quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:07 schreef trueno het volgende:
iedereen die niet welkom is op die meet om de een of andere reden, wij hebben op dezelfde dag een meet op dezelfde locatie.
dus ben je door static en of laffer geweigert om de een of andere reden kom hier en je bent wel welkom, geen gescreen, gewoon plezier maken.
Waar?
Amsterdam.
Wanneer?
Zaterdag 7 Augustus.
Vervoer:
Centraal Station is letterlijk 30 seconden lopen voor de OV gangers, naast het CS is een immense parkeergarage voor de autogangers.
http://www.parkeren-amsterdam.nl/nederlands/centraal.html
Aanvang:
20:00.
Waarom?
Wat denk je.
jewel hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:17 schreef Underdoggy het volgende:
geen vrienden TS?
misschien, maar wel een leuke meetquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel zwaar kanschloosch :')
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:07 schreef trueno het volgende:
iedereen die niet welkom is op die meet om de een of andere reden, wij hebben op dezelfde dag een meet op dezelfde locatie.
dus ben je door static en of laffer geweigert om de een of andere reden kom hier en je bent wel welkom, geen gescreen, gewoon plezier maken.
Waar?
Amsterdam.
Wanneer?
Zaterdag 7 Augustus.
Vervoer:
Centraal Station is letterlijk 30 seconden lopen voor de OV gangers, naast het CS is een immense parkeergarage voor de autogangers.
http://www.parkeren-amsterdam.nl/nederlands/centraal.html
Aanvang:
20:00.
Waarom?
Wat denk je.
andere locatie is ook mogelijk, maar wel in amsterdam
Mooi lijstje, niks meer aan doenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:17 schreef trueno het volgende:
lijstje met mensen die komen:
SCH
kijk jij nog eens even in het static en laffer meet topicquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:18 schreef trueno het volgende:
[..]
misschien, maar wel een leuke meet
kan ik jou ook aan het lijstje toevoegen?
ik zou bijna met je meegaanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:19 schreef yvonne het volgende:
Ik heb opeens heeeeeel veel zin om te gaan
je bent welkom, ik zet je op de lijstquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:19 schreef yvonne het volgende:
Ik heb opeens heeeeeel veel zin om te gaan
Ik wil wel op deze miet "komen" hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:20 schreef SCH het volgende:
Kom je wel op deze miet, Yvonne?
Zou ik maar doen, de Starlight komen jullie nl. echt niet in.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:07 schreef trueno het volgende:
Cafe Starlight, Warmoesstraat 38.
andere locatie is ook mogelijk broodnodig, maar wel in amsterdam
In iemand zijn mond?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil wel op deze miet "komen" hoor
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:21 schreef static het volgende:
[..]
Zou ik maar doen, de Starlight komen jullie nl. echt niet in.
Zal ik mijn korte leren broekje aan doen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil wel op deze miet "komen" hoor
mijn beste topic tot nu toequote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:24 schreef yvonne het volgende:
Goed topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |