Ze is slim en gevat ook nogquote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Dat meisje met die krullen is een vrolijke chica
cap volgt
De mannelijke bewoners uit hun tent lokken nu de kippen van het hok zijn misschien?quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Py het volgende:
Maarre, de chickies zijn gewoon beeldvulling? Of hebben ze een verhaallijntje?
Dat is waar ja. Palma zei dat ze toen niet die opdracht had gegeven.quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
In het begin loog ze toch ook de hele boel bij elkaar toen ze Huub wakker moest maken, of niet... of toch...?
Sylvia haalde toen iedereen bij elkaar en Lieke lulde zich een slag in de rondte.
Sylvia was lekker pissed toen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Palma zei dat ze toen niet die opdracht had gegeven.
Dat was toch toen ze Sylvia had wakker gemaakt, terwijl Sylvia hier helemaal niet van was gediend?quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
Sylvia was lekker pissed toen.![]()
Tis nooit meer echt goed gekomen met die 2.
Was dat niet de reden voor ontslag?quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
het zijn allemaal tropische verrassingen... maar waar die veel mee praat is wel de leukste die erbij is... Veronica heet zequote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub heeft zijn oog laten vallen op een tropische verrassing.
Nee die volgde toen Lieke het ' lef ' had om met Huub te gaan neuken op de personeelsdag en niet gezellig bij Palma bleef.quote:Op maandag 17 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat niet de reden voor ontslag?
Ja, maar dat was te vroeg of zo of nog iets andersquote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was toch toen ze Sylvia had wakker gemaakt, terwijl Sylvia hier helemaal niet van was gediend?
Dank je. Nu heb ik ook een naam. Nu de rest nogquote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn allemaal tropische verrassingen... maar waar die veel mee praat is wel de leukste die erbij is... Veronica heet ze
Inderdaad, zoiets, ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, maar dat was te vroeg of zo of nog iets anders![]()
En ze had tegen Palma gezegd dat ze van achter Sylvia moest wakker maken om te gaan paardrijden of zo.
En toen ging ze Huub wakker maken
of zo
Die met krulletjes heet Minou, kwam als laatste binnen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn allemaal tropische verrassingen... maar waar die veel mee praat is wel de leukste die erbij is... Veronica heet ze
Dat is de look a like Natasia.Kijk naar dat handje.Zo deed Natasia ook.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Niet gek. Syl was gewoon verkikkerd op Huub, maar had te veel tijd nodig om los te komen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
Oh ja, het zichzelf dat hok inneuken zeg maar.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die volgde toen Lieke het ' lef ' had om met Huub te gaan neuken op de personeelsdag en niet gezellig bij Palma bleef.
daar geloof ik helemaal niets van.... Huub en Syl hebben gewoon een superband, maar zijn niet verliefd op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 22:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Niet gek. Syl was gewoon verkikkerd op Huub, maar had te veel tijd nodig om los te komen.
In ieder geval te lang voor Huub.
Hoe je het ook wend of keert. Syl is gewoon jaloers.
Dan moet die voor Japio zijnquote:Op maandag 17 december 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is de look a like Natasia.Kijk naar dat handje.Zo deed Natasia ook.
Ik heb het niet gehoord maar hij heeft sowieso gelijk, wat een paupergedoe weer zeg.quote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zei Luc precies tegen het meisje: "geloof mij de echte miljonairs zitten niet hier"?
Ik heb een moment in de Jacuzzi gezien, dat Syl wel iets dergelijks tegen Huub zei.quote:Op maandag 17 december 2007 22:29 schreef Desii het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niets van.... Huub en Syl hebben gewoon een superband, maar zijn niet verliefd op elkaar.
En Syl. is imo gewoon getoneelhaakt
Hehe. Jij hebt ook de kift op Lieke. andere wijvenquote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Haar hele verblijf in de villa heeft Lieke gelogen. En dan nu Huub verwijten maken. Het moet niet gekker worden zeg.
Ontopic: Wat een trieste bedoening zeg. Wat zijn die wijven ook lelijk.
Brian wilde zelf draaien, want hij moest oefenen van dj's (volgens zijn eigen zeggen dan)quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef weyden het volgende:
Snap niet dat Huub niet even gaat draaien en dan moet Brian zich onder de dames begeven....maar ja Huub is graag het haantje en met dame erbij vergeet hij het spel
Haha. Brain is veel te bang voor gelul. Hij weet, dat wat er ook gebeurt alles in de Kooi terecht komt.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef weyden het volgende:
Snap niet dat Huub niet even gaat draaien en dan moet Brian zich onder de dames begeven....maar ja Huub is graag het haantje en met dame erbij vergeet hij het spel
Die armband die bestemd was voor Nadia en Amanda ja. Dat was gewoon ordinair stelen ja.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
[..]
Hehe. Jij hebt ook de kift op Lieke. andere wijven![]()
Je vergeet dat ze ook nog stal als de raven
Overdrijven is ook een vak. Wat heeft ze dan gestolen behalve een armband in een periode waarin ze werkelijk niks maar dan ook niks kreeg van de FEBO?quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
[..]
Hehe. Jij hebt ook de kift op Lieke. andere wijven![]()
Je vergeet dat ze ook nog stal als de raven
http://nl.youtube.com/watch?v=Mr7fJtmrOI0quote:Op maandag 17 december 2007 22:37 schreef blomst het volgende:
deze al voorbij gekomen?http://nl.youtube.com/watch?v=Mr7fJtmrOI0
staat op vol
Nou anders ik wel... Syl was mijn favoriet....quote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb een moment in de Jacuzzi gezien, dat Syl wel iets dergelijks tegen Huub zei.
Toen had ze een borrel op en toen zei Huub "doe niet zo gek", of zoiets.
Ja, getoneelhaakt is zij zeker, toen de verhaallijn doorging in Huub en Lieke i.p.v. Syl en Huub.
Ik kan me heel goed voorstellen, dat zij zich in haar kruis aangetast heeft gevoeld hoor.
Waren dat niet twee kettingen die ze naar haar moeder en zus liet sturen? Bikinicontest ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Wat heeft ze dan gestolen behalve een armband in een periode waarin ze werkelijk niks maar dan ook niks kreeg van de FEBO?
En nee, Lieke is absoluut niet een van mijn favorieten maar dit toch even ter verdeding van die zuurpruim.
Ja Huub en vrouwen gaat niet samen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef weyden het volgende:
Dat is snel.quote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Ning het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Mr7fJtmrOI0
Klopt ja.quote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waren dat niet twee kettingen die ze naar haar moeder en zus liet sturen? Bikinicontest ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |