Hey mn sister in de COSquote:Op zondag 16 december 2007 01:54 schreef Juweel het volgende:
Buffy, google ff de Kieffer Suleika!
ja, ik geef het toe...het begon uit irritatie ivm de verwensingen towards nmns die niet bekritiseerd werden door 'het gezag'. daarna bleef ik er een beetje in hangen..quote:Op zondag 16 december 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ, wat ben je ontzettend op de deaudt-tour vanavond.
nou en? alles beter dan dat schorrie-morrie wat er nu zitquote:Op zondag 16 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dubieus type, die Hedda. Eerst was het lang het verhaal dat ze niet op bezoek wilde komen omdat ze niet op straat herkend wilde worden. Met veel moeite kwam ze dan uiteindelijk 'n keer op bezoek voor Huub. En nu genoeg betaald wordt wil ze wel met Huub in bed duiken om Lieke te pesten of oliebollen te maken ......
En het vreemde is dat ze ook met Lieke een goed gesprek heeft gehad ! Over Huubs gedrag etc etc dat dat allemaal heel begrijpelijk was .. Maar ja das al weer 1 uurtje terug ... Al met al ! Hedda is vaag in haar aanwezigheid !quote:Op zondag 16 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dubieus type, die Hedda. Eerst was het lang het verhaal dat ze niet op bezoek wilde komen omdat ze niet op straat herkend wilde worden. Met veel moeite kwam ze dan uiteindelijk 'n keer op bezoek voor Huub. En nu genoeg betaald wordt wil ze wel met Huub in bed duiken om Lieke te pesten of oliebollen te maken ......
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je hier zou zittenquote:Op zondag 16 december 2007 01:56 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey mn sister in de COS![]()
Goose is op Nederland 3! Snel kijken!
sorry voor OT
mooie opquote:Op zondag 16 december 2007 01:51 schreef chufi het volgende:
10 min COS
[ afbeelding ]
Huub en Hedda chatten ... over old times etc .. niet boeien
Verder is er na Huubs terugkomst (met Hedda) niet veel gebeurt .. Huub en Leike hebben hun dagelijkse gezeik.
Natas heeft ooit haar haar gedaan toen ze die andere keer in de villa was , mogelijk dat dat zo'n band gecreeerd heeft om haar nu weer te noemen.. maar ja je kent (hoop ik het HOkje ) achter en niet alles is wat je denkt te horen of niet alles wat je hoort is zoals het geweest is of het is niet op de streams geweests dus het is niet waar ...quote:Op zondag 16 december 2007 02:05 schreef Juweel het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis van die 2 niet, maar tis mi een beetje raar dat de ex van Huub 'omgaat' met iemand als Natasoa. Iemand die een beetje herseninhoud heeft wil toch niet met die engerd geassocieerd worden?
Precies, helemaal als je bedenkt wat Natasia allemaal gezegd heeft tegen Huub (bedreigingen, die enge dikke zuster van dr die m aanviel en noem maar op)quote:Op zondag 16 december 2007 02:05 schreef Juweel het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis van die 2 niet, maar tis mi een beetje raar dat de ex van Huub 'omgaat' met iemand als Natasoa. Iemand die een beetje herseninhoud heeft wil toch niet met die engerd geassocieerd worden?
Huub is wel wat ouder. In het begin zei hij wel eens dat Hedda 16 was toen ze met elkaar een relatie kregen. Dat was 2 jaar en daarna Huub 1 jaar in de Kooi. Dan zou ze dus nu 19 zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
hoe oud is hedda? 18?
Ik vind het wel relaxt en 'go with the flow'.. .quote:Op zondag 16 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo zeg, jij zit je knap te vervelen zeker ......
Omdatd Lieke dat gedrag niet pikt kent ze Huub niet, okee.quote:Op zondag 16 december 2007 02:19 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke snapt er geen reet van als Huub op de tafel gaat staan en zegt; dit is mijn huis. Dat weten we, dat weet je broer, je vader, ik. Maar de rest niet.
In Hedda haar opzicht charmeert Huub dat
Hedda prikt daar doorheen
Lieke kent Huub niet volgens Hedda
Juist daarom. Als je niet van iemand zou houden zou je ook niet zo boos worden. Dan zou je denken, tief maar lekker op en verder negerenquote:Op zondag 16 december 2007 02:25 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat Hedda het wel goed ziet ! Dat ze ziet dat Huub wel echt verliefd op Lieke is, maar dat het hier gewoon niet werkt !
Denk ook dat Lieke meer gevoelens voor Huub heeft dan dat ze vandaag het laten blijken ..
Ik doe mee! Go with the blowquote:Op zondag 16 december 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt en 'go with the flow'.. . [ afbeelding ]
Hedda is met Huub meegekomen na zn 8 uur. Blijft slapen en gaat (ws) morgen weer naar huisquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe mee! Go with the blow![]()
Wat doet Hedda daar? Heeft die zelf geen leven?
En houdt Amanda haar kroontje ook op tijdens de anale seks? Tijdens het 'sterrengala', zeg maar?
Juist, maar nee, dus moeten ze verder met elkaar. Alleen is het de vraag wat het volgende script ze verteld..Want Huub is koning en Lieke bliojft zn onderdaan volgens hem ....quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Juist daarom. Als je niet van iemand zou houden zou je ook niet zo boos worden. Dan zou je denken, tief maar lekker op en verder negeren
Da's nog niet officieel bevestigd door de Party....quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe mee! Go with the blow![]()
Wat doet Hedda daar? Heeft die zelf geen leven?
En houdt Amanda haar kroontje ook op tijdens de anale seks? Tijdens het 'sterrengala', zeg maar?
Ik las ergens dat Amanda werd vergeleken met een geestelijk gehandicapte, 'met dat achterlijke kroontje op haar pruik'.quote:Op zondag 16 december 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's nog niet officieel bevestigd door de Party....
quote:Op zondag 16 december 2007 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, maar nee, dus moeten ze verder met elkaar. Alleen is het de vraag wat het volgende script ze verteld..Want Huub is koning en Lieke bliojft zn onderdaan volgens hem ....![]()
pokeren tussendoor helpt tegen de verveling...quote:Op zondag 16 december 2007 02:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Amanda werd vergeleken met een geestelijk gehandicapte, 'met dat achterlijke kroontje op haar pruik'.
(heb er verder niets aan toe te voegen, wilde het nog even onder de aandacht brengen. Verveel me,)
heb net drie uur zitten pokeren bij vrienden. vijftien euro in de min, valt wel mee dus.quote:Op zondag 16 december 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
pokeren tussendoor helpt tegen de verveling...
Tot 02:30 (gepland) in Numansdorp (regio Rotterdam). Dus dat zal wel laat worden.quote:Op zondag 16 december 2007 02:47 schreef BuffyJan het volgende:
Komen LL en Selene nog terug eigenlijk?
Ze is nog geen 21 ! Afblijven dus !quote:Op zondag 16 december 2007 02:48 schreef webextreme.nl het volgende:
hedda is lekker!!
punt +quote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef chufi het volgende:
Hhahaah !
R: Wat heb je een kleine piemel Huub
H: Ja dat kan wel Kloppn , heb zoveel bier op !
ze is gek op huub hoor ik...quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je het met achter regelen ! OK?
Hedda wil volgens mij gewoon slapen ! Dus ze kiest de "gulden" middenweg.... Sex wil z echt niet , maar ja Huub kennende ...quote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef Liess het volgende:
En Hedda zegt dat ze weer gek is op Huub
Lul eerste klas!quote:Op zondag 16 december 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals te verwachten. Huub : "Ik heb zin om lekker met je te vrijen" ...... En maar hopen dat Lieke het kan verstaan natuurlijk
Dan heb je het geluid bij Japio waarschijnlijk nog aanstaan ......quote:Op zondag 16 december 2007 02:56 schreef chufi het volgende:
Wie ligt er nu zo te hijgen op de streams ??
Brian ? Moet ie weer een hoofdrol krijgen in deze act ?
Welke dekking??? Als je Lieke bedoelt, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemtquote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een laatste poging van Huub om z'n dekking te verneuken ......
[ afbeelding ]
Ja als ik wil slapen zeg ik ook "ik ben gek op je"quote:Op zondag 16 december 2007 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hedda wil volgens mij gewoon slapen ! Dus ze kiest de "gulden" middenweg.... Sex wil z echt niet , maar ja Huub kennende ...
Huub probeert zichzelf nu te bewijzen tov van Lieke ... How patheticquote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Welke dekking??? Als je Lieke bedoeld, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemt
Klopt, maar Huub had juist daarvoor nog heel zielig uitgesproken dat hij hoopte dat het allemaal nog goed zou komen met Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Welke dekking??? Als je Lieke bedoeld, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemt
quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja als ik wil slapen zeg ik ook "ik ben gek op je"
Als ik gek op hem zou zijn en ik wil hem terug zou ik dat nmatuurlijk ook zeggen ! In de hoop dat ie morgen met haar naar huis gaat :-)quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Polyamoreuze sheit...quote:Op zondag 16 december 2007 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub probeert zichzelf nu te bewijzen tov van Lieke ... How pathetic
Niet dat Hedda er in meegaat trouwens !
of z'n ouders gaan van bil, jaap is kalm...quote:Op zondag 16 december 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je het geluid bij Japio waarschijnlijk nog aanstaan ......
quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
En Lieke heeft gisteren ook nog aangegeven dat ze met Huub wil blijven spelen en vrienden wil blijven, daar is ze vanavond ook op teruggekomen. Ze zeggen allemaal dat ze de ene keer linksaf gaan en een uur later weer dat ze rechtsaf gaanquote:Op zondag 16 december 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub had juist daarvoor nog heel zielig uitgesproken dat hij hoopte dat het allemaal nog goed zou komen met Lieke.
likewisequote:Op zondag 16 december 2007 03:08 schreef Liess het volgende:
okee, nou jongens, ik ben gek op jullie, toedels!
Trustenquote:Op zondag 16 december 2007 03:08 schreef Liess het volgende:
okee, nou jongens, ik ben gek op jullie, toedels!
En dat noemen ze nu Oliebollen voor de Kijkcijfersquote:Op zondag 16 december 2007 03:08 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Lieke heeft gisteren ook nog aangegeven dat ze met Huub wil blijven spelen en vrienden wil blijven, daar is ze vanavond ook op teruggekomen. Ze zeggen allemaal dat ze de ene keer linksaf gaan en een uur later weer dat ze rechtsaf gaan
quote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dat noemen ze nu Oliebollen voor de Kijkcijfers
quote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef eusjuh het volgende:
Gaat Lieke weer notities maken in haar grote boze anti Huub boek?
quote:Op zondag 16 december 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hedda trekt het spelletje niet meer en begint te janken .....
Kom ook net binnenvallen uit de kroeg, maar begreep ik het nu goed,quote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dat noemen ze nu Oliebollen voor de Kijkcijfers
liefquote:Op zondag 16 december 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
Alles komt eruit, Hedda merkt nu pas hoe erg ze Huub heeft gemist.
Ze moeten idd gaan voor de kijkcijfers. Of ze een target hebben, weet ik niet. (Morgen zal ik in het kijkcijfer-topic posten waarom ik denk dat ze op weg moeten naar 750.000 kijkers). Of de bewoners een kerst-bonus krijgen weet ik niet, maar ze doen alles voor geld, dus waarom dit niet ?quote:Op zondag 16 december 2007 03:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kom ook net binnenvallen uit de kroeg, maar begreep ik het nu goed,
dat het oliebollen-accoord betekent dat ze een een kerst-bonus krijgen
als ze voor bepaalde kijk-cijfers gaan zorgen ??? Dus gewoon TV-maken.
En wat leveren Brian en Amanda in dit verhaal ??quote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze moeten idd gaan voor de kijkcijfers. Of ze een target hebben, weet ik niet. (Morgen zal ik in het kijkcijfer-topic posten waarom ik denk dat ze op weg moeten naar 750.000 kijkers). Of de bewoners een kerst-bonus krijgen weet ik niet, maar ze doen alles voor geld, dus waarom dit niet ?
Trusten Chufi, manana en de restquote:Op zondag 16 december 2007 03:21 schreef chufi het volgende:
Schiet niet op meer deze avond ! Hedda wil geen sex, terwijl ze Huub aftrekt terwijl we het niet zien. Huub is morgen helemaal in de war en gaat gewoon met Hedda mee nar huis..
Mochten er nog andere afwijkende updates zijn dan lees ik ze wel in de COS ! Trusten allen. Manana os veo y leo !
Euhm.... niets????quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat leveren Brian en Amanda in dit verhaal ??
Hij gaat t er toch zelf naast liggen? Hij zoekt Lieke toch zelf op?quote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef eusjuh het volgende:
Wel lachen dat die dramaqueen van een Ricardo nu al uren Lieke moet aan horen .Pffffft zal je maar gebeuren!
Die krijgen vast geen bonus....zijn al uren buiten beeld...voor hetzelfde geld zitten ze weer in de Witte Bergenquote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze al winnaar zijn van DGK hoeven ze niet meer mee te doen.quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die leveren niet voor hen is de bonus....quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
tja en dan is de gdk nix meer zonder huub, heb ik net een weekje streams...quote:Op zondag 16 december 2007 03:21 schreef chufi het volgende:
Schiet niet op meer deze avond ! Hedda wil geen sex, terwijl ze Huub aftrekt terwijl we het niet zien. Huub is morgen helemaal in de war en gaat gewoon met Hedda mee nar huis..
Mochten er nog andere afwijkende updates zijn dan lees ik ze wel in de COS ! Trusten allen. Manana os veo y leo !
ik ook, mootie, omdat je me niet hebt gegroetquote:Op zondag 16 december 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Hedda huilt...
Jepquote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
Allemaal heel vaag wat ik vanavond bij lees op de COS en op de filmpjes. Hedda was toch die ex van Huub die liever niet op de streams/tv kwam???
al een waterhoofd?quote:Op zondag 16 december 2007 03:32 schreef BuffyJan het volgende:
Gebeurt niet veel toch dat er een stream op Jaap staat als ie slaapt?
jajajaja maar wat we niet gezien hebben is huub live op zijn feestje en etc...quote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
Allemaal heel vaag wat ik vanavond bij lees op de COS en op de filmpjes. Hedda was toch die ex van Huub die liever niet op de streams/tv kwam???
komt door die voodoo-vlecht-actiequote:Op zondag 16 december 2007 03:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
JepEn die volgens riri samen met Natasia door Amsterdam liep gezellig
Juist. En nu wil ze kennelijk (voor een handje vol geld ?) wel op TV met Huub in bed duiken ......quote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
dan slaap ik nog joh!!quote:Op zondag 16 december 2007 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn er nog mensen die hier heen gaan morgen, zondag 16 december
Talpa forum Gouden Kooi fandag in de Wiite Bergen om 14.00 uur.
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt door die voodoo-vlecht-actie
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.quote:Op zondag 16 december 2007 03:48 schreef akveor het volgende:
Ik was ze helemaal vergeten maar Selene en Luc back in da house..
[ afbeelding ]
Een treinkaartje Hilv - AMS-zuid.?quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. En nu wil ze kennelijk (voor een handje vol geld ?) wel op TV met Huub in bed duiken ......
Het is bijna 04.00u....quote:Op zondag 16 december 2007 03:54 schreef webextreme.nl het volgende:
tja en de redactie laat weer nix zien alleen slapend mensen boringgg
lang leve rtl!quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
Inderdaad, en de twee danseressen van Luc die eerst mochten blijven slapen,quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
meer een Centraal Station...quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoogstens wat verdedigingsacties... Je moet Brian en Amanda zien als de verdedigers in een voetbalspel, ze scoren niet maar voorkomen wel dat de ander scoort... Huub is de spits en Lieke en Jaap zijn het middenveld.quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders wordt het natuurlijk ook wel ubersaai.... maar ik mis gewoon leuke vrolijke gesprekken. Vanavond vond ik H&H leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan toch ook... ze gaan nu toevallig slapen....quote:Op zondag 16 december 2007 03:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
dus? betaal dr toch ook voor
redactie moet 24uur per dag alles volgen toch?
Helemaal mee eens, Huub en Hedda waren top-streams met veel humor,quote:Op zondag 16 december 2007 04:00 schreef akveor het volgende:
Anders wordt het natuurlijk ook wel ubersaai.... maar ik mis gewoon leuke vrolijke gesprekken. Vanavond vond ik H&H leuk om naar te luisteren.
Weet nog goed bij de vorige keer dat Hedda in de villa was geweest toen met Theo,de vader van Huub dat later een brief van Theo voor Huub binnenkwam en dat hij het gesprek van Huub en Hedda had teruggezien en dat hij daarin zei dat Hedda zaken verdraaide...die Theo weet blijkbaar ook wel meer over Hedda...dat ze het allemaal ook niet zuiver speeltquote:Op zondag 16 december 2007 02:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Precies, helemaal als je bedenkt wat Natasia allemaal gezegd heeft tegen Huub (bedreigingen, die enge dikke zuster van dr die m aanviel en noem maar op)
Nee ik vind Hedda maar een engerd
ik heb je n pb gestuurd
precies mijn gedachten.quote:Op zondag 16 december 2007 04:10 schreef riri het volgende:
[..]
Weet nog goed bij de vorige keer dat Hedda in de villa was geweest toen met Theo,de vader van Huub dat later een brief van Theo voor Huub binnenkwam en dat hij het gesprek van Huub en Hedda had teruggezien en dat hij daarin zei dat Hedda zaken verdraaide...die Theo weet blijkbaar ook wel meer over Hedda...dat ze het allemaal ook niet zuiver speelt
het gedrag van hedda geeft precies aan hoe huubke inelkaar zitquote:Op zondag 16 december 2007 05:34 schreef agter het volgende:
[..]
precies mijn gedachten.
eerst wou hedda er geen camera's bij, ze wilde niet herkend woren op straat...en nu blijft ze opeens slapen in de kooi?
Lekker vaag.
Hedda is niet zuiver op de graat.
Wil ze mee profiteren van Huub zijn vermeende succes?
Die 2 gaan wayyy back.... en als je ze samen ziet, merk je dat er nog steeds een hele leuke klik bestaat.quote:Op zondag 16 december 2007 05:34 schreef agter het volgende:
[..]
precies mijn gedachten.
eerst wou hedda er geen camera's bij, ze wilde niet herkend woren op straat...en nu blijft ze opeens slapen in de kooi?
Lekker vaag.
Hedda is niet zuiver op de graat.
Wil ze mee profiteren van Huub zijn vermeende succes?
Om het op z'n Briantiliaans te zeggen: Kijk het water vriest !quote:
Brian heeft toch wel een zekere magie dan, al die wijven die slachtoffer van hem zijn ontkennen het of praten het goed of whateverquote:Op zondag 16 december 2007 10:18 schreef schatje het volgende:
Of heeft ze die schop van Brian ook al ontkracht?
Daar krijgt ze voor betaald he?quote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef Liess het volgende:
Grappig, Huub en Hedda liggen precies zoals ze vanacht al voorspeld hadden, nog helemaal in elkaar.
ja, is opgemerkt.quote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, niemand gezien dat Huub en Hedda net een ochtendwipje hebben gemaakt?
Niet gezien maar blij toe, definitief einde Lieke/Huub storyquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, niemand gezien dat Huub en Hedda net een ochtendwipje hebben gemaakt?
De hele aanranding waarbij Amanda probeerde Lieke's slipje uit te trekken en Brian die snuivend van woede tegen Huub tekeer ging heeft ze afgelopen nacht tegen Ricardo al goed gepraat. Nu nog de schop van Brian bij de paarden.quote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Meganog1 het volgende:
Dat worden genante beelden van Lieke die zich verder bij B&A gaat inlikken.
Triest.
Ga er niet zoveel romantiek bij voorstellen, tis oliebollentv en ze wordt er vet voor betaald.quote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef Liess het volgende:
Grappig, Huub en Hedda liggen precies zoals ze vanacht al voorspeld hadden, nog helemaal in elkaar.
Ik herinner me nog een incident op de trap waar hij haar sloeg...quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
De hele aanranding waarbij Amanda probeerde Lieke's slipje uit te trekken en Brian die snuivend van woede tegen Huub tekeer ging heeft ze afgelopen nacht tegen Ricardo al goed gepraat. Nu nog de schop van Brian bij de paarden.
quote:Op zondag 16 december 2007 11:54 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft het afgelopen nacht goed in de gaten gehouden, van VOL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk dat ze zegt dat het een set-up was, ze speelde die aanranding dan wel heel overtuigend mee.quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
De hele aanranding waarbij Amanda probeerde Lieke's slipje uit te trekken en Brian die snuivend van woede tegen Huub tekeer ging heeft ze afgelopen nacht tegen Ricardo al goed gepraat. Nu nog de schop van Brian bij de paarden.
En een minachting naar al die mensen die haar toen zo gesteund hebben d.m.v. lieve kaartjes en bloemen. Had ze toen moeten zeggen en niet nu het haar uitkomt.quote:Op zondag 16 december 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze zegt dat het een set-up was, ze speelde die aanranding dan wel heel overtuigend mee.
Tsja, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Toch denk ik dat Lieke er de volgende ontslagronde uitgaat. Het is natuurlijk wel zo dat Amanda en Brian wel een extra dekking kunnen gebruiken dus het kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef schatje het volgende:
[..]
En een minachting naar al die mensen die haar toen zo gesteund hebben d.m.v. lieve kaartjes en bloemen. Had ze toen moeten zeggen en niet nu het haar uitkomt.
quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan blijkt dus inderdaad dat Huub geen greintje respect voor Lieke heeftquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef schatje het volgende:
[..]
En een minachting naar al die mensen die haar toen zo gesteund hebben d.m.v. lieve kaartjes en bloemen. Had ze toen moeten zeggen en niet nu het haar uitkomt.
Het staat vermeld in de COS, een post van mootie en ik heb het ook op VOL gelezen, niks verzonnen dus.quote:Op zondag 16 december 2007 12:08 schreef riri het volgende:
[..]
Dat heeft ze helemaal niet goedgepraat...je zuigt het uit je duim waar je bijstaat
Serieus? Trieste bende daar, doet Huub alleen maar om Lieke jaloers te maken!!quote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 11:59 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een incident op de trap waar hij haar sloeg...
Nog afgezien van maandenlange treitereien, scheldpartijen en andere uitingen van regelrechte haat.
Heeft Lieke wel een keus? Ze kent B&A inmiddels toch wel en moet weten dat de zogenaamde sympathie richting haar maar 1 doel heeft. Haar losweken van Huub en dan als het doel bereikt is haar keihard dumpen.
Jaloers omdat je stepje een lekke band heeft?quote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef kit2u het volgende:
Jaahaa Joris , nie leuk nie he wat er over je broer wordt geschreven.
Maar jij hebt onderdak gevonden bij een 40jarige fiets , dus voor de kerst zit je goed.
Ochtendhumeurtje of jaloers op de vriendin van Joris?quote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef kit2u het volgende:
Maar jij hebt onderdak gevonden bij een 40jarige fiets , dus voor de kerst zit je goed.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het staat vermeld in de COS, een post van mootie en ik heb het ook op VOL gelezen, niks verzonnen dus.
quote:Opletten iedereen die er nu nog is. Lieke heeft zojuist gezegd dat het aanrandingsverhaal niet echt is. Vanaf nu geloof ik dus niets meer. Iedereen weet dat er veel script is, maar in dit verhaal was er veel verontwaardiging bij velen. Ook bij mij. Lieke als dat niet echt was, geloof ik vanaf nu ook niet meer in je liefde voor huub
quote:Ik vond het destijds ook een walgelijke actie. Maar Lieke ontkracht het nu zelf. En op het moment dat ze het nu vertelde, geloof ik niet dat ze zich er van bewust was. Ik bedoel hiermee dat ze op dit moment instructies heeft gehad om het nogmaals te ontkennen
ik denk er heel anders over ,maar goed jij je meningquote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef kit2u het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het staat vermeld in de COS, een post van mootie en ik heb het ook op VOL gelezen, niks verzonnen dus.
Ik heb het gesprek gisteren ook gehoord.. en Lieke zwakte het hele voorval behoorlijk af hoorquote:Op zondag 16 december 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ze heeft het niet goedgepraat.
Heel veel woorden worden verdraaid...dat gebeurt aan de lopende band in die villa maar hier op het forum ook...de mensheid zit zo in elkaar.....ze horen wat ze wilen horen zonder echt te luisteren
Ik heb niet het gevoel dat Brain dat wil , hij ziet Liewke het liefst morgen op die stoel en ook Amanda wil dat, dus ik denk dat als Jaap Lieke niet steunt ze donderdag naar huis is, ik heb Brain gisteren regelmatig tegen Amanda horen zeggen dat hij Huub begreepquote:Op zondag 16 december 2007 11:59 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een incident op de trap waar hij haar sloeg...
Nog afgezien van maandenlange treitereien, scheldpartijen en andere uitingen van regelrechte haat.
Heeft Lieke wel een keus? Ze kent B&A inmiddels toch wel en moet weten dat de zogenaamde sympathie richting haar maar 1 doel heeft. Haar losweken van Huub en dan als het doel bereikt is haar keihard dumpen.
Je hebt er absoluut geen verstand van lees ik wel.quote:Op zondag 16 december 2007 12:13 schreef kit2u het volgende:
Honkbal? Is dat niet die sport waar je die vatsige kauwende kereltjes ziet lummelen?
Dat spelletje wat na elke actie van gem.4 sec. het spel weer een kwartier stil valt zodat je nooit enige conditie krijgt of nodig hebt?
yup, vieze dikke vette mennekesquote:Op zondag 16 december 2007 12:13 schreef kit2u het volgende:
Honkbal? Is dat niet die sport waar je die vatsige kauwende kereltjes ziet lummelen?
Dat spelletje wat na elke actie van gem.4 sec. het spel weer een kwartier stil valt zodat je nooit enige conditie krijgt of nodig hebt?
Ga doorquote:Op zondag 16 december 2007 12:06 schreef kit2u het volgende:
Kijk je recht in twee bloeddoorlopen oogjes en ruik je de vuilnisbak die openstaat, mmmhh. Lopen we al warm?
quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef Margo37 het volgende:
Link van Nowlive met foto's van Huub zijn jaardag met diavoorstelling.
http://picasaweb.google.com/joophagens/HuubJaardag
Ziet er verdomd gezellig uit. EllyGezellie was er dus ook, top. Huub met zijn neefjesquote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef Margo37 het volgende:
Ja echt he, ze was al eens eerder in de kooi geweestquote:Op zondag 16 december 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ziet er verdomd gezellig uit. EllyGezellie was er dus ook, top. Huub met zijn neefjes![]()
Jammer van die stripper, ziet er nogal goedkoop uit.
Tja Lieke wil bij de tv werken, weet je, ik geloof naar gisteravond niemand meer, tis een grote ilusie, en men zoekt tvmomentjes niemand uitgezonderd . het enige is de een mag je meer dan de andere thats it voor de een is dat Huub de ander Brain en of Lieke /Amanda.alles is daar zo fake wie het beste toneel speelt wint.quote:Op zondag 16 december 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze zegt dat het een set-up was, ze speelde die aanranding dan wel heel overtuigend mee.
Volgens mij is dat Ratna, de zus van Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Wie is die nogal witte mevrouw in een zwarte jurk die heel vaak op de foto's staat?
wacht.,
[ afbeelding ]
Nee, dat is volgens mij zijn zus, ziet inderdaad niet goed uit.quote:Op zondag 16 december 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Wie is die nogal witte mevrouw in een zwarte jurk die heel vaak op de foto's staat?
wacht.,
[ afbeelding ]
Ja ik denk het nu ook. Zie haar nu ook op andere pics met Huub en de kids.quote:Op zondag 16 december 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Ratna, de zus van Huub.
Dat gevoel heb ik al tijden, niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef maril het volgende:
[..]
Tja Lieke wil bij de tv werken, weet je, ik geloof naar gisteravond niemand meer, tis een grote ilusie, en men zoekt tvmomentjes niemand uitgezonderd . het enige is de een mag je meer dan de andere thats it voor de een is dat Huub de ander Brain en of Lieke /Amanda.alles is daar zo fake wie het beste toneel speelt wint.
Ja het is inderdaad zijn zus.... ziet er slecht uit...quote:Op zondag 16 december 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Ratna, de zus van Huub.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:32 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij zijn zus, ziet inderdaad niet goed uit.
Klopt vulde ik in omdat je wit schreef, en wit is bij een mens niet gezond, maar goed je zei het niet.quote:
Truequote:Op zondag 16 december 2007 12:36 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt vulde ik in omdat je wit schreef, en wit is bij een mens niet gezond, maar goed je zei het niet.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef Margo37 het volgende:
Als ik haar zo zie kan Huub niet zoveel zeggen over de anorexia zus van Nix.....quote:Op zondag 16 december 2007 12:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad zijn zus.... ziet er slecht uit...
eetproblemen heb ik wel eens horen zeggen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
Maar leuke foto's. En wat een heerlijke jochies. Ze zien er ook toppie uit.
Wat zijn de geruchten over zijn zus dan? drugs?
Dat deed Huub ook hoor, op die dag van Vol heb ik m dat ook gevraagd, maar t was allemaal zo heftig niet volgens hemquote:Op zondag 16 december 2007 12:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gisteren ook gehoord.. en Lieke zwakte het hele voorval behoorlijk af hoor
Wat je zegt, geruchten dus. Ze heeft een nogal roerig leven achter de rug. Ik las dat ze sinds kort weer een nieuwe liefde heeft en ik geef het je te doen, het opvoeden van 3 van die boeven en dat heel lang alleen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
Maar leuke foto's. En wat een heerlijke jochies. Ze zien er ook toppie uit.
Wat zijn de geruchten over zijn zus dan? drugs?
Alles voor het spel, hè.quote:Op zondag 16 december 2007 12:40 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Als ik haar zo zie kan Huub niet zoveel zeggen over de anorexia zus van Nix.....
Ik zag het even verkeerd, dacht dat Ricardo zich ging scheren... toen zag ik Lieke zich insmeren en was ik even bang dat ze zich ook ging scheren.... beetje vroeg nog denk ik!quote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Disana het volgende:
Lieke die overal in vlekken en kriebels van uitbreekt, gaat weer eens iets op haar gezicht smeren.
Ze is echt niet te volgen hoor. Van de week ging ze ook weer in de jaccuzie terwijl ze dat eerst niet deed vanwege exceem op haar hoofd.quote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Disana het volgende:
Lieke die overal in vlekken en kriebels van uitbreekt, gaat weer eens iets op haar gezicht smeren.
Volgens mij is een hoop bij haar psychosomatisch.quote:Op zondag 16 december 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is echt niet te volgen hoor. Van de week ging ze ook weer in de jaccuzie terwijl ze dat eerst niet deed vanwege exceem op haar hoofd.
Misschien zitten er wel medicijnen in,moet ik denken aan een vaginazalf, en dat veel sporters daarna de exuses gebruikten dat ze geen doping gebruiken maar dat hun vrouw een onsteking had en tijdens het vrijenect ect, zit nl steroide in.quote:Op zondag 16 december 2007 12:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zag het even verkeerd, dacht dat Ricardo zich ging scheren... toen zag ik Lieke zich insmeren en was ik even bang dat ze zich ook ging scheren.... beetje vroeg nog denk ik!
Maar idd met die vlekken etc. is het niet helemaal verstandig denk ik om een masker te nemen!
quote:Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef maril het volgende:
Ik vind die Joris een schatje, vooor mij had hij erin mogen komen ipv Huub.
Zus van Huub, Ratna, Dennis vond het zinvol om dingen over Ratna te vertellen diequote:
Je hebt gelijk. Ik zal dat gedeelte uit mijn post verwijderen. Itsme, doe jij dat dan ook even in je quote?quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ga dingen niet herhalen op de fora waar Radna in en meezat.......
Alles wat Lieke zegt neem ik al een tijdje met een korreltje zout. Het is vaak gebaseerd op jaloezie en afgunst.quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef Varen het volgende:
Volgens Lieke wilde Hedda vanacht naar huis vetelde ze tegen Jaap en Ricardo
Ricardo toch?quote:Op zondag 16 december 2007 12:59 schreef Dementor het volgende:
Hoe heet die vrolijke homo die nu in de villa rondloopt?
Is dat vincent?
Hij heet Raggel geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2007 12:59 schreef Dementor het volgende:
Hoe heet die vrolijke homo die nu in de villa rondloopt?
Is dat vincent of ricardo?
Mooi van je wou dat dat meer mensen deden ook als het om andere fam.leden gaat.quote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal dat gedeelte uit mijn post verwijderen. Itsme, doe jij dat dan ook even in je quote?
klopt, ze wilde teruggaan... maar dan had de redactie haar doorgebracht naar Amstelveen (?) en daar zou ze ook maar alleen zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef Varen het volgende:
Volgens Lieke wilde Hedda vanacht naar huis vetelde ze tegen Jaap en Ricardo
Hedda wilde wel naar huis vannacht, ik heb dr zelfs nog geciteerd. Ze wilde niet tussen Huub en Lieke komen, maar ze wilde ook niet alleen naar Amstelveen, want daar woont ze nuquote:Op zondag 16 december 2007 12:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles wat Lieke zegt neem ik al een tijdje met een korreltje zout. Het is vaak gebaseerd op jaloezie en afgunst.
*tafellaken aan rijkt*quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef heksehiel het volgende:
Heeft misschien iemand een doekje voor Lieke haar neus?
De doorbitch naam van Ricardo is Rachel O'Neill.quote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef maril het volgende:
[..]
Mooi van je wou dat dat meer mensen deden ook als het om andere fam.leden gaat.
ach, wat aardigquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Yepquote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal dat gedeelte uit mijn post verwijderen. Itsme, doe jij dat dan ook even in je quote?
Raggel is leuker zo werd hij vanacht genoemdquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De doorbitch naam van Ricardo is Rachel O'Neill.
Ach, als meest irritante user op FOK doe ik toch nog een keer iets goed.
De triestige drie hoogtepunten van een spel wat uren doorzaagd?quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef maril het volgende:
[..]
Je hebt er absoluut geen verstand van lees ik wel.
een homeruneen honkslag of een dubbelspel is top.
Omdat hij er geen stijve van kreeg??? Sorry maar ik mag dan een vrouw zijn maar ik vond het een gigantische ordinaire vrouw eigenlijk alles vond ik lelijk aan haar! En ik denk dat er nog meer hetro mannen zijn (zoals Huub) die van deze vrouw niet warm of koud worden!quote:Op zondag 16 december 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Als je die pics met die stripster ziet weet je het zeker, Huub is homo!
Da's een gedeelde plaats hoorquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De doorbitch naam van Ricardo is Rachel O'Neill.
[ afbeelding ]
Ach, als meest irritante user op FOK doe ik toch nog een keer iets goed.
Mooi . Mannen met knuppels.quote:Op zondag 16 december 2007 12:19 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
yup, vieze dikke vette mennekes
[ afbeelding ]
Dat is Lieke.quote:
quote:
joris , indien mogelijk nog triester dan Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef maril het volgende:
Ik vind die Joris een schatje, vooor mij had hij erin mogen komen ipv Huub.
Er schijnt hier op fok ergens een "viswijfje" rond de dolen , die schijn heel veel kans te maken, maar ja ik ken die nietquote:
Ben t helemaal met je eensquote:Op zondag 16 december 2007 13:12 schreef Desii het volgende:
Huub en Hedda zoenend onder de douche
hij maakt er weer een heerlijke bende van...
Klopt, bq is peanutsquote:Op zondag 16 december 2007 13:18 schreef maril het volgende:
[..]
Er schijnt hier op fok ergens een "viswijfje" rond de dolen , die schijn heel veel kans te maken, maar ja ik ken die niet
sorry hoor, maar dat heeft ze wel. Wel objectief blijven hequote:Op zondag 16 december 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ze heeft het niet goedgepraat.
Heel veel woorden worden verdraaid...dat gebeurt aan de lopende band in die villa maar hier op het forum ook...de mensheid zit zo in elkaar.....ze horen wat ze wilen horen zonder echt te luisteren
Waar slaat dat nou op? Hij is verliefd geworden op een oudere vrouw, so what?quote:Op zondag 16 december 2007 13:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
joris , indien mogelijk nog triester dan Huub.
Schijnt ouwe fiets te berijden omdat zijn generatie hem uitspuugt.
Kom op hee, niemand is hier toch objectief?quote:Op zondag 16 december 2007 13:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat heeft ze wel. Wel objectief blijven he
Ach, zo oud is 37 jaar toch niet.quote:Op zondag 16 december 2007 13:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
joris , indien mogelijk nog triester dan Huub.
Schijnt ouwe fiets te berijden omdat zijn generatie hem uitspuugt.
vandaar ook mijn knipoog erbijquote:Op zondag 16 december 2007 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom op hee, niemand is hier toch objectief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |