Ik hoor het wat aan. Het is echt zo spannend als een verhaallijn in GTST....quote:Op maandag 17 december 2007 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier kijkt men ook naar die onzin.
I know! (briljante zakjes gekocht trouwens om mensen zelf gemaakt snoep kado te doen)quote:Op maandag 17 december 2007 21:33 schreef Vork het volgende:
En jij was van het eten?
Ja! En dit is vast een serieusere reactie dan bedoeld, maar ik vergeet zo veel en doe "domme" dingen de laatste tijdquote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
Vergeten te etendat is niet zo slim.
Dan moet je je hoofd legen. Ga er eens uit, om iig eten te halenquote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja! En dit is vast een serieusere reactie dan bedoeld, maar ik vergeet zo veel en doe "domme" dingen de laatste tijd
Spring van de hak op te tak in gesprekken
Volgens mij zit mn hoofd te vol
Ik ben het hele weekend zo ongeveer "er uit" geweest...quote:Op maandag 17 december 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je je hoofd legen. Ga er eens uit, om iig eten te halen
quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Q. het volgende:
Au. Die wond gaat alleen maar meer zeer doen.
Ik vond het nieuws dat Twist te melden had iets opvallender. Iets maar he.quote:
Ze hebben het verkeerde er uit gehaald?quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Q. het volgende:
Au. Die wond gaat alleen maar meer zeer doen.
Is dat nu pas duidelijk?quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou liefie_, wil je het niet zeggen?
Je leest terug.quote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vond het nieuws dat Twist te melden had iets opvallender. Iets maar he.
De mijne ook.quote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mn bankrekening is ook nogal leeg.
Bijna einde van de maand inclusief kerstbonusquote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen voor honderd euro mag je een nieuweling dit laten doen of zo?quote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Kerstbonus? Aan die onzin doen we niet.quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna einde van de maand inclusief kerstbonus
Gelukkig heb ik daar nog iets als een "verzekering" voor.quote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen voor honderd euro mag je een nieuweling dit laten doen of zo?
Ik bedoel geopereerd moest je toch
Ik bedoelde als leuk extratjequote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar nog iets als een "verzekering" voor.
Altijd leuk, salarisverhoging met terugwerkende kracht, kerstbonus, en geen reet hebben gedaan de laatste drie maanden. Nou ja, ik ben in totaal toch 3 dagen op het werk geweest. En 1 uur meegeholpen met de verhuizing, wat papierzooi uit mijn bureau uitgezochtquote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
Vrijdag inderdaad salaris!
Ja, bonuscomplicaties zoals bij mijquote:
Dan tikt het lekker aan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk, salarisverhoging met terugwerkende kracht, kerstbonus, en geen reet hebben gedaan de laatste drie maanden. Nou ja, ik ben in totaal toch 3 dagen op het werk geweest. En 1 uur meegeholpen met de verhuizing, wat papierzooi uit mijn bureau uitgezocht
Tja, dat waren de onderhandelingen voor mijn vakantie, alleen was het er na niet meer van gekomen. En vanaf januari part time werken.quote:
Ach, anders had je vast nog wel even snel naar de bakker kunnen gaan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
De taart is gelukt, de visite van morgen kan veilig komen.
Geen schokkende nieuwigheden alhier,quote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Heb jij nog nieuws dan Freez?
Jullie post tempo is niet wat het geweest is,quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
De taart is gelukt, de visite van morgen kan veilig komen. Moet ik alleen vroeg opstaan om het cadeau te geven
Kutfo:rum.quote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie post tempo is niet wat het geweest is,.
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, anders had je vast nog wel even snel naar de bakker kunnen gaan.
_A_ is jarig over anderhalf uurquote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat is er te vieren, naast de gelukte taard?
Storende factoren, ook.quote:
Spellen en tellen kun je nietquote:
Ik heb idd niks nieuws te melden.quote:
Ik zag inderdaad alweer een spelfout van Henk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |