Dat ga je elke 3 dagen herhalen?quote:Op maandag 17 december 2007 10:50 schreef BVO het volgende:
Ze doet me nog steeds niks.
Minimaal ja. Elke eruptie van walgelijkheid die Tiffany bij me teweegbrengt zal ik hier meldenquote:Op maandag 17 december 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat ga je elke 3 dagen herhalen?
quote:Op maandag 17 december 2007 11:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Minimaal ja. Elke eruptie van walgelijkheid die Tiffany bij me teweegbrengt zal ik hier melden!
Verkapt-ik-ben-eigenlijk-homo-postquote:Op maandag 17 december 2007 11:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Minimaal ja. Elke eruptie van walgelijkheid die Tiffany bij me teweegbrengt zal ik hier melden!
Nou want inderdaad, wat een stoot zeg die Tiffanyquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou want inderdaad, wat een stoot zeg die Tiffany!
Echt het type vrouw dat je niet lelijk kán vinden!
Iets om trots op te zijn!quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik stem zoiezo elke week op haar:)
Ze zat bij de eerste 10, dus de kans dat ze er zaterdag al uit gaat lijkt me niet zo heel groot. En ze zingt vrij goed. Met een ander kapsel kan ze best nog een eind komen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef Woelli het volgende:
Volgens haar zelf gaat ze er zaterdag uit!
Zal ik dit meenemen naar mijn prono
Ho ho, wat is er mis met die blonde van K3quote:Op maandag 17 december 2007 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze doet me trouwens ook denken aan die blonde vanK3
.
Niks, het is meer K3 is z'n geheel waardoor het glazuur van m'n tanden springtquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ho ho, wat is er mis met die blonde van K3?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Met muziek erbij vind ik haar wel lekker klinken. Een beetje
Dit lijkt me inderdaad een grietje die je zonder problemen per ongeluk helemaal uit elkaar trekt in een iets te wilde nachtquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef BVO het volgende:
Joh, je bent 30 en geilt op een 13 jarige uitziend meisje!
ja maar ik zie eruit als 29 dus dat scheeltquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef BVO het volgende:
Joh, je bent 30 en geilt op een 13 jarige uitziend meisje!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een grietje die je zonder problemen per ongeluk helemaal uit elkaar trekt in een iets te wilde nacht
Jij valt op platic?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:34 schreef BVO het volgende:
Met een zak over d'r hoofd ja.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een grietje die je zonder problemen per ongeluk helemaal uit elkaar trekt in een iets te wilde nacht
Uitstraling is niks idd, maar ik vond haar stem stukken beter dan vorige keren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Oh wat slecht weer. Alsof ze moest poepen, zo stond ze er bij.
Dat viel deze keer wel mee, neemt niet weg dat ze bij de onderlaag hoort van de finalisten. Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Oh wat slecht weer. Alsof ze moest poepen, zo stond ze er bij.
Haar stem mist nog wel wat volume, maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ben ik dan de enige die het goed vond? Wat een unicum. Ik vind haar een leuk meisje, mooie stem en haar optreden was wat mij betreft prima.
Tiffany behoort nu samen met Asnat tot mijn favorietenquote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
vond het niks, minst favoriete kandidaat van mij. Zelfs Asnat vind ik beter, dus.
'wel goed' zegt ook wel genoeg toch?quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef MissBliss het volgende:
Ze zong wel goed ja... gelukkig is mijn haat groot genoeg, dat ik daar doorheen prik
Mag zsm exit!
Hoe laag schat jij het niveau van musical-sterren in?quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef henkway het volgende:
knap meisje die zal het nog ver schoppen
eerst dit maar eens winnen, en dan verder musicals enzo
dat is een prestatie op zich om dat te balanceren op dat lichaamquote:
Puh-lease, nóg iemand die de musicalbizz ingaat? Zitten we daar wel op te wachten? Wat mij betreft wordt het tijd dat Idols eens een popidool voortbrengt, iemand die deze status ook waarmaakt en succesvol blijft in de popmuziek, ook ná de gegarandeerde nummer 1-hit die je als Idolswinnaar scoort. Als je musicals wil doen moet je maar meedoen aan een andere talentenjacht, er zijn er genoeg.quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef henkway het volgende:
knap meisje die zal het nog ver schoppen
eerst dit maar eens winnen, en dan verder musicals enzo
Zij komt uit Limburg.quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef roooosje het volgende:
Haar hoofd ziet er niet uit alsof ZIJ moet poepen, het ziet er zo uit dat IK er van moeten poepen.
Doen er trouwens alleen Brabo''s mee aan die show ofwat? Ik hoor vaak de zachte G.
brabanders/limburgers 1 pot nat, je lacht je rot als je ieen groeje huisvrouwen in amsterdam verdwaasd ziet rondkijken.quote:
Ik ben geen Limbo, verdorie. Ik praat Nederlands!quote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
brabanders/limburgers 1 pot nat, je lacht je rot als je ieen groeje huisvrouwen in amsterdam verdwaasd ziet rondkijken.
ja, ik zal wel gestenigd worden
Maar dat vind jij. Ik vind haar niet echt bijzonder mooi, buitenproportioneel, vervelend zingen en niet overtuigend optreden. En dat vind ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef Sjtommiej het volgende:
Wat krijgt ze hier een negatief gedoe over zich heen.. Ze heeft dan wel niet de beste stem, maar dat compenseert ze met haar uiterlijk, wat VER boven de rest van de groep ligt. En qua performance valt het me helemaal niet tegen. Het blijft beter dan 'way-over-the-top-schreeuwlelijk-nathalie'.
Hopende voor haar dat ze niet zwanger raakt van knOlliequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doet me zo aan Raffaëla denken, die ook een andere vriendje nam tijdens de live optredens van Idols![]()
Dat wordt dan zo'n kind:quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hopende voor haar dat ze niet zwanger raakt van knOllie
Typfoutje had ik haar horen zeggenquote:
dat was mohammed of ali volgens mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef MissBliss het volgende:
Verdorie, ik heb dat vorige vriendje gewoon gemist
Check haar auditie in het finalisten topic. Een of ander smakelijk arabisch ogend hapje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef MissBliss het volgende:
Verdorie, ik heb dat vorige vriendje gewoon gemist
Echt niet, dat was zeker een Romeo/Nigel of andere span gast.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat was mohammed of ali volgens mij
Reken er maar op dat die publiciteits-hunkerende gast vanaf nu iedere week als een dolle stier haar vanuit het publiek gaat aanmoedigen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gedoe met die Ollie kwam me ook de keel uit. Gelukkig is hij eruit, zijn we ook van dat gezeur af.
ik vind haar leuker dan neil, ze is een leuke popquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die publiciteits-hunkerende gast vanaf nu iedere week als een dolle stier haar vanuit het publiek gaat aanmoedigen.
Gelukkig hoeven we van Tiffany niet lang meer last te hebben. Toch? Ik bedoel, kom op.
Grappig dat je Dance Little Sister een simpel nummer vindt. Qua timing het moeilijkst te zingen nummer van de avond. De coupletten zijn bijna volledig (zestienden) syncopisch (tussen de tel) gezongen. Probeer het anders zelf eens dan zul je zien dat het rete moeilijk is om dat nummer te brengen. Ik denk toch dat Tiffany door de zenuwen zichzelf nog steeds niet volledig heeft kunnen laten zien. Ik vind haar wel elke week een stukje beter worden en ze luistert wel naar de jury.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef Ice_Tea het volgende:
Ze heeft nu alweer een simpel swingnummer gekozen. Ze moet beslist het door haar vader geschreven 'tomorrow' zingen of elke andere ballade, mits ze daar de kans voor krijgt met die kutthema's die idols telkens hanteert.
Arrogant kan ik niet begrijpen. Als je ziet hoe ze omgaat met het jury commentaar dan is dat toch niet arrogant?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef Cerubo het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind haar op de een of andere manier arrogant en erg kinderachtig overkomen. Mag er van mij volgende week uit.
helemaal als je bedenkt dat ie er vannacht zijn VleeslOllie heeft ingestoptquote:Op zondag 30 december 2007 13:10 schreef waht het volgende:
Ollie?!??!?!?!!?![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ben je d'r opeens op uitgekeken.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Check haar auditie in het finalisten topic. Een of ander smakelijk arabisch ogend hapje.
Ziet er niet uit alsof hij het IQ van een paasei heeft, altijd een plus.quote:
ze is niets voor niets kapster van beroep, leuke popquote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Blond staat er beter. Maar blijkbaar verandert ze net zo snel van haarkleur als van partner.
Het verbaasde me wel een beetje, Tiffany is één van de weinige kandidaten die ik niet zo verschikkelijk dom vind overkomenquote:Op maandag 31 december 2007 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook zo'n simpel meisje net als Ollie een simpel jongetje is. Daarom wel een goed koppel. Op zanggebied kiest ze wel de goede nummers waarmee ze niet teveel de mist in kan gaan. Ze houdt het nog wel enkele weken vol zo.
omdat ze kwa uiterlijk wel een idol is en bas niet, ze is gewoon een poppetjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef Cairon het volgende:
dit was valser dan Bas... waarom is de jury - jerney- hier positief over? Vreet tiffany soms aan het tapijt an Jerney dat die vernaggelde oude graftak vol lof is over de talenten van dat ongelukkige wicht?
mee eens, een idol is ook meer dan alleen stem, en mirjam is letterlijk alleen stem, die ook niet constant is ook nogquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar iets leuker worden eigenlijk. Het is gewoon een schattig meisje. Zie hier iig 10x meer een idol in dan boerentrien
Mirjam
.
Behalve dat Floortje een sterkere stem had.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef livelink het volgende:
Ze gaat elke show meer op Floortje lijken, lijkt het wel.
Ze ziet er prachtig uit in mijn ogen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:19 schreef vicarinatutu het volgende:
wat een walgelijk nep figuur
zoooo gemaakt![]()
En ben ik nu de enige die haar ronduit lelijk vind?
Ik hoop het zo!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef PeRi het volgende:
Vals vals vals! Hopelijk bottom voor Tiffy
!!!
Noem je dit al jaloezie?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:52 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik merk een tikkeltje jaloezie bij de vrouwen hier. Willen jullie er stiekem ook zo tof uitzien als zij, of ook zo leuk kunnen optreden?
nee die kylie vindt ik ook niet zo goed, maar toffe tiffany komt er welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:00 schreef PeRi het volgende:
Vergelijk haar svp niet met Kylie Minogue, je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Bij de supermarkt voor boodschappen misschien, maar verder echt niet.quote:
jawel zij komt er wel, jij gaat haar plaatjes misschien niet kopen maar massa's andere mensen wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de supermarkt voor boodschappen misschien, maar verder echt niet.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de supermarkt voor boodschappen misschien, maar verder echt niet.
Massa's.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel zij komt er wel, jij gaat haar plaatjes misschien niet kopen maar massa's andere mensen wel.
zij heeft haar uiterlijk mee
Een breezertje van 20 jaar oudquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Noem je dit al jaloezie?,
!
Ze is gewoon ontzettend slecht, ze zingt vals, ze is klein, heeft een nare stem en staat niet prettig op het podium. Een exit is meer dan terecht. En als het voor jou belangrijk is, ik vind haar niet knap. Ze is een 50 in het dozijn breezertje.
Dit vind ik toch wel een treffende omschrijving.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef Re het volgende:
[..]
....en volgens mij heeft hij Tiffany bevlekt, die jankpop van 30 kilo... die is NIET grappig...
Subjectief, smaak, persoonlijk......quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef Ice_Tea het volgende:
en haar stem ligt bovendien erg prettig in het gehoor.
Haal het er dan eens uitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon poep in hun oren hoor.
En misschien ben jij daar wel een van.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon poep in hun oren hoor.
Misschien, misschien, het blijft inderdaad ieders mening hoe haar stem klinkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:44 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En misschien ben jij daar wel een van..
Idd, laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:50 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Misschien, misschien, het blijft inderdaad ieders mening hoe haar stem klinkt.
Ze gaat je heus niet pijpen omdat je dat hier typt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef robert2006 het volgende:
tiffany is gewoon een schatje, gun het haar wel dat ze er nog in zit
oh nee??? weet jij veel.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze gaat je heus niet pijpen omdat je dat hier typt.
Het is wel een van de kandidates die ik het ook echt gun. Er staan namelijk al diverse artiesten op het podium die al erg veel ervaring hebben als Nathalie en Pauline, die horen eigenlijk niet mee te doen aan Idols. Het is hen slechts om de bekendheid te doen. Ze doen mee puur voor vollere zalen en dus meer profit, niet voor de winst van een talentenjacht, want talent dat hebben zij al. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef robert2006 het volgende:
tiffany is gewoon een schatje, gun het haar wel dat ze er nog in zit
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
TiffanyIk hou ook van roddelen tijdens het uitgaan
Ik wil jou op mijn nachtkastje zetten en de hele nacht tegen je praten over Bas en Neil
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:59 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Het is wel een van de kandidates die ik het ook echt gun. Er staan namelijk al diverse artiesten op het podium die al erg veel ervaring hebben als Nathalie en Pauline, die horen eigenlijk niet mee te doen aan Idols. Het is hen slechts om de bekendheid te doen. Ze doen mee puur voor vollere zalen en dus meer profit, niet voor de winst van een talentenjacht, want talent dat hebben zij al. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.
Ze mogen helaas zelf geen arrangement maken, dus dat wordt voor ze gemaakt, veel doen aan de 'je eigen stijl' kun je dus niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo je kiest voor een versie? Je zingt toch gewoon een liedje in je eigen stijl, vals en onzeker in Tiffany's geval...
Origineelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:52 schreef SpaRood het volgende:
There can be no miracles for Tifanny
Dat stukje dat ze voor Chantal zong was wel mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:55 schreef Heleen17 het volgende:
Sorry hoor, maar als je met zo'n stem zo'n nummer kiest dan heb je totaal geen zelfinzicht. Hoe kwam het in hemelsnaam in haar op dat ze dit nummer goed zou kunnen zingen?
Het valse is je niet opgevallenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het het helemaal niet slecht,
Helaas wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het valse is je niet opgevallen?
quote:Tiffany
“Voor mij is dat ‘Jesus Christ Superstar’. Ik kan me herinneren dat ik die musical met Kerst op tv heb gezien. Toen was ik wat jonger. De manier waarop er in die musical wordt gezongen vind ik echt geweldig. En natuurlijk het verhaal zelf. Ik ben zelf niet streng gelovig. Maar toch spreekt de musical me ontzettend aan, ook qua muziek.”
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:05 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind haar niet zo goed eigenlijk en gisteren viel me op hoe ze me eigenlijk irriteert met dat been-gewiebel.
Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar alsjeblieft, stop it!
Ik vind het wel knap dat ze zich elke keer weer can boosten voor een nieuwe show, volgens mij moet je een sterk karakter hebben als je.ondanks kritiek en zo, toch weer elke keer daar kan gaan staan.
Ze moet haar elke week als eerste op de kruk zetten. Is ook leuk dat ze dan gewoon 5 kandidaten lang moeten rekken voordat er nog iemand bij komt te zitten. Plus nog drie reclamesquote:Op zondag 20 januari 2008 11:11 schreef Radobe het volgende:
Mevrouw Zuurbekje! Die kop toen ze op de kruk zat, dat was mooie tv. Ik moest lachen.
Evilquote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[..]
Ze moet haar elke week als eerste op de kruk zetten. Is ook leuk dat ze dan gewoon 5 kandidaten lang moeten rekken voordat er nog iemand bij komt te zitten. Plus nog drie reclames
Met blond haar gaat ze echt niet ineens zuiver zingen hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 17:45 schreef waht het volgende:
Als ze volgende week weer blond haar heeft mag ze blijven![]()
Anders > wegwezen, en neem ollie asjeblieft mee.
Nee maar is ze wel leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Met blond haar gaat ze echt niet ineens zuiver zingen hoor
Dan zou ik wel het geluid uitzettenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:17 schreef waht het volgende:
[..]
Nee maar is ze wel leuker om naar te kijken.![]()
Klonk ze ergens in de buurt van? http://www.youtube.com/watch?v=8EbYmMb4lR4quote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef Hockeylotje het volgende:
Het was gewoon vals, veel te hoog gegrepen!
Ze moet nu echt is een goed nummer passen dat goed bij haar stem past, want zingen kan ze echt wel!
Bij Chantal en Ron klonk 't een stuk beter bijvoorbeeld en bij One moment in time in het theater moest Gordon ook om haar huilen (in positieve zin dan..) dus ik geloof niet dat ze het niet kan, maar ze moet het onderhand wel een keer gaan laten zien!
Neequote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Klonk ze ergens in de buurt van? http://www.youtube.com/watch?v=8EbYmMb4lR4
Ik vond het een schattig jochie. Lief z'n zus toejuichen en je zag hem meeleven toen ze op de kruk zat.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Idd, lijkt me echt zo'n bijdehand kind. Echt zo'n Ciske de ratje.
jij ook al. de agressiviteit straalt er van af. Geef dat jong een uzi en hij knalt heel Irak af.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef Deceit het volgende:
ik heb een hekel aan dat broertje van haar
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een baggervertoning. Ik kan dat nummer veel beter.
Oooohh dat snotjong moet echt niet meer in beeld komen hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef Deceit het volgende:
ik heb een hekel aan dat broertje van haar
Ik hoop ernstig voor je dat dat sarcastisch wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef robert2006 het volgende:
als je tiffany ziet dan gaat je hart toch sneller kloppen, wat een plaatje, wat een geluid als je haar hoort zingen met haar zoete stemmetje, wat een leuke meid is het toch
nee hoor, ik vind haar leuk, leuk poppetje, heb op haar gestemd en charlenequote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef BaasvandeWereld het volgende:
[..]
Ik hoop ernstig voor je dat dat sarcastisch was
ja en nathalie was natuurlijk super, met haar liedje in sneltreinvaartquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Exit wat mij betreft, ze lijkt wel elke week slechter te worden.
Vond ik wel ja. snap die kritiek op haar vanavond niet, in de Nederlandse producten-ronde vond ik haar echt minder bijvoorbeeld dan deze avond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja en nathalie was natuurlijk super, met haar liedje in sneltreinvaart
Maar het is ook nogal stom als je medekrukzitter ermee begint maar jij doet het niet terugquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef musicfreakyme het volgende:
Zó stom als mensen met de bekendmaking gaan wijzen naar de ander
Precies. Het is werkelijk dramatisch dat er überhaupt nog mannelijke kandidaten over zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:14 schreef Riparius het volgende:
Onverdiende exit. Niet dat ze nou zo super is (is ze niet), maar ik was het met de jury eens dat Nigel wel mocht opkrassen (of Neil natuurlijk).
Neiheiheiheiheiheiheil die zingt alles zooohohohohohohohoho...quote:Op zondag 27 januari 2008 03:39 schreef BVO het volgende:
Jammer dat ze exit is, maar - vooral door Neils verrassende wederopstanding - is het terecht.
Ja de mannen zijn dit jaar wel een heel stuk minder dan de dames....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:26 schreef Together het volgende:
[..]
Precies. Het is werkelijk dramatisch dat er überhaupt nog mannelijke kandidaten over zijn.
Dat heeft toch geen ruk te maken met dat Tiffany slecht wasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja en nathalie was natuurlijk super, met haar liedje in sneltreinvaart
wel met het feit dat ik nathalie nu ook steeds slechter vind worden, nathalie heeft haar hoogtepunt al gehad.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen ruk te maken met dat Tiffany slecht was?
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben benieuwd of hij nathalie achter zich laat
Nathalie heeft een keigoede stem, maar het is steeds hetzelfde trucje dat ze uithaalt. Haar uitbundigheid en uithalen gaan me steeds meer de keel uithangen. Ze lijkt van ieder nummers iets hypers te willen maken, zelfs al leent het nummer zich er niet voor. Doe het dan ook niet, denk ik dan. Laat zien dat je kunt doseren. Maar nee, Nathalie buldert iedere week net zo hard door als de week ervoor. Daar begin ik ook zat van te worden. Ze heeft a) een goede stem en b) uitbundigheid. Meer is het niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wel met het feit dat ik nathalie nu ook steeds slechter vind worden, nathalie heeft haar hoogtepunt al gehad.
Nee, dat denk ik niet. Daarvoor heeft Nathalie teveel fans en Neil te weinig breezah-meisjes.quote:iemand die echt aan het groeien is, ben overigens geen fan van hem, is neil.
ben benieuwd of hij nathalie achter zich laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |