Jawel, de reden waarom ik nooit kom.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:00 schreef static het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de traditie van de L&S meets niet.
Dat vind ik dan wel weer heel jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, de reden waarom ik nooit kom.
Goed plan, dan zal ik jou weer eens even aan het roken helpen.quote:
`quote:Op maandag 24 december 2007 13:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel jammer.
Grappig, dat je denkt te weten waarom ik niet naar Amsterdam ga.quote:Op maandag 24 december 2007 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, niet zozeer jij in het algemeen hoor.
Ik snap echt he-le-maal niets van het feit dat je uit Rotterdam/Amsterdam komt en dan niet naar de andere stad gaat uit een of ander vaag principe. Je moet het lekker zelf weten maar ik vind het echt kleutergedrag.
Ik ben 100% Amsterdams maar heb me vaak genoeg uitstekend vermaakt in de Paddy's bijv.
We richten wel een halal-hoekje op waar jij in je eentje varkenloos kan genieten van het spektakelquote:Op maandag 24 december 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Als er roze varkens komen, kom ik zeker niet hoor![]()
![]()
Waarom begin je dan te roepen dat het triest is?quote:Op maandag 24 december 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik dus ook niet, ik zeg als eerste dat ik het in het algemeen niet snap.
Maar goed, je hebt je redenen, prima hoor.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
Als er een datum bekend is dan zal ik wel eens kijken of ik kan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |