Verrek maar, als al die debiele nepmods komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef laffer het volgende:
[..]
eej geile, jij komt ook hè, anders moet je bij oom laffer op schoot komen
Ik kijk zo ff, ben al 2 complete dagen bezig om mijn HD's op DVD's te backuppen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Ha dje mn PM nog gelezen?
mods komen niet meer in uniform naar de meets, dat is vorig jaar afgeschaft dus je ziet IRL het verschil nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verrek maar, als al die debiele nepmods komen.
jij ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
En zijn er wel weer lapdancers uitgenodigd?
Geen uniform meerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef laffer het volgende:
mods komen niet meer in uniform naar de meets, dat is vorig jaar afgeschaft dus je ziet IRL het verschil niet
nou, handboeien waren de vorige keer bijna aan de orde gekomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen uniform meer
Maar toch wel de handboeien en riemen
Bel me de volgende keer jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef laffer het volgende:
nou, handboeien waren de vorige keer bijna aan de orde gekomen![]()
en nee, dat waren geen fokkers en ze waren ook niet uitgenodigd
Er liepen nog zat leatherboys en sm-gevallen rond op de laatste meet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef laffer het volgende:
nou, handboeien waren de vorige keer bijna aan de orde gekomen![]()
ik zeg niksquote:
er vallen jou dingen op die ons niet zijn opgevallen, moet je soms iets bekennen golferquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Er liepen nog zat leatherboys en sm-gevallen rond op de laatste meet.
Dan kom je niet. Next.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verrek maar, als al die debiele nepmods komen.
wat een heerlijke directe opmerking trouwens waar ik me geheel bij wil aansluitenquote:
Hij valt op shiny leather.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef laffer het volgende:
[..]
er vallen jou dingen op die ons niet zijn opgevallen, moet je soms iets bekennen golfer
post eens onder je orginele accountquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:48 schreef hepas het volgende:
Zit je static op te hemelen ofzo laffer?
Of ben je anders bang dat je niet meer op z'n meet mag komen?
welke van de velequote:Op zaterdag 29 december 2007 03:05 schreef laffer het volgende:
[..]
post eens onder je orginele account
Kun je niks anders dan voor nsb'ertje spelen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:05 schreef laffer het volgende:
[..]
post eens onder je orginele account
doe gewoon even normaal ja?quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:07 schreef hepas het volgende:
[..]
Kun je niks anders dan voor nsb'ertje spelen?.
Volgens mij wel, namelijk voor kruiperige onderdaan spelen dat onverwacht in andermans stinkhol zit te tongen. How sad.
Tja, ik vind het onderhand wel tijd worden voor een overzicht. Dan weet ik eindelijk wat nou mn orginele account is.quote:
doe maar nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:09 schreef hepas het volgende:
[..]
Tja, ik vind het onderhand wel tijd worden voor een overzicht. Dan weet ik eindelijk wat nou mn orginele account is.
Zal ik Danny maar eens mailen?
ik lees net dat je je account kwijt bent dus je kan niet meer reageren, maar toch..quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:07 schreef hepas het volgende:
[..]
Kun je niks anders dan voor nsb'ertje spelen?.
Volgens mij wel, namelijk voor kruiperige onderdaan spelen dat onverwacht in andermans stinkhol zit te tongen. How sad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |