Die komt nog voor jou.quote:
Wat heb je het laatst meegekregen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Frezer het volgende:
Oh, heb ik nog schokkende gebeurtenissen gemist? Of is dat een stomme vraag?.
Euhm...quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou pas echt erg zijn als je naar Hart van Nederland zat te kijken.
Dan moet je je wel heel erg vervelen.quote:
Ik kan de smiley voor een bange gezicht niet vindenquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan de smiley voor een bange gezicht niet vinden
En dat terwijl ik nog maar twee weken onafgebroken thuis zitquote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel heel erg vervelen.
ik verbied last hebben van je knie!quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Last van m'n knie. Ischnietgoed.
Gezien de ijskoude temperatuur in bepaalde delen van mijn huis zou ik wel eens verkouden kunnen worden.quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik verbied last hebben van je knie!
en ik verbied verkoudheid en keelontsteking
Ik doe niets anders. Werkt primaquote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef tirannetje24 het volgende:
ik haat wireless netwerken
uiteindelijk lag het gewoon aan die verdomde werklaptop waar ze alle rotzooi op geinstalleerd hebben en je daar eerst je weg doorheen moet halen om niet je werkinstellingen te verkl*ten.quote:
Met je knie moet je uitkijken. Ik sprak vanmiddag bij de fysio een jongen die karate deed en waar zijn knie bijna letterlijk door midden geschopt was. Toen vond ik het van mezelf toch nog meevallenquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef liefie_ het volgende:
Mensen ben trots op mij
Ten eerste heb ik eindelijk mn spellingstoets gehaald!
En ten tweede ging mn presentatie super vandaag!
Mn leraar zei: mensen wat jullie hier zien is ervaring, neem er een voorbeeld aan
Terwijl ik minder ervaring heb dan mn klasgenoten door mn studie onderbrekingdinges
Onderhand weet je toch wel dat verkoudheid wordt veroorzaakt door een virusje he?quote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
Gezien de ijskoude temperatuur in bepaalde delen van mijn huis zou ik wel eens verkouden kunnen worden.
Ja, maar er is wel een verband met temperatuur etc.quote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand weet je toch wel dat verkoudheid wordt veroorzaakt door een virusje he?
Jeujquote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik vond dat ik nog niet genoeg jeujs heb gehad
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat hij zei. Alhoewel mijn opstelling met twee routers even knutselen kosttequote:
Wat stemde je de laatste keer?quote:Op maandag 17 december 2007 18:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat staat niet altijd vast
Dat ligt er aan waar ik me op dat moment het best in kan vinden
meisjes die vragen...quote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat probleem heb ik hier min of meer ook.quote:Op maandag 17 december 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat hij zei. Alhoewel mijn opstelling met twee routers even knutselen kostte. Dat zal me leren het eerste accesspoint te kopen wat ik tegenkom
.
Hou je mondquote:Op maandag 17 december 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jeuj.
.
.
alhoewel dit natuurlijk niet de eerste keer is dat leeftijd voor ervaring wordt aangezien.
Ach, ik al 2 maanden na een maand vakantie. Ik wil weer eens werkenquote:Op maandag 17 december 2007 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog maar twee weken onafgebroken thuis zit
Why?quote:Op maandag 17 december 2007 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat stemde je de laatste keer?
Ik heb sowieso nogal snel last van m'n gewrichten, altijd al gehad. Vooral m'n enkels en knieën.quote:Op maandag 17 december 2007 20:45 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Met je knie moet je uitkijken. Ik sprak vanmiddag bij de fysio een jongen die karate deed en waar zijn knie bijna letterlijk door midden geschopt was. Toen vond ik het van mezelf toch nog meevallen
Gewoon, interesse.quote:
Nope, vrouw heeft taart gebakken en kijkt nu dat Topmodel gedoe. Dus ik ben naar de laptop gevlucht.quote:Op maandag 17 december 2007 21:23 schreef Vork het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
Hier kijkt men ook naar die onzin.quote:Op maandag 17 december 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, vrouw heeft taart gebakken en kijkt nu dat Topmodel gedoe. Dus ik ben naar de laptop gevlucht.
Dan kom ik wel daar heenquote:Op maandag 17 december 2007 21:29 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het is best een gezellige avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |