Misschien, misschien, het blijft inderdaad ieders mening hoe haar stem klinkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:44 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En misschien ben jij daar wel een van..
Idd, laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:50 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Misschien, misschien, het blijft inderdaad ieders mening hoe haar stem klinkt.
Ze gaat je heus niet pijpen omdat je dat hier typt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef robert2006 het volgende:
tiffany is gewoon een schatje, gun het haar wel dat ze er nog in zit
oh nee??? weet jij veel.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze gaat je heus niet pijpen omdat je dat hier typt.
Het is wel een van de kandidates die ik het ook echt gun. Er staan namelijk al diverse artiesten op het podium die al erg veel ervaring hebben als Nathalie en Pauline, die horen eigenlijk niet mee te doen aan Idols. Het is hen slechts om de bekendheid te doen. Ze doen mee puur voor vollere zalen en dus meer profit, niet voor de winst van een talentenjacht, want talent dat hebben zij al. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef robert2006 het volgende:
tiffany is gewoon een schatje, gun het haar wel dat ze er nog in zit
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
TiffanyIk hou ook van roddelen tijdens het uitgaan
Ik wil jou op mijn nachtkastje zetten en de hele nacht tegen je praten over Bas en Neil
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:59 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Het is wel een van de kandidates die ik het ook echt gun. Er staan namelijk al diverse artiesten op het podium die al erg veel ervaring hebben als Nathalie en Pauline, die horen eigenlijk niet mee te doen aan Idols. Het is hen slechts om de bekendheid te doen. Ze doen mee puur voor vollere zalen en dus meer profit, niet voor de winst van een talentenjacht, want talent dat hebben zij al. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.
Ze mogen helaas zelf geen arrangement maken, dus dat wordt voor ze gemaakt, veel doen aan de 'je eigen stijl' kun je dus niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo je kiest voor een versie? Je zingt toch gewoon een liedje in je eigen stijl, vals en onzeker in Tiffany's geval...
Origineelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:52 schreef SpaRood het volgende:
There can be no miracles for Tifanny
Dat stukje dat ze voor Chantal zong was wel mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:55 schreef Heleen17 het volgende:
Sorry hoor, maar als je met zo'n stem zo'n nummer kiest dan heb je totaal geen zelfinzicht. Hoe kwam het in hemelsnaam in haar op dat ze dit nummer goed zou kunnen zingen?
Het valse is je niet opgevallenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het het helemaal niet slecht,
Helaas wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het valse is je niet opgevallen?
quote:Tiffany
“Voor mij is dat ‘Jesus Christ Superstar’. Ik kan me herinneren dat ik die musical met Kerst op tv heb gezien. Toen was ik wat jonger. De manier waarop er in die musical wordt gezongen vind ik echt geweldig. En natuurlijk het verhaal zelf. Ik ben zelf niet streng gelovig. Maar toch spreekt de musical me ontzettend aan, ook qua muziek.”
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:05 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind haar niet zo goed eigenlijk en gisteren viel me op hoe ze me eigenlijk irriteert met dat been-gewiebel.
Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar alsjeblieft, stop it!
Ik vind het wel knap dat ze zich elke keer weer can boosten voor een nieuwe show, volgens mij moet je een sterk karakter hebben als je.ondanks kritiek en zo, toch weer elke keer daar kan gaan staan.
Ze moet haar elke week als eerste op de kruk zetten. Is ook leuk dat ze dan gewoon 5 kandidaten lang moeten rekken voordat er nog iemand bij komt te zitten. Plus nog drie reclamesquote:Op zondag 20 januari 2008 11:11 schreef Radobe het volgende:
Mevrouw Zuurbekje! Die kop toen ze op de kruk zat, dat was mooie tv. Ik moest lachen.
Evilquote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[..]
Ze moet haar elke week als eerste op de kruk zetten. Is ook leuk dat ze dan gewoon 5 kandidaten lang moeten rekken voordat er nog iemand bij komt te zitten. Plus nog drie reclames
Met blond haar gaat ze echt niet ineens zuiver zingen hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 17:45 schreef waht het volgende:
Als ze volgende week weer blond haar heeft mag ze blijven![]()
Anders > wegwezen, en neem ollie asjeblieft mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |