Ik welquote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef laffer het volgende:
die is er wel geweest hoor, met als afsluiting een diner bij de febo, weet je nog?
ergens in augustus, en zie m`n vorige post met editquote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef gelly het volgende:
al enig idee van wanneer dit spektakel ongeveer gaat plaatsvinden laffer ?
Gezien en genoteerd !quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ergens in augustus, en zie m`n vorige post met edit
daar kan ik me niets van herinneren, wel van die junk bij de febo wat een mafkeesquote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh laffer, was dat ook met die kerel die dronken van zijn fiets viel??? Of was dat een andere meet?
ik woon nu in reigersbos, een hele veilige buurt met zelfs een politiebureau om de hoek dus dat zit wel goedquote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Gezien en genoteerd !
Woon je inmiddels ergens waar de ruiten van m'n leasebak niet ingeslagen gaan worden ?
Oja, en daarna gingen we naar die intens foute pooltent? En nog veel later werd een zekere persoon uit een etablissement op de Zeedijk gezet?quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef laffer het volgende:
[..]
die is er wel geweest hoor, met als afsluiting een diner bij de febo, weet je nog?
Ja dat weet ik nogquote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef laffer het volgende:
daar kan ik me niets van herinneren, wel van die junk bij de febo wat een mafkees![]()
ik heb hem nog wat kleingeld gegeven
Top. Zet mij maar op het lijstje van komen dan, lijkt weer leuk te worden. Speciaal voor Bloes laat ik wat oorharen zitten.quote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ik woon nu in reigersbos, een hele veilige buurt met zelfs een politiebureau om de hoek dus dat zit wel goed
gezellig, je staat eropquote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Top. Zet mij maar op het lijstje van komen dan, lijkt weer leuk te worden. Speciaal voor Bloes laat ik wat oorharen zitten.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb ik gehad hoor
Mét een hoer, die mij wel naar binnen wilde hebben
Whehehe... ik zal voor de pincet zorgen!quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Top. Zet mij maar op het lijstje van komen dan, lijkt weer leuk te worden. Speciaal voor Bloes laat ik wat oorharen zitten.
Ohwja.quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef laffer het volgende:
ik heb er wel weer zin in, lekker de wallen op, drank, hoeren, bijna vechtpartijen met dronken engelsen, een bijna arrestatie door de politie.....![]()
was wel leuk toch?quote:
stuur je mij er eentje op?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:16 schreef static het volgende:
Heb geloof ik alle foto's van de voorgaande edities nog ergens, die zal ik op CD zetten voor iedereen.
Een bevoorrechte positiequote:Op maandag 24 december 2007 21:26 schreef static het volgende:
[..]
Tsk, jij hebt bij mij op de bank gelegen. Zo ongeveer.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef gelly het volgende:
Oh, ik besta niet meer?quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef gelly het volgende:
al enig idee van wanneer dit spektakel ongeveer gaat plaatsvinden laffer ?
hoi trouwens !
Ik deel ze uit op de meet. Alleen voor degene die er voorgaande jaren ook waren.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:15 schreef static het volgende:
Ik deel ze uit op de meet. Alleen voor degene die er voorgaande jaren ook waren.
Oleke, jij komt ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:39 schreef Ole het volgende:
Hey, dit topic had ik nog niet gezien
eerst de VBL meetquote:
We overtuigen je wel tijdens de VBL-meet dat je de L&S-meet absoluut niet mag missen.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef Ole het volgende:
Bloes, je dacht toch niet dat ik een kans om Laffer weer eens IRL te zien laat schieten
Kale pisnicht.quote:
De indrink uiteraard wel.quote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Animo is er niet echt, dus volgens mij kunnen we deze annuleren.
De indrink wel doen?
Wil niemand mij zien. Dank jullie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef Ole het volgende:
Bloes, je dacht toch niet dat ik een kans om Laffer weer eens IRL te zien laat schieten
Jij verstopt je altijdquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Wil niemand mij zien. Dank jullie.
Ik wel, maar jij was er niet de afgelopen crewmeetquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
* Inekris durft welquote:
Ik wel hoor. Laffer ken ik alquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mits het cafe een lange steile trap heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het duurt nog wel evenquote:
Static is ook de jongste niet meer, geef het wat tijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het duurt nog wel even.
Euh hallo, you guys?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:17 schreef kastanova het volgende:
Volgens mij het eerste jaar dat ik geen persoonlijke uitnodiging kreeg, dus ik denk dat ik ook maar kom deze keer.
Ik zoek even het juiste woord. "Flabbergasted" komt wel in de buurt.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh hallo, you guys?
*zwaait*
*wijst naar kasta*
Hij is serieus hè.
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee.quote:
Doe jij dat ook?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee..
ga ik zo doen, nog iemand ?quote:
ik ook niet, en ik weet nu al dat het zoals altijd weer gezellig gaat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:45 schreef laffer het volgende:
ik ook niet, en ik weet nu al dat het zoals altijd weer gezellig gaat worden![]()
en op een l&s meet gebeuren altijd opmerkelijke dingen
Welnee, het zijn de meest brave meets altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vol gezellige roze geklede mensen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ze willen onze meet verkloten!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, het zijn de meest brave meets altijd.
Vol gezellige roze geklede mensen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef laffer het volgende:
[..]
ga ik zo doen, nog iemand ?![]()
Kasta misschien?
om te beginnen hèquote:
Zonder van de moeite.quote:
blijven proberenquote:
"MUUS, MUUS! We moeten net doen alsof we aan het zoenen zijn, anders krijg ik een bekeuring! :-o"quote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pissen op straat en andermans schoenen ook, maar daar zitten bepaalde mensen ook niet mee..
Nah, ik beloof nog niks definitief maar het is een vrij concrete toezegging hoorquote:
ik zou het top vinden, maar dat weet je welquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik beloof nog niks definitief maar het is een vrij concrete toezegging hoor.
Gooi er maar opquote:Op donderdag 27 december 2007 22:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zou het top vinden, maar dat weet je wel![]()
mot je al op de lijst?
ik heb je erop gezetquote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gooi er maar op [ afbeelding ]
Dan zorg ik wel dat ik óf een briljante smoes heb (desnoods vermoord ik m'n oma) of ik kom gewoon.
Moet ik wel enigszins op tijd een datum hebben trouwens.
"Euh, en als de politie nu komt zeggen we gewoon dat ik heel nat ben geworden van het zoenen."quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
"MUUS, MUUS! We moeten net doen alsof we aan het zoenen zijn, anders krijg ik een bekeuring! :-o"
Lees de OP nou eens helemaalquote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, die ballotagecommissie hè, zou het helpen dat ik een hele grote internetpiemel heb?
Pas maar op, straks wil Janetje er aan zitten.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, die ballotagecommissie hè, zou het helpen dat ik een hele grote internetpiemel heb?
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie bier in de OP staan, ja dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Vork het volgende:
Zeg, hoor ik hier niet gewoon bij te zijn?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Vork het volgende:
Maar als de ballotagecommisie me niet wil hoor ik ut wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Vork het volgende:
Hee!quote:
Ik zet je wel aan de tequila, gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hee!
Er is toch ook wel eens een editie geweest waarbij ik niet dronken was?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hee!
Er is toch ook wel eens een editie geweest waarbij ik niet dronken was?
Ohwjee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zet je wel aan de tequila, gaat helemaal goedkomen.
Ik zit nog wel aan meer oudgedienden te denken..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk moet je (FOK!)moeder ook mee naar de meeting.
Alleen is die meeting pas in juli en zal al het leuke volk het tzt vergeten zijn.quote:
ach welneequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alleen is die meeting pas in juli en zal al het leuke volk het tzt vergeten zijn..
hey, toppiequote:
jou heb ik ook een tijd niet gezien, wij moeten nog ff zuipenquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:13 schreef Stranger het volgende:
Aanwezig.
eej geile, jij komt ook hè, anders moet je bij oom laffer op schoot komenquote:
Ha dje mn PM nog gelezen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
*woef*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |