Die is nog erger dan geksonquote:
Wel zonde want het was echt goed.quote:Op maandag 17 december 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, ik ben dan ook echt niet tevreden met die macbook. Hij doet het nu wel hoor, maar het is nog steeds niet netjes en vooral schoon te houden door dat gele vlekken geneuzel. Na 4 nieuwe topcases zou je wel verwachten dat het opgelost zou zijn. Maar goed, de andere bekende fouten uit de serie zijn er nu wel uit, dat scheelt.
Maar hun goede naam qua kwaliteit is bij mij geheel weg.
Ik snap je punt ook wel. De laptops zijn wel wat fragiel. De desktops zijn erg solide.quote:Op maandag 17 december 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, ik ben dan ook echt niet tevreden met die macbook. Hij doet het nu wel hoor, maar het is nog steeds niet netjes en vooral schoon te houden door dat gele vlekken geneuzel. Na 4 nieuwe topcases zou je wel verwachten dat het opgelost zou zijn. Maar goed, de andere bekende fouten uit de serie zijn er nu wel uit, dat scheelt.
Maar hun goede naam qua kwaliteit is bij mij geheel weg.
Gexie is zo'n schattige dorpsgek. Je weet dat ze er zijn, je irriteert ze er aan, maar je kunt ook niet zonder de aanwezigheid van zo'n figuur. Het geeft vermaak namelijkquote:Op maandag 17 december 2007 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is nog erger dan gekson![]()
Die kneus kan zich ook niet verstoppen en ik vind hem serieus eng.
Hij doet in elk subforum een posts en gaat dan naar de volgende.![]()
Zijn AT is echt eng om te zien en dat met elke kut kloon.
Gekson is gewoon een tyfus irritant pubertje wat over een jaartje of 5 weer eens moet aanloggen en tot die tijd weg moet blijven.quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gexie is zo'n schattige dorpsgek. Je weet dat ze er zijn, je irriteert ze er aan, maar je kunt ook niet zonder de aanwezigheid van zo'n figuur. Het geeft vermaak namelijk.
iSpy ... tsja
Ik vond de 12" echt perfect voor mijn studiewerk. Maar nu moet ik wel groter (15" geloof ik).quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Oh en ik snap echt niet dat ze gvd niet 1 lullig moddeltje maken met een groter scherm.
Ja ja studenten willen een klein scherm en portable maar ik wil er op WERKEN!!! niet met een hoofdpijn met mijn ogen knijpen
Dat is aanzienlijk te jong. Als me dat met een andere laptop zou overkomen zou het reden voor mij zijn om op een ander merk over te stappen.quote:
Dat snap ik ook niet. Eclipse zuigt stiereballen op een 15 inch. Op een 17 inch ook overigens. Die Dell die ik nu heb heeft een iets groter scherm, het enige pluspunt van dit ding.quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Oh en ik snap echt niet dat ze gvd niet 1 lullig moddeltje maken met een groter scherm.
Ja ja studenten willen een klein scherm en portable maar ik wil er op WERKEN!!! niet met een hoofdpijn met mijn ogen knijpen
Ik ben gewoon gek denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is aanzienlijk te jong. Als me dat met een andere laptop zou overkomen zou het reden voor mij zijn om op een ander merk over te stappen.
Dat is inderdaad wel het onderscheid, jaquote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Hmmz, klote.quote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek denk ik.
Het is te jong, dat weet ik. Maar ik wist van te voren ook wel dat de iBook hardware niet perfect was. En het ding faalt nu gewoon in alles. Repareren is geen optie.
Jij moet je niet aanstellen!quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben ook met grote regelmaat aan het heen en weer Ctrl-Mmen. Maar ja, 17 inch begint ook weer een beetje looiig te worden om mee te zeulen. Dilemmaquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Eclipse zuigt stiereballen op een 15 inch. Op een 17 inch ook overigens. Die Dell die ik nu heb heeft een iets groter scherm, het enige pluspunt van dit ding.
Ik heb het liefste 17" met een goeie resolutie.quote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Eclipse zuigt stiereballen op een 15 inch. Op een 17 inch ook overigens. Die Dell die ik nu heb heeft een iets groter scherm, het enige pluspunt van dit ding.
Ik gebruik hem ook in de trein, dan is 17" te onhandig.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het liefste 17" met een goeie resolutie.
Want ik flikker hem toch in de auto en haal hem op mijn werk er weer uit.
Gewoon even door Amsterdam-West rijden en daar wordt ie er voor je uit gehaald! Gratis!quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook, treinen is voor mensen zonder lease auto.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Kan je prima mensen mee slaan als ze vervelend zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook in de trein, dan is 17" te onhandig.
Het aanbod van Mac is gewoon niet compleet.quote:
Het is klote. Vooral als je geen geld hebt eigenlijk. Maar mijn ouders zijn zo lief om voor mij een regeling te treffen waardoor ik gewoon volgende week een nieuwe laptop heb.quote:
Dat klopt. Mijn baas vergoedt geen treinkosten als je een leaseauto hebt. Ook niet als je per ongeluk eens een keer een klusje hebt wat wél een stuk sneller met de trein zou gaan.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, treinen is voor mensen zonder lease auto.
Kan ik goed in komen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook in de trein, dan is 17" te onhandig.
Ach, zo lang je het maar terug betaald. Als student heb je het natuurlijk ook niet al te breed.quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is klote. Vooral als je geen geld hebt eigenlijk. Maar mijn ouders zijn zo lief om voor mij een regeling te treffen waardoor ik gewoon volgende week een nieuwe laptop heb.
Ik voel mij er alleen zo slecht onder. Ik kom nooit om geld eigenlijk, alleen nu (en ja, het bedrag is flink). Ik heb het heel netjes gevraagd en overlegd (en uitgelegd mbt terugbetalen). Alleen ik voel mij wel zoals mijn broer
. Maar die leende alles continu en betaald niet echt terug (en heeft echt voor duizenden euro's schuld).
Als je wil dat je laptop langer dan twee jaar meegaat en er geen mensvormige gele vlekken op de witte cover komen, moet je dat niet doen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Kan je prima mensen mee slaan als ze vervelend zijn.
Dat dusquote:
Er is een 17" MacBook Pro hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan ik goed in komen.
Maar zelfs de 15 inch is zo goed als onmogelijk op de mac of je moet ff een sloot geld storten.
Nog belangrijker je hebt de keuze gewoon niet voor een 17" hoeveel fucking moeite om een groter scherm te bieden.
Tuurlijk wel! Stevig spul hoor, die Macs.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je wil dat je laptop langer dan twee jaar meegaat en er geen mensvormige gele vlekken op de witte cover komen, moet je dat niet doen.
Zoals tieten!quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat dus
Nog girly dingen om over te kletsen twist?
Idd klote maar het is voor een goed doel zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is klote. Vooral als je geen geld hebt eigenlijk. Maar mijn ouders zijn zo lief om voor mij een regeling te treffen waardoor ik gewoon volgende week een nieuwe laptop heb.
Ik voel mij er alleen zo slecht onder. Ik kom nooit om geld eigenlijk, alleen nu (en ja, het bedrag is flink). Ik heb het heel netjes gevraagd en overlegd (en uitgelegd mbt terugbetalen). Alleen ik voel mij wel zoals mijn broer
. Maar die leende alles continu en betaald niet echt terug (en heeft echt voor duizenden euro's schuld).
Daarom zeg ik het ook op die manierquote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn baas vergoedt geen treinkosten als je een leaseauto hebt. Ook niet als je per ongeluk eens een keer een klusje hebt wat wél een stuk sneller met de trein zou gaan.
Primaquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat dus
Nog girly dingen om over te kletsen twist?
Rokjesquote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hmm, niet echt.
Ik hoop dat het morgen iets minder koud is zodat ik m'n nieuwe rokje aan kan doen, zonder dat ik dan koud moet lijden. Maar volgens mij gaat dat niet het geval zijn.
Dat is waarquote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Idd klote maar het is voor een goed doel zal ik maar zeggen.
OSX loopt nou niet echt lekker op een 500 euro laptop![]()
En gewoon je verplichtingen nakomen en er zit een wereld van verschil tussen jou en je broer
2699 zie ik netquote:
Ik krijg gewoon nog een netto onkosten vergoeding per maand voor dat soort zaken en als het te hoog gaat worden kan ik het gewoon declareren.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook op die manier
En ja, ik vind het ook stom, want soms is een trein best handig. Alleen doe je het niet omdat het dan je eigen kosten worden.
Waarom zijn ze hier niet? Zoiets?quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Prima
Wat wil je daar over bespreken?
Dat lijkt me wel de bottom line, ja.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef Godlike02 het volgende:
En gewoon je verplichtingen nakomen en er zit een wereld van verschil tussen jou en je broer
Omdat je twist had moeten opsluiten onder de trapquote:
Twist heeft niets met mijn onderburen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omdat je twist had moeten opsluiten onder de trap
Ik had het vandaag toch niet eens zo heel erg koud op m'n rokje.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hmm, niet echt.
Ik hoop dat het morgen iets minder koud is zodat ik m'n nieuwe rokje aan kan doen, zonder dat ik dan koud moet lijden. Maar volgens mij gaat dat niet het geval zijn.
Dat denk jij maar!quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Je hebt anders nooit aandacht voor mijn tieten als ze wel daar zijn.
Gelukkig maar.
Wij tegenwoordig ook. Zoals het hoort imhoquote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nog een netto onkosten vergoeding per maand voor dat soort zaken en als het te hoog gaat worden kan ik het gewoon declareren.
Kruikje op je kruis gedaan?quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het vandaag toch niet eens zo heel erg koud op m'n rokje.
Had er wel een dikke panty-achtige majo onder aan, maar toch.
Ik heb maillotsquote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Annie het niet kan kopenquote:
Die zijn cutequote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neeeee, als je wil dat ik voor je blijf zorgen dan moet je niet zo eng doen hoor.quote:
Oja, zo schrijf je hetquote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb maillotsDus het viel mee. Dat is goed nieuws.
En al die bouwvakkers in hun nopjesquote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, zo schrijf je het.
De eerste 100 meter waren verschrikkelijk, en toen m'n rokje opwaaide was ik ook niet zo blij, maar ik heb uiteindelijk bijna een uur met de hond gewandeld zonder dood te gaan.
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderenquote:
Precies. Ik ben pauperquote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Annie het niet kan kopen
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten gootquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En al die bouwvakkers in hun nopjes
Ja, zo'n snotterdoos is niet okayquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderen. Anders krijg je zo'n tochtige doos.
Kruikje lijkt mij nog lekkerderquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra knickerboxer over de maillot doet wonderen. Anders krijg je zo'n tochtige doos.
En voor 2699 kan ik een iets beter uitgeruste non-betalaptop kopen. Of beter gezegd: voor minder kan eik een beter uitgeruste non betalaptop kopen en de rest van het geld lekker besparen.quote:
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neeeee, als je wil dat ik voor je blijf zorgen dan moet je niet zo eng doen hoor.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer keken naar het opwaaiende jurkjequote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten goot.
Tip: zakdoekjes meenemen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik het snot in stroompjes uit allebei m'n neusgaten goot.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
De hele set?quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
Komt waarschijnlijk door onze haarkleur, die lijkt zo op elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Cute!quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze aan nu:
[ afbeelding ].
Mooi, de rest vond ik niksquote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, het is winter.
Dikke trui erop en hoge laarzen.
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doetquote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Cute!
Ik vind dat sommige rokjes me goed staan
Het probleem is alleen dat het me nog nooit gelukt is me sexy uit te kleden als ik een panty of maillot aan had
Die hold up dingen leken me dan wel weer een goed idee, maar die blijven dus niet zitten
Lekker warme borsten.quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doet.
Zodat je cameltoe te zien is?quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo prettig (ahem) dat je die panty's en maillots helemaal kan optrekken tot over je navel. Of nog hoger als je je best doet.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik verwarde je met CL. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.
Daarom.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door onze haarkleur, die lijkt zo op elkaar.
Ja maar dat is dus niet sexyquote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pheno! Dat ben ik niet van je gewend.quote:
Als je geen rokje zou dragen.quote:
Ik red me wel denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij nog hulp nodig ergens deze week? (donderdag of vrijdag)
Ach, we zullen zienquote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En voor 2699 kan ik een iets beter uitgeruste non-betalaptop kopen. Of beter gezegd: voor minder kan eik een beter uitgeruste non betalaptop kopen en de rest van het geld lekker besparen.
Al die medicijnen doen rare dingen met mequote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno! Dat ben ik niet van je gewend.
Nou ja, als je ergens heen gereden moet worden (in je eigen auto; ik heb geen auto) dan moet je roepen hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik red me wel denk ik.. Alhoewel CL me natuurlijk wel altijd mag komen vertroetelen.
Ik heb zo'n grote onderbroekquote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet sexy
Of als je dan een hete date had en je dacht ik doe lekker dat mooie rokje aan
En dan word er wat gevoelt en gedaan, en dan zit die panty tot onder je oksels
Daar moet ik echt nog ooit iets op vinden
Beetje een bridget jones dillema
Een afgegoten beeld van je borsten?quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef liefie_ het volgende:
Q ik vind je echt zielig ik ga iets moois voor je maken
Daar doe ik dan weer niet aanquote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote onderbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |