Nee maar is ze wel leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Met blond haar gaat ze echt niet ineens zuiver zingen hoor
Dan zou ik wel het geluid uitzettenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:17 schreef waht het volgende:
[..]
Nee maar is ze wel leuker om naar te kijken.![]()
Klonk ze ergens in de buurt van? http://www.youtube.com/watch?v=8EbYmMb4lR4quote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef Hockeylotje het volgende:
Het was gewoon vals, veel te hoog gegrepen!
Ze moet nu echt is een goed nummer passen dat goed bij haar stem past, want zingen kan ze echt wel!
Bij Chantal en Ron klonk 't een stuk beter bijvoorbeeld en bij One moment in time in het theater moest Gordon ook om haar huilen (in positieve zin dan..) dus ik geloof niet dat ze het niet kan, maar ze moet het onderhand wel een keer gaan laten zien!
Neequote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Klonk ze ergens in de buurt van? http://www.youtube.com/watch?v=8EbYmMb4lR4
Ik vond het een schattig jochie. Lief z'n zus toejuichen en je zag hem meeleven toen ze op de kruk zat.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Idd, lijkt me echt zo'n bijdehand kind. Echt zo'n Ciske de ratje.
jij ook al. de agressiviteit straalt er van af. Geef dat jong een uzi en hij knalt heel Irak af.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef Deceit het volgende:
ik heb een hekel aan dat broertje van haar
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een baggervertoning. Ik kan dat nummer veel beter.
Oooohh dat snotjong moet echt niet meer in beeld komen hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef Deceit het volgende:
ik heb een hekel aan dat broertje van haar
Ik hoop ernstig voor je dat dat sarcastisch wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef robert2006 het volgende:
als je tiffany ziet dan gaat je hart toch sneller kloppen, wat een plaatje, wat een geluid als je haar hoort zingen met haar zoete stemmetje, wat een leuke meid is het toch
nee hoor, ik vind haar leuk, leuk poppetje, heb op haar gestemd en charlenequote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef BaasvandeWereld het volgende:
[..]
Ik hoop ernstig voor je dat dat sarcastisch was
ja en nathalie was natuurlijk super, met haar liedje in sneltreinvaartquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Exit wat mij betreft, ze lijkt wel elke week slechter te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |