Ik zoek even het juiste woord. "Flabbergasted" komt wel in de buurt.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh hallo, you guys?
*zwaait*
*wijst naar kasta*
Hij is serieus hè.
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee.quote:
Doe jij dat ook?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee..
ga ik zo doen, nog iemand ?quote:
ik ook niet, en ik weet nu al dat het zoals altijd weer gezellig gaat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:45 schreef laffer het volgende:
ik ook niet, en ik weet nu al dat het zoals altijd weer gezellig gaat worden![]()
en op een l&s meet gebeuren altijd opmerkelijke dingen
Welnee, het zijn de meest brave meets altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vol gezellige roze geklede mensen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ze willen onze meet verkloten!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, het zijn de meest brave meets altijd.
Vol gezellige roze geklede mensen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef laffer het volgende:
[..]
ga ik zo doen, nog iemand ?![]()
Kasta misschien?
om te beginnen hèquote:
Zonder van de moeite.quote:
blijven proberenquote:
"MUUS, MUUS! We moeten net doen alsof we aan het zoenen zijn, anders krijg ik een bekeuring! :-o"quote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee..
Nah, ik beloof nog niks definitief maar het is een vrij concrete toezegging hoorquote:
ik zou het top vinden, maar dat weet je welquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik beloof nog niks definitief maar het is een vrij concrete toezegging hoor.
Gooi er maar opquote:Op donderdag 27 december 2007 22:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zou het top vinden, maar dat weet je wel![]()
mot je al op de lijst?

ik heb je erop gezetquote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gooi er maar op [ afbeelding ]
Dan zorg ik wel dat ik óf een briljante smoes heb (desnoods vermoord ik m'n oma) of ik kom gewoon.
Moet ik wel enigszins op tijd een datum hebben trouwens.
"Euh, en als de politie nu komt zeggen we gewoon dat ik heel nat ben geworden van het zoenen."quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
"MUUS, MUUS! We moeten net doen alsof we aan het zoenen zijn, anders krijg ik een bekeuring! :-o"
Lees de OP nou eens helemaalquote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, die ballotagecommissie hè, zou het helpen dat ik een hele grote internetpiemel heb?
Pas maar op, straks wil Janetje er aan zitten.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, die ballotagecommissie hè, zou het helpen dat ik een hele grote internetpiemel heb?
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |