omdat ze kwa uiterlijk wel een idol is en bas niet, ze is gewoon een poppetjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef Cairon het volgende:
dit was valser dan Bas... waarom is de jury - jerney- hier positief over? Vreet tiffany soms aan het tapijt an Jerney dat die vernaggelde oude graftak vol lof is over de talenten van dat ongelukkige wicht?
mee eens, een idol is ook meer dan alleen stem, en mirjam is letterlijk alleen stem, die ook niet constant is ook nogquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar iets leuker worden eigenlijk. Het is gewoon een schattig meisje. Zie hier iig 10x meer een idol in dan boerentrien
Mirjam
.
Behalve dat Floortje een sterkere stem had.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef livelink het volgende:
Ze gaat elke show meer op Floortje lijken, lijkt het wel.
Ze ziet er prachtig uit in mijn ogen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:19 schreef vicarinatutu het volgende:
wat een walgelijk nep figuur
zoooo gemaakt![]()
En ben ik nu de enige die haar ronduit lelijk vind?
Ik hoop het zo!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef PeRi het volgende:
Vals vals vals! Hopelijk bottom voor Tiffy
!!!
Noem je dit al jaloezie?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:52 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik merk een tikkeltje jaloezie bij de vrouwen hier. Willen jullie er stiekem ook zo tof uitzien als zij, of ook zo leuk kunnen optreden?
nee die kylie vindt ik ook niet zo goed, maar toffe tiffany komt er welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:00 schreef PeRi het volgende:
Vergelijk haar svp niet met Kylie Minogue, je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Bij de supermarkt voor boodschappen misschien, maar verder echt niet.quote:
jawel zij komt er wel, jij gaat haar plaatjes misschien niet kopen maar massa's andere mensen wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de supermarkt voor boodschappen misschien, maar verder echt niet.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de supermarkt voor boodschappen misschien, maar verder echt niet.
Massa's.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel zij komt er wel, jij gaat haar plaatjes misschien niet kopen maar massa's andere mensen wel.
zij heeft haar uiterlijk mee
Een breezertje van 20 jaar oudquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Noem je dit al jaloezie?,
!
Ze is gewoon ontzettend slecht, ze zingt vals, ze is klein, heeft een nare stem en staat niet prettig op het podium. Een exit is meer dan terecht. En als het voor jou belangrijk is, ik vind haar niet knap. Ze is een 50 in het dozijn breezertje.
Dit vind ik toch wel een treffende omschrijving.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef Re het volgende:
[..]
....en volgens mij heeft hij Tiffany bevlekt, die jankpop van 30 kilo... die is NIET grappig...
Subjectief, smaak, persoonlijk......quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef Ice_Tea het volgende:
en haar stem ligt bovendien erg prettig in het gehoor.
Haal het er dan eens uitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon poep in hun oren hoor.
En misschien ben jij daar wel een van.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon poep in hun oren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |