Twist heeft niets met mijn onderburen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omdat je twist had moeten opsluiten onder de trap
Ik had het vandaag toch niet eens zo heel erg koud op m'n rokje.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hmm, niet echt.
Ik hoop dat het morgen iets minder koud is zodat ik m'n nieuwe rokje aan kan doen, zonder dat ik dan koud moet lijden. Maar volgens mij gaat dat niet het geval zijn.
Dat denk jij maar!quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Je hebt anders nooit aandacht voor mijn tieten als ze wel daar zijn.
Gelukkig maar.
Wij tegenwoordig ook. Zoals het hoort imhoquote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nog een netto onkosten vergoeding per maand voor dat soort zaken en als het te hoog gaat worden kan ik het gewoon declareren.
Kruikje op je kruis gedaan?quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het vandaag toch niet eens zo heel erg koud op m'n rokje.
Had er wel een dikke panty-achtige majo onder aan, maar toch.
Ik heb maillotsquote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Annie het niet kan kopenquote:
Die zijn cutequote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neeeee, als je wil dat ik voor je blijf zorgen dan moet je niet zo eng doen hoor.quote:
Oja, zo schrijf je hetquote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb maillotsDus het viel mee. Dat is goed nieuws.
En al die bouwvakkers in hun nopjesquote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, zo schrijf je het.
De eerste 100 meter waren verschrikkelijk, en toen m'n rokje opwaaide was ik ook niet zo blij, maar ik heb uiteindelijk bijna een uur met de hond gewandeld zonder dood te gaan.
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderenquote:
Precies. Ik ben pauperquote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Annie het niet kan kopen
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten gootquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En al die bouwvakkers in hun nopjes
Ja, zo'n snotterdoos is niet okayquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderen. Anders krijg je zo'n tochtige doos.
Kruikje lijkt mij nog lekkerderquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderen. Anders krijg je zo'n tochtige doos.
En voor 2699 kan ik een iets beter uitgeruste non-betalaptop kopen. Of beter gezegd: voor minder kan eik een beter uitgeruste non betalaptop kopen en de rest van het geld lekker besparen.quote:
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neeeee, als je wil dat ik voor je blijf zorgen dan moet je niet zo eng doen hoor.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer keken naar het opwaaiende jurkjequote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten goot.
Tip: zakdoekjes meenemen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten goot.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
De hele set?quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
Komt waarschijnlijk door onze haarkleur, die lijkt zo op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Cute!quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
Mooi, de rest vond ik niksquote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, het is winter.
Dikke trui erop en hoge laarzen.
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doetquote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Cute!
Ik vind dat sommige rokjes me goed staan
Het probleem is alleen dat het me nog nooit gelukt is me sexy uit te kleden als ik een panty of maillot aan had
Die hold up dingen leken me dan wel weer een goed idee, maar die blijven dus niet zitten
Lekker warme borsten.quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doet.
Zodat je cameltoe te zien is?quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doet.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Daarom.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door onze haarkleur, die lijkt zo op elkaar.
Ja maar dat is dus niet sexyquote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pheno! Dat ben ik niet van je gewend.quote:
Als je geen rokje zou dragen.quote:
Ik red me wel denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij nog hulp nodig ergens deze week? (donderdag of vrijdag)
Ach, we zullen zienquote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En voor 2699 kan ik een iets beter uitgeruste non-betalaptop kopen. Of beter gezegd: voor minder kan eik een beter uitgeruste non betalaptop kopen en de rest van het geld lekker besparen.
Al die medicijnen doen rare dingen met mequote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno! Dat ben ik niet van je gewend.
Nou ja, als je ergens heen gereden moet worden (in je eigen auto; ik heb geen auto) dan moet je roepen hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik red me wel denk ik.. Alhoewel CL me natuurlijk wel altijd mag komen vertroetelen.
Ik heb zo'n grote onderbroekquote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet sexy
Of als je dan een hete date had en je dacht ik doe lekker dat mooie rokje aan
En dan word er wat gevoelt en gedaan, en dan zit die panty tot onder je oksels
Daar moet ik echt nog ooit iets op vinden
Beetje een bridget jones dillema
Een afgegoten beeld van je borsten?quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef liefie_ het volgende:
Q ik vind je echt zielig ik ga iets moois voor je maken
Daar doe ik dan weer niet aanquote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote onderbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |