Die mac?quote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn laptop is aan het overlijden.
Neequote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?
Als ze wil afvallen. Ja.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is dat een handig besluit met de feestdagen in het vooruitzicht?
Sorry hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
Jij weet echt nooit waar het overgaat he?
Misschien moet je dan niet reageren
Jij niet, jij hebt een magisch oog of zo... Jij weet allesquote:
Dan neem ik de schuld wel op me.quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij niet, jij hebt een magisch oog of zo... Jij weet alles
Neeheeej ik bedoelde Sjowhanquote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan neem ik de schuld wel op me.
De slet!quote:
En kunnen meerquote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef liefie_ het volgende:
Hamsters worden ongeveer even oud en zijn goedkoper
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef liefie_ het volgende:
Hamsters worden ongeveer even oud en zijn goedkoper
Kwestie van trainenquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.
Dat is toch overratedquote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is alleen mij nog nooit gelukt om C++ code uit te voeren op een hamster. Of e-mail mee te lezen.
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geenquote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch overrated
dat kan zelfs op een $100 laptop
Mijn huidige inmiddels welquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?
Je kan er nu wel een heel duur draaiend hamsterwiel van makenquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar kan jouw laptop hamsterdancen?
Apple MacBooksquote:
Ik weet niet hoe zwaar jij bentquote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga maar eens op een hamster zitten. Dan doet ie toch echt "krak".
MacBook PRO Pheno.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple MacBooksJe wordt meteen lid van de betatestersclub , abogeld in de vorm van Applecare
Die maken meer herriequote:
Daarom gaan ze ook eerder stukquote:
Zonder te willen zeiken maar de kwaliteit gaat de afgelopen jaren wel wat naar beneden helaas.quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor dat geld hopelijk niet. Anders gooi ik met Pheno mee naar Steve.
De hamster van Anna maakte mij 's nachts wakker, dus echt stil was die nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ook eerder stuk![]()
Een hamster is redelijk stil
Ik zou de mac verkopen ben je ook van gekson af
Gexie verkoopt zijn Mac en gaat terug naar Windows XP. Bron: Gexie zelf.quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ook eerder stuk![]()
Een hamster is redelijk stil
Ik zou de mac verkopen ben je ook van gekson af
Wasknijper tussen die wielen stekenquote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De hamster van Anna maakte mij 's nachts wakker, dus echt stil was die niet.
Bron gexie: Hij blijft wel in de SCquote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gexie verkoopt zijn Mac en gaat terug naar Windows XP. Bron: Gexie zelf.
Dus als jou laptop kapot gaat, waar je opleiding wel min of meer van afhangt, dan ga jij een hamster terugkopen?quote:
Kan twist je niet scheren?quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Ik word echt bijna een zwerver: heb me al dagen niet gedouchted en ik begin een leuk baardje te krijgen.
*kuch* we laten hem bannen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bron gexie: Hij blijft wel in de SC
Jepquote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus als jou laptop kapot gaat, waar je opleiding wel min of meer van afhangt, dan ga jij een hamster terugkopen?
We missen je.quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet meer helpen.
Ik was altijd de eerste die de ban aanvraag deed.
Held!quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloontje of 7 van ispy/editor2/iswets/etc/etc laten bannen
Nogal, ik ben dan ook echt niet tevreden met die macbook. Hij doet het nu wel hoor, maar het is nog steeds niet netjes en vooral schoon te houden door dat gele vlekken geneuzel. Na 4 nieuwe topcases zou je wel verwachten dat het opgelost zou zijn. Maar goed, de andere bekende fouten uit de serie zijn er nu wel uit, dat scheelt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zonder te willen zeiken maar de kwaliteit gaat de afgelopen jaren wel wat naar beneden helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |