Dat staat niet altijd vastquote:Op maandag 17 december 2007 18:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar ik bedoel gewoon voor welke partij je bent.
Why not?quote:Op maandag 17 december 2007 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet altijd maar de makkelijke pappa-weg kiezen. Ook eens moeite doen...
Dat dus.quote:
Doe eens niet zo lelijk.quote:Op maandag 17 december 2007 18:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Gelukkig is het dit keer geen Q topic![]()
Het zou pas echt erg zijn als je naar Hart van Nederland zat te kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Q. het volgende:
Ik kijk Dr. Phil. Ik verveel me niet hoor.
quote:
Aanleg verloochent zich niet.quote:
Kuukeluuren.quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef dawg het volgende:
Dus. Gezellig hier zeg. Kom straks nog wel even koekeloeren.
"Koekeloeren". Wat een prachtig woord eigenlijk he.![]()
Adois.
Uiteraard niet te verwarren met Kuukske-uren.quote:
Dat klinkt op zich welquote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard niet te verwarren met Kuukske-uren.
Plato! Boefjequote:
Omgquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Q. het volgende:
Ik kijk Dr. Phil. Ik verveel me niet hoor.
Waar ging het over?quote:Op maandag 17 december 2007 19:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Ach Q, het was best een grappig onderwerp bij dr phill.
Klinkt niet echt as een boeiend onderwerp.quote:
Dat zou je verbazen. Met name ontwijkingsstrategie is zeer populair.quote:Op maandag 17 december 2007 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt as een boeiend onderwerp.
A la playa, oh, oh oh hoho!quote:Op maandag 17 december 2007 18:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vamos!
Twist aan de vent?quote:
Ik zat zelf niet bij dr Phill.quote:
Maar je kunt zoveel dóen in de tussentijd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:32 schreef Frezer het volgende:, wat een welkom.
Al weet ik niet of ik lang blijf leven, aangezien het hier nog immer zo traag als dikke stront door een trechter is..
Oh, op maandag ben ik nog niet zo snel van begrip.quote:Op maandag 17 december 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zat zelf niet bij dr Phill.
Ja maar, ja maar, ik deed altijd Fok!en als ik geen zin had ergens anders productief mee te zijn...quote:Op maandag 17 december 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar je kunt zoveel dóen in de tussentijd.
Maar nu kun je het combineren. Ideaal toch.quote:Op maandag 17 december 2007 19:39 schreef Frezer het volgende:
Ja maar, ja maar, ik deed altijd Fok!en als ik geen zin had ergens anders productief mee te zijn...
Ik ben nog steeds single.quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Frezer het volgende:
Oh, heb ik nog schokkende gebeurtenissen gemist? Of is dat een stomme vraag?.
Een hoop newbies die succesvol de test hebben doorstaan. Meer niet.quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Frezer het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Frezer het volgende:
hoiquote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hoop newbies die succesvol de test hebben doorstaan. Meer niet.
Die komt nog voor jou.quote:
Wat heb je het laatst meegekregen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Frezer het volgende:
Euhm...quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou pas echt erg zijn als je naar Hart van Nederland zat te kijken.
Dan moet je je wel heel erg vervelen.quote:
Ik kan de smiley voor een bange gezicht niet vindenquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan de smiley voor een bange gezicht niet vinden
En dat terwijl ik nog maar twee weken onafgebroken thuis zitquote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel heel erg vervelen.
ik verbied last hebben van je knie!quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Last van m'n knie. Ischnietgoed.
Gezien de ijskoude temperatuur in bepaalde delen van mijn huis zou ik wel eens verkouden kunnen worden.quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik verbied last hebben van je knie!
en ik verbied verkoudheid en keelontsteking
Ik doe niets anders. Werkt primaquote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef tirannetje24 het volgende:
ik haat wireless netwerken
uiteindelijk lag het gewoon aan die verdomde werklaptop waar ze alle rotzooi op geinstalleerd hebben en je daar eerst je weg doorheen moet halen om niet je werkinstellingen te verkl*ten.quote:
Met je knie moet je uitkijken. Ik sprak vanmiddag bij de fysio een jongen die karate deed en waar zijn knie bijna letterlijk door midden geschopt was. Toen vond ik het van mezelf toch nog meevallenquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef liefie_ het volgende:
Mensen ben trots op mij
Ten eerste heb ik eindelijk mn spellingstoets gehaald!
En ten tweede ging mn presentatie super vandaag!
Mn leraar zei: mensen wat jullie hier zien is ervaring, neem er een voorbeeld aan
Terwijl ik minder ervaring heb dan mn klasgenoten door mn studie onderbrekingdinges
Onderhand weet je toch wel dat verkoudheid wordt veroorzaakt door een virusje he?quote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
Gezien de ijskoude temperatuur in bepaalde delen van mijn huis zou ik wel eens verkouden kunnen worden.
Ja, maar er is wel een verband met temperatuur etc.quote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand weet je toch wel dat verkoudheid wordt veroorzaakt door een virusje he?
Jeujquote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik vond dat ik nog niet genoeg jeujs heb gehad
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat hij zei. Alhoewel mijn opstelling met twee routers even knutselen kosttequote:
Wat stemde je de laatste keer?quote:Op maandag 17 december 2007 18:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat staat niet altijd vast
Dat ligt er aan waar ik me op dat moment het best in kan vinden
meisjes die vragen...quote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat probleem heb ik hier min of meer ook.quote:Op maandag 17 december 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat hij zei. Alhoewel mijn opstelling met twee routers even knutselen kostte. Dat zal me leren het eerste accesspoint te kopen wat ik tegenkom
.
Hou je mondquote:Op maandag 17 december 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jeuj.
.
.
alhoewel dit natuurlijk niet de eerste keer is dat leeftijd voor ervaring wordt aangezien.
Ach, ik al 2 maanden na een maand vakantie. Ik wil weer eens werkenquote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog maar twee weken onafgebroken thuis zit
Why?quote:Op maandag 17 december 2007 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat stemde je de laatste keer?
Ik heb sowieso nogal snel last van m'n gewrichten, altijd al gehad. Vooral m'n enkels en knieën.quote:Op maandag 17 december 2007 20:45 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Met je knie moet je uitkijken. Ik sprak vanmiddag bij de fysio een jongen die karate deed en waar zijn knie bijna letterlijk door midden geschopt was. Toen vond ik het van mezelf toch nog meevallen
Gewoon, interesse.quote:
Nope, vrouw heeft taart gebakken en kijkt nu dat Topmodel gedoe. Dus ik ben naar de laptop gevlucht.quote:Op maandag 17 december 2007 21:23 schreef Vork het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
Hier kijkt men ook naar die onzin.quote:Op maandag 17 december 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, vrouw heeft taart gebakken en kijkt nu dat Topmodel gedoe. Dus ik ben naar de laptop gevlucht.
Dan kom ik wel daar heenquote:Op maandag 17 december 2007 21:29 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het is best een gezellige avond
Ik hoor het wat aan. Het is echt zo spannend als een verhaallijn in GTST....quote:Op maandag 17 december 2007 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier kijkt men ook naar die onzin.
I know! (briljante zakjes gekocht trouwens om mensen zelf gemaakt snoep kado te doen)quote:Op maandag 17 december 2007 21:33 schreef Vork het volgende:
En jij was van het eten?
Ja! En dit is vast een serieusere reactie dan bedoeld, maar ik vergeet zo veel en doe "domme" dingen de laatste tijdquote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
Vergeten te etendat is niet zo slim.
Dan moet je je hoofd legen. Ga er eens uit, om iig eten te halenquote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja! En dit is vast een serieusere reactie dan bedoeld, maar ik vergeet zo veel en doe "domme" dingen de laatste tijd
Spring van de hak op te tak in gesprekken
Volgens mij zit mn hoofd te vol
Ik ben het hele weekend zo ongeveer "er uit" geweest...quote:Op maandag 17 december 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je je hoofd legen. Ga er eens uit, om iig eten te halen
quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Q. het volgende:
Au. Die wond gaat alleen maar meer zeer doen.
Ik vond het nieuws dat Twist te melden had iets opvallender. Iets maar he.quote:
Ze hebben het verkeerde er uit gehaald?quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Q. het volgende:
Au. Die wond gaat alleen maar meer zeer doen.
Is dat nu pas duidelijk?quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou liefie_, wil je het niet zeggen?
Je leest terug.quote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vond het nieuws dat Twist te melden had iets opvallender. Iets maar he.
De mijne ook.quote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mn bankrekening is ook nogal leeg.
Bijna einde van de maand inclusief kerstbonusquote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen voor honderd euro mag je een nieuweling dit laten doen of zo?quote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Kerstbonus? Aan die onzin doen we niet.quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna einde van de maand inclusief kerstbonus
Gelukkig heb ik daar nog iets als een "verzekering" voor.quote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen voor honderd euro mag je een nieuweling dit laten doen of zo?
Ik bedoel geopereerd moest je toch
Ik bedoelde als leuk extratjequote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar nog iets als een "verzekering" voor.
Altijd leuk, salarisverhoging met terugwerkende kracht, kerstbonus, en geen reet hebben gedaan de laatste drie maanden. Nou ja, ik ben in totaal toch 3 dagen op het werk geweest. En 1 uur meegeholpen met de verhuizing, wat papierzooi uit mijn bureau uitgezochtquote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
Vrijdag inderdaad salaris!
Ja, bonuscomplicaties zoals bij mijquote:
Dan tikt het lekker aan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk, salarisverhoging met terugwerkende kracht, kerstbonus, en geen reet hebben gedaan de laatste drie maanden. Nou ja, ik ben in totaal toch 3 dagen op het werk geweest. En 1 uur meegeholpen met de verhuizing, wat papierzooi uit mijn bureau uitgezocht
Tja, dat waren de onderhandelingen voor mijn vakantie, alleen was het er na niet meer van gekomen. En vanaf januari part time werken.quote:
Ach, anders had je vast nog wel even snel naar de bakker kunnen gaan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
De taart is gelukt, de visite van morgen kan veilig komen.
Geen schokkende nieuwigheden alhier,quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Heb jij nog nieuws dan Freez?
Jullie post tempo is niet wat het geweest is,quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
De taart is gelukt, de visite van morgen kan veilig komen. Moet ik alleen vroeg opstaan om het cadeau te geven
Kutfo:rum.quote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie post tempo is niet wat het geweest is,.
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, anders had je vast nog wel even snel naar de bakker kunnen gaan.
_A_ is jarig over anderhalf uurquote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat is er te vieren, naast de gelukte taard?
Storende factoren, ook.quote:
Spellen en tellen kun je nietquote:
Ik heb idd niks nieuws te melden.quote:
Ik zag inderdaad alweer een spelfout van Henk.quote:
Dat doet de macbook hier ook. Tenminste dat hoop ik, zodat ik die naar het hoofd van Steve kan gooien.quote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn laptop is aan het overlijden.
Hoe oud?quote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?quote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef liefie_ het volgende:
Ik wist dat die pizza mn buik geen goed zou doen
Vanaf morgen gaat er alleen ultra gezondheid in
Die mac?quote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Neequote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?
Als ze wil afvallen. Ja.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?
Sorry hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
Jij weet echt nooit waar het overgaat he?
Misschien moet je dan niet reageren
Jij niet, jij hebt een magisch oog of zo... Jij weet allesquote:
Dan neem ik de schuld wel op me.quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij niet, jij hebt een magisch oog of zo... Jij weet alles
Neeheeej ik bedoelde Sjowhanquote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan neem ik de schuld wel op me.
De slet!quote:
En kunnen meerquote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef liefie_ het volgende:
Hamsters worden ongeveer even oud en zijn goedkoper
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef liefie_ het volgende:
Hamsters worden ongeveer even oud en zijn goedkoper
Kwestie van trainenquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.
Dat is toch overratedquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geenquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch overrated
dat kan zelfs op een $100 laptop
Mijn huidige inmiddels welquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?
Je kan er nu wel een heel duur draaiend hamsterwiel van makenquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?
Apple MacBooksquote:
Ik weet niet hoe zwaar jij bentquote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga maar eens op een hamster zitten. Dan doet ie toch echt "krak".
MacBook PRO Pheno.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple MacBooksJe wordt meteen lid van de betatestersclub , abogeld in de vorm van Applecare
Die maken meer herriequote:
Daarom gaan ze ook eerder stukquote:
Zonder te willen zeiken maar de kwaliteit gaat de afgelopen jaren wel wat naar beneden helaas.quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor dat geld hopelijk niet. Anders gooi ik met Pheno mee naar Steve.
De hamster van Anna maakte mij 's nachts wakker, dus echt stil was die nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ook eerder stuk![]()
Een hamster is redelijk stil
Ik zou de mac verkopen ben je ook van gekson af
Gexie verkoopt zijn Mac en gaat terug naar Windows XP. Bron: Gexie zelf.quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ook eerder stuk![]()
Een hamster is redelijk stil
Ik zou de mac verkopen ben je ook van gekson af
Wasknijper tussen die wielen stekenquote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De hamster van Anna maakte mij 's nachts wakker, dus echt stil was die niet.
Bron gexie: Hij blijft wel in de SCquote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gexie verkoopt zijn Mac en gaat terug naar Windows XP. Bron: Gexie zelf.
Dus als jou laptop kapot gaat, waar je opleiding wel min of meer van afhangt, dan ga jij een hamster terugkopen?quote:
Kan twist je niet scheren?quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Ik word echt bijna een zwerver: heb me al dagen niet gedouchted en ik begin een leuk baardje te krijgen.
*kuch* we laten hem bannen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bron gexie: Hij blijft wel in de SC
Jepquote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus als jou laptop kapot gaat, waar je opleiding wel min of meer van afhangt, dan ga jij een hamster terugkopen?
We missen je.quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet meer helpen.
Ik was altijd de eerste die de ban aanvraag deed.
Held!quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloontje of 7 van ispy/editor2/iswets/etc/etc laten bannen
Nogal, ik ben dan ook echt niet tevreden met die macbook. Hij doet het nu wel hoor, maar het is nog steeds niet netjes en vooral schoon te houden door dat gele vlekken geneuzel. Na 4 nieuwe topcases zou je wel verwachten dat het opgelost zou zijn. Maar goed, de andere bekende fouten uit de serie zijn er nu wel uit, dat scheelt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zonder te willen zeiken maar de kwaliteit gaat de afgelopen jaren wel wat naar beneden helaas.
Die is nog erger dan geksonquote:
Wel zonde want het was echt goed.quote:Op maandag 17 december 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, ik ben dan ook echt niet tevreden met die macbook. Hij doet het nu wel hoor, maar het is nog steeds niet netjes en vooral schoon te houden door dat gele vlekken geneuzel. Na 4 nieuwe topcases zou je wel verwachten dat het opgelost zou zijn. Maar goed, de andere bekende fouten uit de serie zijn er nu wel uit, dat scheelt.
Maar hun goede naam qua kwaliteit is bij mij geheel weg.
Ik snap je punt ook wel. De laptops zijn wel wat fragiel. De desktops zijn erg solide.quote:Op maandag 17 december 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, ik ben dan ook echt niet tevreden met die macbook. Hij doet het nu wel hoor, maar het is nog steeds niet netjes en vooral schoon te houden door dat gele vlekken geneuzel. Na 4 nieuwe topcases zou je wel verwachten dat het opgelost zou zijn. Maar goed, de andere bekende fouten uit de serie zijn er nu wel uit, dat scheelt.
Maar hun goede naam qua kwaliteit is bij mij geheel weg.
Gexie is zo'n schattige dorpsgek. Je weet dat ze er zijn, je irriteert ze er aan, maar je kunt ook niet zonder de aanwezigheid van zo'n figuur. Het geeft vermaak namelijkquote:Op maandag 17 december 2007 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is nog erger dan gekson![]()
Die kneus kan zich ook niet verstoppen en ik vind hem serieus eng.
Hij doet in elk subforum een posts en gaat dan naar de volgende.![]()
Zijn AT is echt eng om te zien en dat met elke kut kloon.
Gekson is gewoon een tyfus irritant pubertje wat over een jaartje of 5 weer eens moet aanloggen en tot die tijd weg moet blijven.quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gexie is zo'n schattige dorpsgek. Je weet dat ze er zijn, je irriteert ze er aan, maar je kunt ook niet zonder de aanwezigheid van zo'n figuur. Het geeft vermaak namelijk.
iSpy ... tsja
Ik vond de 12" echt perfect voor mijn studiewerk. Maar nu moet ik wel groter (15" geloof ik).quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Oh en ik snap echt niet dat ze gvd niet 1 lullig moddeltje maken met een groter scherm.
Ja ja studenten willen een klein scherm en portable maar ik wil er op WERKEN!!! niet met een hoofdpijn met mijn ogen knijpen
Dat is aanzienlijk te jong. Als me dat met een andere laptop zou overkomen zou het reden voor mij zijn om op een ander merk over te stappen.quote:
Dat snap ik ook niet. Eclipse zuigt stiereballen op een 15 inch. Op een 17 inch ook overigens. Die Dell die ik nu heb heeft een iets groter scherm, het enige pluspunt van dit ding.quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Oh en ik snap echt niet dat ze gvd niet 1 lullig moddeltje maken met een groter scherm.
Ja ja studenten willen een klein scherm en portable maar ik wil er op WERKEN!!! niet met een hoofdpijn met mijn ogen knijpen
Ik ben gewoon gek denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is aanzienlijk te jong. Als me dat met een andere laptop zou overkomen zou het reden voor mij zijn om op een ander merk over te stappen.
Dat is inderdaad wel het onderscheid, jaquote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Hmmz, klote.quote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek denk ik.
Het is te jong, dat weet ik. Maar ik wist van te voren ook wel dat de iBook hardware niet perfect was. En het ding faalt nu gewoon in alles. Repareren is geen optie.
Jij moet je niet aanstellen!quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben ook met grote regelmaat aan het heen en weer Ctrl-Mmen. Maar ja, 17 inch begint ook weer een beetje looiig te worden om mee te zeulen. Dilemmaquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Eclipse zuigt stiereballen op een 15 inch. Op een 17 inch ook overigens. Die Dell die ik nu heb heeft een iets groter scherm, het enige pluspunt van dit ding.
Ik heb het liefste 17" met een goeie resolutie.quote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Eclipse zuigt stiereballen op een 15 inch. Op een 17 inch ook overigens. Die Dell die ik nu heb heeft een iets groter scherm, het enige pluspunt van dit ding.
Ik gebruik hem ook in de trein, dan is 17" te onhandig.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het liefste 17" met een goeie resolutie.
Want ik flikker hem toch in de auto en haal hem op mijn werk er weer uit.
Gewoon even door Amsterdam-West rijden en daar wordt ie er voor je uit gehaald! Gratis!quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook, treinen is voor mensen zonder lease auto.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Kan je prima mensen mee slaan als ze vervelend zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook in de trein, dan is 17" te onhandig.
Het aanbod van Mac is gewoon niet compleet.quote:
Het is klote. Vooral als je geen geld hebt eigenlijk. Maar mijn ouders zijn zo lief om voor mij een regeling te treffen waardoor ik gewoon volgende week een nieuwe laptop heb.quote:
Dat klopt. Mijn baas vergoedt geen treinkosten als je een leaseauto hebt. Ook niet als je per ongeluk eens een keer een klusje hebt wat wél een stuk sneller met de trein zou gaan.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, treinen is voor mensen zonder lease auto.
Kan ik goed in komen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook in de trein, dan is 17" te onhandig.
Ach, zo lang je het maar terug betaald. Als student heb je het natuurlijk ook niet al te breed.quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is klote. Vooral als je geen geld hebt eigenlijk. Maar mijn ouders zijn zo lief om voor mij een regeling te treffen waardoor ik gewoon volgende week een nieuwe laptop heb.
Ik voel mij er alleen zo slecht onder. Ik kom nooit om geld eigenlijk, alleen nu (en ja, het bedrag is flink). Ik heb het heel netjes gevraagd en overlegd (en uitgelegd mbt terugbetalen). Alleen ik voel mij wel zoals mijn broer
. Maar die leende alles continu en betaald niet echt terug (en heeft echt voor duizenden euro's schuld).
Als je wil dat je laptop langer dan twee jaar meegaat en er geen mensvormige gele vlekken op de witte cover komen, moet je dat niet doen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Kan je prima mensen mee slaan als ze vervelend zijn.
Dat dusquote:
Er is een 17" MacBook Pro hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan ik goed in komen.
Maar zelfs de 15 inch is zo goed als onmogelijk op de mac of je moet ff een sloot geld storten.
Nog belangrijker je hebt de keuze gewoon niet voor een 17" hoeveel fucking moeite om een groter scherm te bieden.
Tuurlijk wel! Stevig spul hoor, die Macs.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je wil dat je laptop langer dan twee jaar meegaat en er geen mensvormige gele vlekken op de witte cover komen, moet je dat niet doen.
Zoals tieten!quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat dus
Nog girly dingen om over te kletsen twist?
Idd klote maar het is voor een goed doel zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is klote. Vooral als je geen geld hebt eigenlijk. Maar mijn ouders zijn zo lief om voor mij een regeling te treffen waardoor ik gewoon volgende week een nieuwe laptop heb.
Ik voel mij er alleen zo slecht onder. Ik kom nooit om geld eigenlijk, alleen nu (en ja, het bedrag is flink). Ik heb het heel netjes gevraagd en overlegd (en uitgelegd mbt terugbetalen). Alleen ik voel mij wel zoals mijn broer
. Maar die leende alles continu en betaald niet echt terug (en heeft echt voor duizenden euro's schuld).
Daarom zeg ik het ook op die manierquote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn baas vergoedt geen treinkosten als je een leaseauto hebt. Ook niet als je per ongeluk eens een keer een klusje hebt wat wél een stuk sneller met de trein zou gaan.
Primaquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat dus
Nog girly dingen om over te kletsen twist?
Rokjesquote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hmm, niet echt.
Ik hoop dat het morgen iets minder koud is zodat ik m'n nieuwe rokje aan kan doen, zonder dat ik dan koud moet lijden. Maar volgens mij gaat dat niet het geval zijn.
Dat is waarquote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Idd klote maar het is voor een goed doel zal ik maar zeggen.
OSX loopt nou niet echt lekker op een 500 euro laptop![]()
En gewoon je verplichtingen nakomen en er zit een wereld van verschil tussen jou en je broer
2699 zie ik netquote:
Ik krijg gewoon nog een netto onkosten vergoeding per maand voor dat soort zaken en als het te hoog gaat worden kan ik het gewoon declareren.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook op die manier
En ja, ik vind het ook stom, want soms is een trein best handig. Alleen doe je het niet omdat het dan je eigen kosten worden.
Waarom zijn ze hier niet? Zoiets?quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Prima
Wat wil je daar over bespreken?
Dat lijkt me wel de bottom line, ja.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef Godlike02 het volgende:
En gewoon je verplichtingen nakomen en er zit een wereld van verschil tussen jou en je broer
Omdat je twist had moeten opsluiten onder de trapquote:
Twist heeft niets met mijn onderburen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omdat je twist had moeten opsluiten onder de trap
Ik had het vandaag toch niet eens zo heel erg koud op m'n rokje.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hmm, niet echt.
Ik hoop dat het morgen iets minder koud is zodat ik m'n nieuwe rokje aan kan doen, zonder dat ik dan koud moet lijden. Maar volgens mij gaat dat niet het geval zijn.
Dat denk jij maar!quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Je hebt anders nooit aandacht voor mijn tieten als ze wel daar zijn.
Gelukkig maar.
Wij tegenwoordig ook. Zoals het hoort imhoquote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nog een netto onkosten vergoeding per maand voor dat soort zaken en als het te hoog gaat worden kan ik het gewoon declareren.
Kruikje op je kruis gedaan?quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het vandaag toch niet eens zo heel erg koud op m'n rokje.
Had er wel een dikke panty-achtige majo onder aan, maar toch.
Ik heb maillotsquote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Annie het niet kan kopenquote:
Die zijn cutequote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neeeee, als je wil dat ik voor je blijf zorgen dan moet je niet zo eng doen hoor.quote:
Oja, zo schrijf je hetquote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb maillotsDus het viel mee. Dat is goed nieuws.
En al die bouwvakkers in hun nopjesquote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, zo schrijf je het.
De eerste 100 meter waren verschrikkelijk, en toen m'n rokje opwaaide was ik ook niet zo blij, maar ik heb uiteindelijk bijna een uur met de hond gewandeld zonder dood te gaan.
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderenquote:
Precies. Ik ben pauperquote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Annie het niet kan kopen
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten gootquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En al die bouwvakkers in hun nopjes
Ja, zo'n snotterdoos is niet okayquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderen. Anders krijg je zo'n tochtige doos.
Kruikje lijkt mij nog lekkerderquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderen. Anders krijg je zo'n tochtige doos.
En voor 2699 kan ik een iets beter uitgeruste non-betalaptop kopen. Of beter gezegd: voor minder kan eik een beter uitgeruste non betalaptop kopen en de rest van het geld lekker besparen.quote:
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neeeee, als je wil dat ik voor je blijf zorgen dan moet je niet zo eng doen hoor.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer keken naar het opwaaiende jurkjequote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten goot.
Tip: zakdoekjes meenemen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten goot.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
De hele set?quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
Komt waarschijnlijk door onze haarkleur, die lijkt zo op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Cute!quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
Mooi, de rest vond ik niksquote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, het is winter.
Dikke trui erop en hoge laarzen.
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doetquote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Cute!
Ik vind dat sommige rokjes me goed staan
Het probleem is alleen dat het me nog nooit gelukt is me sexy uit te kleden als ik een panty of maillot aan had
Die hold up dingen leken me dan wel weer een goed idee, maar die blijven dus niet zitten
Lekker warme borsten.quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doet.
Zodat je cameltoe te zien is?quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doet.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Daarom.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door onze haarkleur, die lijkt zo op elkaar.
Ja maar dat is dus niet sexyquote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pheno! Dat ben ik niet van je gewend.quote:
Als je geen rokje zou dragen.quote:
Ik red me wel denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij nog hulp nodig ergens deze week? (donderdag of vrijdag)
Ach, we zullen zienquote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En voor 2699 kan ik een iets beter uitgeruste non-betalaptop kopen. Of beter gezegd: voor minder kan eik een beter uitgeruste non betalaptop kopen en de rest van het geld lekker besparen.
Al die medicijnen doen rare dingen met mequote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno! Dat ben ik niet van je gewend.
Nou ja, als je ergens heen gereden moet worden (in je eigen auto; ik heb geen auto) dan moet je roepen hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik red me wel denk ik.. Alhoewel CL me natuurlijk wel altijd mag komen vertroetelen.
Ik heb zo'n grote onderbroekquote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet sexy
Of als je dan een hete date had en je dacht ik doe lekker dat mooie rokje aan
En dan word er wat gevoelt en gedaan, en dan zit die panty tot onder je oksels
Daar moet ik echt nog ooit iets op vinden
Beetje een bridget jones dillema
Een afgegoten beeld van je borsten?quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef liefie_ het volgende:
Q ik vind je echt zielig ik ga iets moois voor je maken
Daar doe ik dan weer niet aanquote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote onderbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |