quote:
Niet drinken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen nog even aan een paar goeie voornemens werken.
Ik reken op je!quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan gooi ik alvast een loempiaatje in je straotje
shmoopiasquote:
Zo, tof!quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
shmoopias.
Oh ja: De beste wensen iedereen. En ik meld me bij deze ook meteen aan.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zo, tof!
Jou heb ik echt al heul lang niet meer gezien.
Gurgelquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh ja: De beste wensen iedereen. En ik meld me bij deze ook meteen aan.
Jij hebt mij heul nooit op skates gezien!quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:40 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben samen nog geskaat, in het Amstelveense
Maar, ehmquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:42 schreef shmoopy het volgende:
Maar ehm, komt er wel een indrink?
Jawelquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jij hebt mij heul nooit op skates gezien!.
.
skates bluezz.. skates.quote:
Oh ja, dat zijn de leukste altijd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:42 schreef shmoopy het volgende:
Wie begrijpt hier wie nou niet schat, skapiche?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
skates bluezz.. skates.
Jeweets, van die schoenen met wieltjes, zodat je zolen niet slijten.
Ik maakte een verder woordgarpje bluezzquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie begrijpt hier wie nou niet schat, skapiche?
@ Pax, ik verdrink ook graag in jou
Ga je het nog uitliggen ook Gurgquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik maakte een verder woordgarpje bluezz.
Het is laat, sorry.quote:
Nice. Long time no see.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik meld me bij deze ook meteen aan.
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:42 schreef shmoopy het volgende:
Doe sowieso maar als de data (indrink en meet) bekend zijn. Ik ben tegenwoordig bij vlagen regelmatig, en dan weer bijna niet op FOK!. Mail is wat betrouwbaarder wat dat betreftquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:08 schreef static het volgende:
[..]
Nice. Long time no see.
Wilde je al een mailtje sturen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:16 schreef static het volgende:
Parima.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:41 schreef ElizabethR het volgende:
't Is dat ik al jaren niet door de commissie kom, anders zou ik er speciaal voor naar NL afreizen
Ik zou dat even met Static overleggen als ik jou was, ik mocht voordien nooit komen namelijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
ik kan je dus op de lijst zetten?![]()
voor een ieder trouwens een heel gelukkig 2008
en als BX komt, kom ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:21 schreef BrandX het volgende:
Van hoger hand heb ik opgedragen gekregen dat ik er verstandig aan doe te komen.... @ laffer: ik neem, indien gewenst, mijn blauwe slippers met bloemetjes mee
En terecht. 100.000+quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:39 schreef remlof het volgende:
Sta ik nu goffedomme nog steeds niet bij de komers
Ja maar ik geef gemiddeld 100 euro uit op een fok!meet en ik moet laffer nog volgieten met tequila en ik heb ook nog een 40K accountquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:43 schreef popolon het volgende:
[..]
En terecht. 100.000+
FA of niet, je blijft een nieuwkomer.
Nou goed, even die kleurplaat en dan zal het wel loslopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar ik geef gemiddeld 100 euro uit op een fok!meet en ik moet laffer nog volgieten met tequila en ik heb ook nog een 40K account
Omgquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou goed, even die kleurplaat en dan zal het wel loslopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |