Dat ga je elke 3 dagen herhalen?quote:Op maandag 17 december 2007 10:50 schreef BVO het volgende:
Ze doet me nog steeds niks.
Minimaal ja. Elke eruptie van walgelijkheid die Tiffany bij me teweegbrengt zal ik hier meldenquote:Op maandag 17 december 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat ga je elke 3 dagen herhalen?
quote:Op maandag 17 december 2007 11:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Minimaal ja. Elke eruptie van walgelijkheid die Tiffany bij me teweegbrengt zal ik hier melden!
Verkapt-ik-ben-eigenlijk-homo-postquote:Op maandag 17 december 2007 11:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Minimaal ja. Elke eruptie van walgelijkheid die Tiffany bij me teweegbrengt zal ik hier melden!
Nou want inderdaad, wat een stoot zeg die Tiffanyquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou want inderdaad, wat een stoot zeg die Tiffany!
Echt het type vrouw dat je niet lelijk kán vinden!
Iets om trots op te zijn!quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik stem zoiezo elke week op haar:)
Ze zat bij de eerste 10, dus de kans dat ze er zaterdag al uit gaat lijkt me niet zo heel groot. En ze zingt vrij goed. Met een ander kapsel kan ze best nog een eind komen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef Woelli het volgende:
Volgens haar zelf gaat ze er zaterdag uit!
Zal ik dit meenemen naar mijn prono
Ho ho, wat is er mis met die blonde van K3quote:Op maandag 17 december 2007 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze doet me trouwens ook denken aan die blonde vanK3
.
Niks, het is meer K3 is z'n geheel waardoor het glazuur van m'n tanden springtquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ho ho, wat is er mis met die blonde van K3?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Met muziek erbij vind ik haar wel lekker klinken. Een beetje
Dit lijkt me inderdaad een grietje die je zonder problemen per ongeluk helemaal uit elkaar trekt in een iets te wilde nachtquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef BVO het volgende:
Joh, je bent 30 en geilt op een 13 jarige uitziend meisje!
ja maar ik zie eruit als 29 dus dat scheeltquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef BVO het volgende:
Joh, je bent 30 en geilt op een 13 jarige uitziend meisje!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een grietje die je zonder problemen per ongeluk helemaal uit elkaar trekt in een iets te wilde nacht
Jij valt op platic?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:34 schreef BVO het volgende:
Met een zak over d'r hoofd ja.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een grietje die je zonder problemen per ongeluk helemaal uit elkaar trekt in een iets te wilde nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |