Ik vind het heerlijk om je streamverslagen te lezen, maakt mij het uit dat er geen datum bij staatquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik schrijf sommige dingen op, als oneliner voor streamverslagen,
zeg maar alleen de hoogtepunten, anders wordt streamverslagen te saai,
soms baal ik dat ik de datum en tijd vergeten ben op te schrijven.
ik vind LamLul een sexloos iemandquote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Valt het jullie ook op dat Lamme Lul nooit scoort bij de dames en altijd een of ander lulverhaal ophangt waarom hij niet wil kussen of wat dan ook. Alles onder het mom van dat hij het niet mag van zijn manager?
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:59 schreef Prospera het volgende:
In dat filmpje heeft iedereen een dikke jas en de dames staan daar in de vrieskou.
Dan zou ik die loper om me heen draperen. Het is stervenskoud!quote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.
Dennis is er ook zo'n één, er is niets sexueels aan, gewoon onzijdig dus.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was Dennis ook. Daar kon ik me niks bij voorstellen.
Ik vind je verslagen helemaal geweldig, ik zou het je niet na doen. Helemaal top en vooral mee door gaanquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik schrijf sommige dingen op, als oneliner voor streamverslagen,
zeg maar alleen de hoogtepunten, anders wordt streamverslagen te saai,
soms baal ik dat ik de datum en tijd vergeten ben op te schrijven.
Aahhhh, dat wist ik nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.
Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik die loper om me heen draperen. Het is stervenskoud!
"of zo?" Kompleet fout dus. Dat was de Palma-versie. Ik was toen nog een actieve streamer, en het ging als volgt:quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, maar dat was te vroeg of zo of nog iets anders![]()
En ze had tegen Palma gezegd dat ze van achter Sylvia moest wakker maken om te gaan paardrijden of zo.
En toen ging ze Huub wakker maken
of zo
dat zei hij een paar dagen geleden ook al tegen Huub inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
Nadia gaat voor TMF werken. Over 2 weken.
Maar dat staat er toch altijd bij. kijk maar bij de quote tijd en datum, of bedoelen jullie iets anders?quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om je streamverslagen te lezen, maakt mij het uit dat er geen datum bij staat
Dennix......volgens Jensen had hij sex als een drilboor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennis is er ook zo'n één, er is niets sexueels aan, gewoon onzijdig dus.
Een belediging voor Fabianne, Tooske, Daphne, Birgit, Sonja...begrijp niet wat TMF daar mee wilt bereiken...quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
dat zei hij een paar dagen geleden ook al tegen Huub inderdaad
quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.
De Fab in gesprek met Jaap wil graag onder haar werk uit als teringcarteraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |