Dat doet de macbook hier ook. Tenminste dat hoop ik, zodat ik die naar het hoofd van Steve kan gooien.quote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn laptop is aan het overlijden.
Hoe oud?quote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?quote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef liefie_ het volgende:
Ik wist dat die pizza mn buik geen goed zou doen
Vanaf morgen gaat er alleen ultra gezondheid in
Die mac?quote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Neequote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?
Als ze wil afvallen. Ja.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?
Sorry hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
Jij weet echt nooit waar het overgaat he?
Misschien moet je dan niet reageren
Jij niet, jij hebt een magisch oog of zo... Jij weet allesquote:
Dan neem ik de schuld wel op me.quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij niet, jij hebt een magisch oog of zo... Jij weet alles
Neeheeej ik bedoelde Sjowhanquote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan neem ik de schuld wel op me.
De slet!quote:
En kunnen meerquote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef liefie_ het volgende:
Hamsters worden ongeveer even oud en zijn goedkoper
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef liefie_ het volgende:
Hamsters worden ongeveer even oud en zijn goedkoper
Kwestie van trainenquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.
Dat is toch overratedquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geenquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch overrated
dat kan zelfs op een $100 laptop
Mijn huidige inmiddels welquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?
Je kan er nu wel een heel duur draaiend hamsterwiel van makenquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?
Apple MacBooksquote:
Ik weet niet hoe zwaar jij bentquote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga maar eens op een hamster zitten. Dan doet ie toch echt "krak".
MacBook PRO Pheno.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple MacBooksJe wordt meteen lid van de betatestersclub , abogeld in de vorm van Applecare
Die maken meer herriequote:
Daarom gaan ze ook eerder stukquote:
Zonder te willen zeiken maar de kwaliteit gaat de afgelopen jaren wel wat naar beneden helaas.quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor dat geld hopelijk niet. Anders gooi ik met Pheno mee naar Steve.
De hamster van Anna maakte mij 's nachts wakker, dus echt stil was die nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ook eerder stuk![]()
Een hamster is redelijk stil
Ik zou de mac verkopen ben je ook van gekson af
Gexie verkoopt zijn Mac en gaat terug naar Windows XP. Bron: Gexie zelf.quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ook eerder stuk![]()
Een hamster is redelijk stil
Ik zou de mac verkopen ben je ook van gekson af
Wasknijper tussen die wielen stekenquote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De hamster van Anna maakte mij 's nachts wakker, dus echt stil was die niet.
Bron gexie: Hij blijft wel in de SCquote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gexie verkoopt zijn Mac en gaat terug naar Windows XP. Bron: Gexie zelf.
Dus als jou laptop kapot gaat, waar je opleiding wel min of meer van afhangt, dan ga jij een hamster terugkopen?quote:
Kan twist je niet scheren?quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Ik word echt bijna een zwerver: heb me al dagen niet gedouchted en ik begin een leuk baardje te krijgen.
*kuch* we laten hem bannen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bron gexie: Hij blijft wel in de SC
Jepquote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus als jou laptop kapot gaat, waar je opleiding wel min of meer van afhangt, dan ga jij een hamster terugkopen?
We missen je.quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet meer helpen.
Ik was altijd de eerste die de ban aanvraag deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |