Je kent duidelijk de traditie van de L&S meets niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef Bommenlegger het volgende:
1 minpuntje..
het is in ******dam
hehe
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam.
quote:Wimps, kloteusers en dergelijke worden aan de ballotagecommisie voorgelegd
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:01 schreef Bluezz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Prima plan.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef buzzer het volgende:
Moet ik al oppas regelen, of heb ik nog even?
Ga jij eerst eens zorgen dat je oppas nodig hebt tegen die tijdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt nog wel even.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef buzzer het volgende:
Moet ik al oppas regelen, of heb ik nog even?
Donequote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Animo is er niet echt, dus volgens mij kunnen we deze annuleren.
De indrink wel doen?
Ze durven allemaal nietquote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Welquote:
Is dat MUUS voor ja?quote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef MUUS het volgende:
Hatzaa.
Ligt aan de datum en inhoud van mijn bankrekening tzt.quote:
Hehe, same here.quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ligt aan de datum en inhoud van mijn bankrekening tzt.
Tof!quote:Op zondag 23 december 2007 14:48 schreef elcastel het volgende:
Als MUUS gaat, kom ik ook. Als de datum bevalt ook.
Als je het maar laat!quote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Die lurkt en durft ook niet te posten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar is die laffe eigenlijk?
Kijk, in dat geval....quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ligt aan de datum en inhoud van mijn bankrekening tzt.
Sinds ik vorig jaar écht peetvader ben geworden.quote:Op maandag 24 december 2007 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Sinds wanneer ben jij peetvader ipv spuitelf
een pareltjequote:
Jeetje, da's wel een beetje kort dag, static.quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Kijk, in dat geval....
Ergens volgend jaar zomer, dus genoeg tijd om er rekening mee te houden. Zoals het er nu voor staat ben ik in juni/juli weer in Nederland.
Godverdomme, dan wil ik ook mee!quote:Op zondag 23 december 2007 14:48 schreef elcastel het volgende:
Als MUUS gaat, kom ik ook. Als de datum bevalt ook.
Dus jij komt ook?quote:
Jawel, de reden waarom ik nooit kom.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:00 schreef static het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de traditie van de L&S meets niet.
Dat vind ik dan wel weer heel jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, de reden waarom ik nooit kom.
Goed plan, dan zal ik jou weer eens even aan het roken helpen.quote:
`quote:Op maandag 24 december 2007 13:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel jammer.
Grappig, dat je denkt te weten waarom ik niet naar Amsterdam ga.quote:Op maandag 24 december 2007 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, niet zozeer jij in het algemeen hoor.
Ik snap echt he-le-maal niets van het feit dat je uit Rotterdam/Amsterdam komt en dan niet naar de andere stad gaat uit een of ander vaag principe. Je moet het lekker zelf weten maar ik vind het echt kleutergedrag.
Ik ben 100% Amsterdams maar heb me vaak genoeg uitstekend vermaakt in de Paddy's bijv.
We richten wel een halal-hoekje op waar jij in je eentje varkenloos kan genieten van het spektakelquote:Op maandag 24 december 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Als er roze varkens komen, kom ik zeker niet hoor![]()
![]()
Waarom begin je dan te roepen dat het triest is?quote:Op maandag 24 december 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik dus ook niet, ik zeg als eerste dat ik het in het algemeen niet snap.
Maar goed, je hebt je redenen, prima hoor.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
Als er een datum bekend is dan zal ik wel eens kijken of ik kan
quote:
Gezellig weer Swets.quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom begin je dan te roepen dat het triest is?
Een verkapte 'ja ik kom ook' bedoel jequote:Op maandag 24 december 2007 20:03 schreef MissHobje het volgende:
MissHobje tsjekt agenda.. kut 2008 vol
jaja verkapte tvp dus
Ah fijn, ik hoef me niet meer te bewijzen?quote:
Ik kom toch niet als al diequote:Op maandag 24 december 2007 18:38 schreef elcastel het volgende:
Ah geen weg terug meer gezien de OP. Maar eeh, daar staat nog gewoon A'dam, lijkt me ook niet meer dan normaal, dus k_i_m niet piepen, aap.
Blijf dan bij mij in de buurt, dan durft de helft niet meer bij je te komen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kom toch niet als al die.
. mensen
.
. komen?
.
Ik lok je wel met een pot augurken....quote:Op maandag 24 december 2007 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kom toch niet als al die.
. mensen
.
. komen?
.
Mooi. Je komt.quote:Op maandag 24 december 2007 20:52 schreef Sjeen het volgende:
*engelengezichtje trekt...
Tsk, jij hebt bij mij op de bank gelegen. Zo ongeveer.quote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ah fijn, ik hoef me niet meer te bewijzen?![]()
Da's kut. Maarja, veel is er toch niet veel te doen in het hotel, las ik net in je topic.. Heb je je dat toch nuttig besteedquote:Op maandag 24 december 2007 21:25 schreef static het volgende:
Kom ik er net om drie uur op het werk achter dat ik gewoon vrij ben vandaag en morgen.
Maar dan zié ik ze nog steedsquote:Op maandag 24 december 2007 21:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blijf dan bij mij in de buurt, dan durft de helft niet meer bij je te komen..
Gewoon achter mijn reet gaan zitten. Dan zie je niks meer en is het gewoon gezellig volle maan.quote:
Moonmeets zijn zo 2004quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gewoon achter mijn reet gaan zitten. Dan zie je niks meer en is het gewoon gezellig volle maan..
Die heb ik gehad hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Aventura het volgende:
Dit keer wel mét rondleiding op de Wallen?
die is er wel geweest hoor, met als afsluiting een diner bij de febo, weet je nog?quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Aventura het volgende:
Dit keer wel mét rondleiding op de Wallen?
jij komt gewoon lekker deze kant opquote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef gelly het volgende:
He leuk, een L&S meet in groningen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |