Klopt , wat let jij toch altijd goed op en onthoudt het ook nog.quote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda was vrijdag 7 december bij de producente
en zij vroeg aan Amanda wat voor soort nieuwe miljonaire Amanda zou willen.
Amanda zei wel een nieuwe Natasia te willen.

Wurgsex?quote:Op maandag 17 december 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan moet die voor Japio zijn![]()
Hij heeft vandaag nog aan Huub verteld dat hij Natasia als vrouw erg aantrekkelijk vond en wel een dubbelganger van haar in de villa zou willen hebben.. ivm zijn sexuele frustraties

http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2421928#2421928quote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef itsme het volgende:
Zo ik wist helemaal niet dat dit gesprek tussen Palma en lieke plaats had gevonden.
Dus toch. Had palma blijjbaar toch gelijk.
Wat stond er precies in die viva?
En ik was in die tijd zo pissed off op Palma.

Ik schrijf sommige dingen op, als oneliner voor streamverslagen,quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Klopt , wat let jij toch altijd goed op en onthoudt het ook nog.

Meiden uit F.A.B.S een of ander programma dat door Veronica is uitgezondenquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Deisyy het volgende:
GoedenavondWie zijn die dames die op visite zijn?

Jij draait alles om ZEG.quote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Haar hele verblijf in de villa heeft Lieke gelogen. En dan nu Huub verwijten maken. Het moet niet gekker worden zeg.
Ontopic: Wat een trieste bedoening zeg. Wat zijn die wijven ook lelijk.

Bedanktquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Meiden uit F.A.B.S een of ander programma dat door Veronica is uitgezonden

Die manipulatieve KutFlens doet haar best weer.quote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Over Brian en Amanda zeggen de dames niks.Ze weten nu al dat ze er anders niet in komen.

Volgens mij doet deze een sollicitatie gesprekquote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
dat meisje die met Jaap praat vloekt veel.
is het de bedoeling dat een van die dames het huis in gaat?

Ze zegt dat Selene wel weer passé is en dat het leuk is dat er een frisse meid tussen die vrijgezellen komt te zitten.quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Dat meisje waar Jaap mee zit te praten is ook al behoorlijk assertief

Jeetje, dat is een heel werk maar het wordt enorm gewaardeerd.quote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik schrijf sommige dingen op, als oneliner voor streamverslagen,
zeg maar alleen de hoogtepunten, anders wordt streamverslagen te saai,
soms baal ik dat ik de datum en tijd vergeten ben op te schrijven.

Nee denk ik niet maar Jaap gaat weer zijn bekende nummer zetten, hij denkt zijn shot dan te hebben...Alleen van hetzelfde. Was het zo met die blonde butler, Nadia, Melissa, en al die groupies. Hij laat ze denken dat hij iets voor hun kan betekenen maar het is helemaal lucht.quote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
dat meisje die met Jaap praat vloekt veel.
is het de bedoeling dat een van die dames het huis in gaat?

volgens mij is Jaap van mening dat ze door is.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij doet deze een sollicitatie gesprek

Thanks, daar staat ook dat de aanranding geen aanranding was. Dat ze wist wat er ging gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2421928#2421928
Het artikel

Ik vind het heerlijk om je streamverslagen te lezen, maakt mij het uit dat er geen datum bij staatquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]

ik vind LamLul een sexloos iemandquote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Valt het jullie ook op dat Lamme Lul nooit scoort bij de dames en altijd een of ander lulverhaal ophangt waarom hij niet wil kussen of wat dan ook. Alles onder het mom van dat hij het niet mag van zijn manager?

Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:59 schreef Prospera het volgende:
In dat filmpje heeft iedereen een dikke jas en de dames staan daar in de vrieskou.

Dan zou ik die loper om me heen draperen. Het is stervenskoud!quote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.

Dennis is er ook zo'n één, er is niets sexueels aan, gewoon onzijdig dus.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was Dennis ook. Daar kon ik me niks bij voorstellen.

Ik vind je verslagen helemaal geweldig, ik zou het je niet na doen. Helemaal top en vooral mee door gaanquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]

Aahhhh, dat wist ik nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de "Rode Loper" regels mag je nooit een jas dragen.

Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik die loper om me heen draperen. Het is stervenskoud!

"of zo?" Kompleet fout dus. Dat was de Palma-versie. Ik was toen nog een actieve streamer, en het ging als volgt:quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, maar dat was te vroeg of zo of nog iets anders![]()
En ze had tegen Palma gezegd dat ze van achter Sylvia moest wakker maken om te gaan paardrijden of zo.
En toen ging ze Huub wakker maken
of zo

dat zei hij een paar dagen geleden ook al tegen Huub inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
Nadia gaat voor TMF werken. Over 2 weken.

Maar dat staat er toch altijd bij. kijk maar bij de quote tijd en datum, of bedoelen jullie iets anders?quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om je streamverslagen te lezen, maakt mij het uit dat er geen datum bij staat

Dennix......volgens Jensen had hij sex als een drilboor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennis is er ook zo'n één, er is niets sexueels aan, gewoon onzijdig dus.

Een belediging voor Fabianne, Tooske, Daphne, Birgit, Sonja...begrijp niet wat TMF daar mee wilt bereiken...quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
dat zei hij een paar dagen geleden ook al tegen Huub inderdaad

quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.
De Fab in gesprek met Jaap wil graag onder haar werk uit als teringcarteraar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |