die vent is echt gek.quote:Op maandag 17 december 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
Brian is weer aan het stoken. Als Amanda een interview moet geven is het de bedoeling dat ze zegt dat Zeurlène ook aanwezig had kunnen zijn. Alsof de buitenwacht daar een boodschap aan heeft.
Ze zegt volgens mij dat ze eigenlijk geen seks met Huub wilde.quote:
Selene ook?quote:Op maandag 17 december 2007 18:31 schreef Varen het volgende:
Ze gaan met een Rolss
Mijn hemel, walgelijk, one way or the other.quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zegt volgens mij dat ze eigenlijk geen seks met Huub wilde.
Of dat ze van de Febo met Huub moest neuken.
Op mij kwam het over dat ze nu nooit meer sex wil met Huub, want dan zou het onvrijwillig zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zegt volgens mij dat ze eigenlijk geen seks met Huub wilde.
Of dat ze van de Febo met Huub moest neuken.
Deze Hans ken ik behoorlijk goed en die regelt niks voor pruilerige nobody'squote:Op maandag 17 december 2007 18:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik gok dat Selene deze Hans bedoelt..........
http://www.kemnacasting.nl/
En nu heb je geen trek meer?quote:Op maandag 17 december 2007 18:35 schreef tuinfluiter het volgende:
10 minuten geleden hoorde ik Natasia haar stem
toen ik in de keuken Zuurkool aan het maken was, Brian , Brian.....,
in EditieNL op RTL4 lieten ze een stukje uit DGK zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |