Je kent duidelijk de traditie van de L&S meets niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef Bommenlegger het volgende:
1 minpuntje..
het is in ******dam
hehe
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam.
quote:Wimps, kloteusers en dergelijke worden aan de ballotagecommisie voorgelegd
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:01 schreef Bluezz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Prima plan.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef buzzer het volgende:
Moet ik al oppas regelen, of heb ik nog even?
Ga jij eerst eens zorgen dat je oppas nodig hebt tegen die tijdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt nog wel even.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef buzzer het volgende:
Moet ik al oppas regelen, of heb ik nog even?
Donequote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Animo is er niet echt, dus volgens mij kunnen we deze annuleren.
De indrink wel doen?
Ze durven allemaal nietquote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Welquote:
Is dat MUUS voor ja?quote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef MUUS het volgende:
Hatzaa.
Ligt aan de datum en inhoud van mijn bankrekening tzt.quote:
Hehe, same here.quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ligt aan de datum en inhoud van mijn bankrekening tzt.
Tof!quote:Op zondag 23 december 2007 14:48 schreef elcastel het volgende:
Als MUUS gaat, kom ik ook. Als de datum bevalt ook.
Als je het maar laat!quote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Die lurkt en durft ook niet te posten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar is die laffe eigenlijk?
Kijk, in dat geval....quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ligt aan de datum en inhoud van mijn bankrekening tzt.
Sinds ik vorig jaar écht peetvader ben geworden.quote:Op maandag 24 december 2007 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Sinds wanneer ben jij peetvader ipv spuitelf
een pareltjequote:
Jeetje, da's wel een beetje kort dag, static.quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Kijk, in dat geval....
Ergens volgend jaar zomer, dus genoeg tijd om er rekening mee te houden. Zoals het er nu voor staat ben ik in juni/juli weer in Nederland.
Godverdomme, dan wil ik ook mee!quote:Op zondag 23 december 2007 14:48 schreef elcastel het volgende:
Als MUUS gaat, kom ik ook. Als de datum bevalt ook.
Dus jij komt ook?quote:
Jawel, de reden waarom ik nooit kom.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:00 schreef static het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de traditie van de L&S meets niet.
Dat vind ik dan wel weer heel jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, de reden waarom ik nooit kom.
Goed plan, dan zal ik jou weer eens even aan het roken helpen.quote:
`quote:Op maandag 24 december 2007 13:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel jammer.
Grappig, dat je denkt te weten waarom ik niet naar Amsterdam ga.quote:Op maandag 24 december 2007 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, niet zozeer jij in het algemeen hoor.
Ik snap echt he-le-maal niets van het feit dat je uit Rotterdam/Amsterdam komt en dan niet naar de andere stad gaat uit een of ander vaag principe. Je moet het lekker zelf weten maar ik vind het echt kleutergedrag.
Ik ben 100% Amsterdams maar heb me vaak genoeg uitstekend vermaakt in de Paddy's bijv.
We richten wel een halal-hoekje op waar jij in je eentje varkenloos kan genieten van het spektakelquote:Op maandag 24 december 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Als er roze varkens komen, kom ik zeker niet hoor![]()
![]()
Waarom begin je dan te roepen dat het triest is?quote:Op maandag 24 december 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik dus ook niet, ik zeg als eerste dat ik het in het algemeen niet snap.
Maar goed, je hebt je redenen, prima hoor.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
Als er een datum bekend is dan zal ik wel eens kijken of ik kan
quote:
Gezellig weer Swets.quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom begin je dan te roepen dat het triest is?
Een verkapte 'ja ik kom ook' bedoel jequote:Op maandag 24 december 2007 20:03 schreef MissHobje het volgende:
MissHobje tsjekt agenda.. kut 2008 vol
jaja verkapte tvp dus
Ah fijn, ik hoef me niet meer te bewijzen?quote:
Ik kom toch niet als al diequote:Op maandag 24 december 2007 18:38 schreef elcastel het volgende:
Ah geen weg terug meer gezien de OP. Maar eeh, daar staat nog gewoon A'dam, lijkt me ook niet meer dan normaal, dus k_i_m niet piepen, aap.
Blijf dan bij mij in de buurt, dan durft de helft niet meer bij je te komen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kom toch niet als al die.
. mensen
.
. komen?
.
Ik lok je wel met een pot augurken....quote:Op maandag 24 december 2007 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kom toch niet als al die.
. mensen
.
. komen?
.
Mooi. Je komt.quote:Op maandag 24 december 2007 20:52 schreef Sjeen het volgende:
*engelengezichtje trekt...
Tsk, jij hebt bij mij op de bank gelegen. Zo ongeveer.quote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ah fijn, ik hoef me niet meer te bewijzen?![]()
Da's kut. Maarja, veel is er toch niet veel te doen in het hotel, las ik net in je topic.. Heb je je dat toch nuttig besteedquote:Op maandag 24 december 2007 21:25 schreef static het volgende:
Kom ik er net om drie uur op het werk achter dat ik gewoon vrij ben vandaag en morgen.
Maar dan zié ik ze nog steedsquote:Op maandag 24 december 2007 21:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blijf dan bij mij in de buurt, dan durft de helft niet meer bij je te komen..
Gewoon achter mijn reet gaan zitten. Dan zie je niks meer en is het gewoon gezellig volle maan.quote:
Moonmeets zijn zo 2004quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gewoon achter mijn reet gaan zitten. Dan zie je niks meer en is het gewoon gezellig volle maan..
Die heb ik gehad hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Aventura het volgende:
Dit keer wel mét rondleiding op de Wallen?
die is er wel geweest hoor, met als afsluiting een diner bij de febo, weet je nog?quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Aventura het volgende:
Dit keer wel mét rondleiding op de Wallen?
jij komt gewoon lekker deze kant opquote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef gelly het volgende:
He leuk, een L&S meet in groningen !
Ik welquote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef laffer het volgende:
die is er wel geweest hoor, met als afsluiting een diner bij de febo, weet je nog?
ergens in augustus, en zie m`n vorige post met editquote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef gelly het volgende:
al enig idee van wanneer dit spektakel ongeveer gaat plaatsvinden laffer ?
Gezien en genoteerd !quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ergens in augustus, en zie m`n vorige post met edit
daar kan ik me niets van herinneren, wel van die junk bij de febo wat een mafkeesquote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh laffer, was dat ook met die kerel die dronken van zijn fiets viel??? Of was dat een andere meet?
ik woon nu in reigersbos, een hele veilige buurt met zelfs een politiebureau om de hoek dus dat zit wel goedquote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Gezien en genoteerd !
Woon je inmiddels ergens waar de ruiten van m'n leasebak niet ingeslagen gaan worden ?
Oja, en daarna gingen we naar die intens foute pooltent? En nog veel later werd een zekere persoon uit een etablissement op de Zeedijk gezet?quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef laffer het volgende:
[..]
die is er wel geweest hoor, met als afsluiting een diner bij de febo, weet je nog?
Ja dat weet ik nogquote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef laffer het volgende:
daar kan ik me niets van herinneren, wel van die junk bij de febo wat een mafkees![]()
ik heb hem nog wat kleingeld gegeven
Top. Zet mij maar op het lijstje van komen dan, lijkt weer leuk te worden. Speciaal voor Bloes laat ik wat oorharen zitten.quote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ik woon nu in reigersbos, een hele veilige buurt met zelfs een politiebureau om de hoek dus dat zit wel goed
gezellig, je staat eropquote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Top. Zet mij maar op het lijstje van komen dan, lijkt weer leuk te worden. Speciaal voor Bloes laat ik wat oorharen zitten.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb ik gehad hoor
Mét een hoer, die mij wel naar binnen wilde hebben
Whehehe... ik zal voor de pincet zorgen!quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Top. Zet mij maar op het lijstje van komen dan, lijkt weer leuk te worden. Speciaal voor Bloes laat ik wat oorharen zitten.
Ohwja.quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef laffer het volgende:
ik heb er wel weer zin in, lekker de wallen op, drank, hoeren, bijna vechtpartijen met dronken engelsen, een bijna arrestatie door de politie.....![]()
was wel leuk toch?quote:
stuur je mij er eentje op?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:16 schreef static het volgende:
Heb geloof ik alle foto's van de voorgaande edities nog ergens, die zal ik op CD zetten voor iedereen.
Een bevoorrechte positiequote:Op maandag 24 december 2007 21:26 schreef static het volgende:
[..]
Tsk, jij hebt bij mij op de bank gelegen. Zo ongeveer.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef gelly het volgende:
Oh, ik besta niet meer?quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef gelly het volgende:
al enig idee van wanneer dit spektakel ongeveer gaat plaatsvinden laffer ?
hoi trouwens !
Ik deel ze uit op de meet. Alleen voor degene die er voorgaande jaren ook waren.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:15 schreef static het volgende:
Ik deel ze uit op de meet. Alleen voor degene die er voorgaande jaren ook waren.
Oleke, jij komt ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:39 schreef Ole het volgende:
Hey, dit topic had ik nog niet gezien
eerst de VBL meetquote:
We overtuigen je wel tijdens de VBL-meet dat je de L&S-meet absoluut niet mag missen.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef Ole het volgende:
Bloes, je dacht toch niet dat ik een kans om Laffer weer eens IRL te zien laat schieten
Kale pisnicht.quote:
De indrink uiteraard wel.quote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
De indrink wel doen?
Wil niemand mij zien. Dank jullie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef Ole het volgende:
Bloes, je dacht toch niet dat ik een kans om Laffer weer eens IRL te zien laat schieten
Jij verstopt je altijdquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Wil niemand mij zien. Dank jullie.
Ik wel, maar jij was er niet de afgelopen crewmeetquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
* Inekris durft welquote:
Ik wel hoor. Laffer ken ik alquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mits het cafe een lange steile trap heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het duurt nog wel evenquote:
Static is ook de jongste niet meer, geef het wat tijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het duurt nog wel even.
Euh hallo, you guys?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:17 schreef kastanova het volgende:
Volgens mij het eerste jaar dat ik geen persoonlijke uitnodiging kreeg, dus ik denk dat ik ook maar kom deze keer.
Ik zoek even het juiste woord. "Flabbergasted" komt wel in de buurt.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh hallo, you guys?
*zwaait*
*wijst naar kasta*
Hij is serieus hè.
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee.quote:
Doe jij dat ook?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee..
ga ik zo doen, nog iemand ?quote:
ik ook niet, en ik weet nu al dat het zoals altijd weer gezellig gaat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:45 schreef laffer het volgende:
ik ook niet, en ik weet nu al dat het zoals altijd weer gezellig gaat worden![]()
en op een l&s meet gebeuren altijd opmerkelijke dingen
Welnee, het zijn de meest brave meets altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vol gezellige roze geklede mensen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ze willen onze meet verkloten!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, het zijn de meest brave meets altijd.
Vol gezellige roze geklede mensen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef laffer het volgende:
[..]
ga ik zo doen, nog iemand ?![]()
Kasta misschien?
om te beginnen hèquote:
Zonder van de moeite.quote:
blijven proberenquote:
"MUUS, MUUS! We moeten net doen alsof we aan het zoenen zijn, anders krijg ik een bekeuring! :-o"quote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee..
Nah, ik beloof nog niks definitief maar het is een vrij concrete toezegging hoorquote:
ik zou het top vinden, maar dat weet je welquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik beloof nog niks definitief maar het is een vrij concrete toezegging hoor.
Gooi er maar opquote:Op donderdag 27 december 2007 22:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zou het top vinden, maar dat weet je wel![]()
mot je al op de lijst?
ik heb je erop gezetquote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gooi er maar op [ afbeelding ]
Dan zorg ik wel dat ik óf een briljante smoes heb (desnoods vermoord ik m'n oma) of ik kom gewoon.
Moet ik wel enigszins op tijd een datum hebben trouwens.
"Euh, en als de politie nu komt zeggen we gewoon dat ik heel nat ben geworden van het zoenen."quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
"MUUS, MUUS! We moeten net doen alsof we aan het zoenen zijn, anders krijg ik een bekeuring! :-o"
Lees de OP nou eens helemaalquote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, die ballotagecommissie hè, zou het helpen dat ik een hele grote internetpiemel heb?
Pas maar op, straks wil Janetje er aan zitten.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, die ballotagecommissie hè, zou het helpen dat ik een hele grote internetpiemel heb?
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie bier in de OP staan, ja dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Vork het volgende:
Zeg, hoor ik hier niet gewoon bij te zijn?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Vork het volgende:
Maar als de ballotagecommisie me niet wil hoor ik ut wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Vork het volgende:
Hee!quote:
Ik zet je wel aan de tequila, gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hee!
Er is toch ook wel eens een editie geweest waarbij ik niet dronken was?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hee!
Er is toch ook wel eens een editie geweest waarbij ik niet dronken was?
Ohwjee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zet je wel aan de tequila, gaat helemaal goedkomen.
Ik zit nog wel aan meer oudgedienden te denken..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk moet je (FOK!)moeder ook mee naar de meeting.
Alleen is die meeting pas in juli en zal al het leuke volk het tzt vergeten zijn.quote:
ach welneequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alleen is die meeting pas in juli en zal al het leuke volk het tzt vergeten zijn..
hey, toppiequote:
jou heb ik ook een tijd niet gezien, wij moeten nog ff zuipenquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:13 schreef Stranger het volgende:
Aanwezig.
eej geile, jij komt ook hè, anders moet je bij oom laffer op schoot komenquote:
Ha dje mn PM nog gelezen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
*woef*
Verrek maar, als al die debiele nepmods komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef laffer het volgende:
[..]
eej geile, jij komt ook hè, anders moet je bij oom laffer op schoot komen
Ik kijk zo ff, ben al 2 complete dagen bezig om mijn HD's op DVD's te backuppen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Ha dje mn PM nog gelezen?
mods komen niet meer in uniform naar de meets, dat is vorig jaar afgeschaft dus je ziet IRL het verschil nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verrek maar, als al die debiele nepmods komen.
jij ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
En zijn er wel weer lapdancers uitgenodigd?
Geen uniform meerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef laffer het volgende:
mods komen niet meer in uniform naar de meets, dat is vorig jaar afgeschaft dus je ziet IRL het verschil niet
nou, handboeien waren de vorige keer bijna aan de orde gekomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen uniform meer
Maar toch wel de handboeien en riemen
Bel me de volgende keer jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef laffer het volgende:
nou, handboeien waren de vorige keer bijna aan de orde gekomen![]()
en nee, dat waren geen fokkers en ze waren ook niet uitgenodigd
Er liepen nog zat leatherboys en sm-gevallen rond op de laatste meet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef laffer het volgende:
nou, handboeien waren de vorige keer bijna aan de orde gekomen![]()
ik zeg niksquote:
er vallen jou dingen op die ons niet zijn opgevallen, moet je soms iets bekennen golferquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Er liepen nog zat leatherboys en sm-gevallen rond op de laatste meet.
Dan kom je niet. Next.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verrek maar, als al die debiele nepmods komen.
wat een heerlijke directe opmerking trouwens waar ik me geheel bij wil aansluitenquote:
Hij valt op shiny leather.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef laffer het volgende:
[..]
er vallen jou dingen op die ons niet zijn opgevallen, moet je soms iets bekennen golfer
post eens onder je orginele accountquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:48 schreef hepas het volgende:
Zit je static op te hemelen ofzo laffer?
Of ben je anders bang dat je niet meer op z'n meet mag komen?
welke van de velequote:Op zaterdag 29 december 2007 03:05 schreef laffer het volgende:
[..]
post eens onder je orginele account
Kun je niks anders dan voor nsb'ertje spelen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:05 schreef laffer het volgende:
[..]
post eens onder je orginele account
doe gewoon even normaal ja?quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:07 schreef hepas het volgende:
[..]
Kun je niks anders dan voor nsb'ertje spelen?.
Volgens mij wel, namelijk voor kruiperige onderdaan spelen dat onverwacht in andermans stinkhol zit te tongen. How sad.
Tja, ik vind het onderhand wel tijd worden voor een overzicht. Dan weet ik eindelijk wat nou mn orginele account is.quote:
doe maar nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:09 schreef hepas het volgende:
[..]
Tja, ik vind het onderhand wel tijd worden voor een overzicht. Dan weet ik eindelijk wat nou mn orginele account is.
Zal ik Danny maar eens mailen?
ik lees net dat je je account kwijt bent dus je kan niet meer reageren, maar toch..quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:07 schreef hepas het volgende:
[..]
Volgens mij wel, namelijk voor kruiperige onderdaan spelen dat onverwacht in andermans stinkhol zit te tongen. How sad.
Wil je niet in shiny leather?quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:59 schreef Merel het volgende:
Als SC maar niet komt met dat debiele Fok!TV ofzo.
*gaap*quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:07 schreef hepas het volgende:
[..]
Neuh, dat vindt static nooit goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:59 schreef Merel het volgende:
Als SC maar niet komt met dat debiele Fok!TV ofzo.
Wie zorgt voor de kruk?quote:Op maandag 24 december 2007 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehe... ik zal voor de pincet zorgen!
Ziet er veelbelovend uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:25 schreef static het volgende:
Maar goed, we pakken het weer correct op; in het eerste topic al ruzie.![]()
Leef jij nog?quote:
Exactemundo.quote:
*lijstje aanpastquote:
quote:
Meets waarin de jetsers op tafel worden gekwakt, ook.quote:Op maandag 24 december 2007 22:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Moonmeets zijn zo 2004![]()
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ik het T-woord niet heb gelezen vlak voor ik ging slapen, dan had ik waarschijnlijk helemaal niet meer geslapen.quote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Meets waarin de jetsers op tafel worden gekwakt, ook.
[insert Trueno-foto]
Ieuwquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Meets waarin de jetsers op tafel worden gekwakt, ook.
[insert Trueno-foto]
quote:
Niet drinken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen nog even aan een paar goeie voornemens werken.
Ik reken op je!quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan gooi ik alvast een loempiaatje in je straotje
shmoopiasquote:
Zo, tof!quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
shmoopias.
Oh ja: De beste wensen iedereen. En ik meld me bij deze ook meteen aan.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zo, tof!
Jou heb ik echt al heul lang niet meer gezien.
Gurgelquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh ja: De beste wensen iedereen. En ik meld me bij deze ook meteen aan.
Jij hebt mij heul nooit op skates gezien!quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:40 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben samen nog geskaat, in het Amstelveense
Maar, ehmquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:42 schreef shmoopy het volgende:
Maar ehm, komt er wel een indrink?
Jawelquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jij hebt mij heul nooit op skates gezien!.
.
skates bluezz.. skates.quote:
Oh ja, dat zijn de leukste altijd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:42 schreef shmoopy het volgende:
Wie begrijpt hier wie nou niet schat, skapiche?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
skates bluezz.. skates.
Jeweets, van die schoenen met wieltjes, zodat je zolen niet slijten.
Ik maakte een verder woordgarpje bluezzquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie begrijpt hier wie nou niet schat, skapiche?
@ Pax, ik verdrink ook graag in jou
Ga je het nog uitliggen ook Gurgquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik maakte een verder woordgarpje bluezz.
Het is laat, sorry.quote:
Nice. Long time no see.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik meld me bij deze ook meteen aan.
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:42 schreef shmoopy het volgende:
Doe sowieso maar als de data (indrink en meet) bekend zijn. Ik ben tegenwoordig bij vlagen regelmatig, en dan weer bijna niet op FOK!. Mail is wat betrouwbaarder wat dat betreftquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:08 schreef static het volgende:
[..]
Nice. Long time no see.
Wilde je al een mailtje sturen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:16 schreef static het volgende:
Parima.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:41 schreef ElizabethR het volgende:
't Is dat ik al jaren niet door de commissie kom, anders zou ik er speciaal voor naar NL afreizen
Ik zou dat even met Static overleggen als ik jou was, ik mocht voordien nooit komen namelijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
ik kan je dus op de lijst zetten?![]()
voor een ieder trouwens een heel gelukkig 2008
en als BX komt, kom ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:21 schreef BrandX het volgende:
Van hoger hand heb ik opgedragen gekregen dat ik er verstandig aan doe te komen.... @ laffer: ik neem, indien gewenst, mijn blauwe slippers met bloemetjes mee
En terecht. 100.000+quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:39 schreef remlof het volgende:
Sta ik nu goffedomme nog steeds niet bij de komers
Ja maar ik geef gemiddeld 100 euro uit op een fok!meet en ik moet laffer nog volgieten met tequila en ik heb ook nog een 40K accountquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:43 schreef popolon het volgende:
[..]
En terecht. 100.000+
FA of niet, je blijft een nieuwkomer.
Nou goed, even die kleurplaat en dan zal het wel loslopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar ik geef gemiddeld 100 euro uit op een fok!meet en ik moet laffer nog volgieten met tequila en ik heb ook nog een 40K account
Omgquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou goed, even die kleurplaat en dan zal het wel loslopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |