Uitstraling is niks idd, maar ik vond haar stem stukken beter dan vorige keren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Oh wat slecht weer. Alsof ze moest poepen, zo stond ze er bij.
Dat viel deze keer wel mee, neemt niet weg dat ze bij de onderlaag hoort van de finalisten. Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Oh wat slecht weer. Alsof ze moest poepen, zo stond ze er bij.
Haar stem mist nog wel wat volume, maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ben ik dan de enige die het goed vond? Wat een unicum. Ik vind haar een leuk meisje, mooie stem en haar optreden was wat mij betreft prima.
Tiffany behoort nu samen met Asnat tot mijn favorietenquote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
vond het niks, minst favoriete kandidaat van mij. Zelfs Asnat vind ik beter, dus.
'wel goed' zegt ook wel genoeg toch?quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef MissBliss het volgende:
Ze zong wel goed ja... gelukkig is mijn haat groot genoeg, dat ik daar doorheen prik
Mag zsm exit!
Hoe laag schat jij het niveau van musical-sterren in?quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef henkway het volgende:
knap meisje die zal het nog ver schoppen
eerst dit maar eens winnen, en dan verder musicals enzo
dat is een prestatie op zich om dat te balanceren op dat lichaamquote:
Puh-lease, nóg iemand die de musicalbizz ingaat? Zitten we daar wel op te wachten? Wat mij betreft wordt het tijd dat Idols eens een popidool voortbrengt, iemand die deze status ook waarmaakt en succesvol blijft in de popmuziek, ook ná de gegarandeerde nummer 1-hit die je als Idolswinnaar scoort. Als je musicals wil doen moet je maar meedoen aan een andere talentenjacht, er zijn er genoeg.quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef henkway het volgende:
knap meisje die zal het nog ver schoppen
eerst dit maar eens winnen, en dan verder musicals enzo
Zij komt uit Limburg.quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef roooosje het volgende:
Haar hoofd ziet er niet uit alsof ZIJ moet poepen, het ziet er zo uit dat IK er van moeten poepen.
Doen er trouwens alleen Brabo''s mee aan die show ofwat? Ik hoor vaak de zachte G.
brabanders/limburgers 1 pot nat, je lacht je rot als je ieen groeje huisvrouwen in amsterdam verdwaasd ziet rondkijken.quote:
Ik ben geen Limbo, verdorie. Ik praat Nederlands!quote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
brabanders/limburgers 1 pot nat, je lacht je rot als je ieen groeje huisvrouwen in amsterdam verdwaasd ziet rondkijken.
ja, ik zal wel gestenigd worden
Maar dat vind jij. Ik vind haar niet echt bijzonder mooi, buitenproportioneel, vervelend zingen en niet overtuigend optreden. En dat vind ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef Sjtommiej het volgende:
Wat krijgt ze hier een negatief gedoe over zich heen.. Ze heeft dan wel niet de beste stem, maar dat compenseert ze met haar uiterlijk, wat VER boven de rest van de groep ligt. En qua performance valt het me helemaal niet tegen. Het blijft beter dan 'way-over-the-top-schreeuwlelijk-nathalie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |