Hey mn sister in de COSquote:Op zondag 16 december 2007 01:54 schreef Juweel het volgende:
Buffy, google ff de Kieffer Suleika!
ja, ik geef het toe...het begon uit irritatie ivm de verwensingen towards nmns die niet bekritiseerd werden door 'het gezag'. daarna bleef ik er een beetje in hangen..quote:Op zondag 16 december 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ, wat ben je ontzettend op de deaudt-tour vanavond.
nou en? alles beter dan dat schorrie-morrie wat er nu zitquote:Op zondag 16 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dubieus type, die Hedda. Eerst was het lang het verhaal dat ze niet op bezoek wilde komen omdat ze niet op straat herkend wilde worden. Met veel moeite kwam ze dan uiteindelijk 'n keer op bezoek voor Huub. En nu genoeg betaald wordt wil ze wel met Huub in bed duiken om Lieke te pesten of oliebollen te maken ......
En het vreemde is dat ze ook met Lieke een goed gesprek heeft gehad ! Over Huubs gedrag etc etc dat dat allemaal heel begrijpelijk was .. Maar ja das al weer 1 uurtje terug ... Al met al ! Hedda is vaag in haar aanwezigheid !quote:Op zondag 16 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dubieus type, die Hedda. Eerst was het lang het verhaal dat ze niet op bezoek wilde komen omdat ze niet op straat herkend wilde worden. Met veel moeite kwam ze dan uiteindelijk 'n keer op bezoek voor Huub. En nu genoeg betaald wordt wil ze wel met Huub in bed duiken om Lieke te pesten of oliebollen te maken ......
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je hier zou zittenquote:Op zondag 16 december 2007 01:56 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey mn sister in de COS![]()
Goose is op Nederland 3! Snel kijken!
sorry voor OT
mooie opquote:Op zondag 16 december 2007 01:51 schreef chufi het volgende:
10 min COS
[ afbeelding ]
Huub en Hedda chatten ... over old times etc .. niet boeien
Verder is er na Huubs terugkomst (met Hedda) niet veel gebeurt .. Huub en Leike hebben hun dagelijkse gezeik.
Natas heeft ooit haar haar gedaan toen ze die andere keer in de villa was , mogelijk dat dat zo'n band gecreeerd heeft om haar nu weer te noemen.. maar ja je kent (hoop ik het HOkje ) achter en niet alles is wat je denkt te horen of niet alles wat je hoort is zoals het geweest is of het is niet op de streams geweests dus het is niet waar ...quote:Op zondag 16 december 2007 02:05 schreef Juweel het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis van die 2 niet, maar tis mi een beetje raar dat de ex van Huub 'omgaat' met iemand als Natasoa. Iemand die een beetje herseninhoud heeft wil toch niet met die engerd geassocieerd worden?
Precies, helemaal als je bedenkt wat Natasia allemaal gezegd heeft tegen Huub (bedreigingen, die enge dikke zuster van dr die m aanviel en noem maar op)quote:Op zondag 16 december 2007 02:05 schreef Juweel het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis van die 2 niet, maar tis mi een beetje raar dat de ex van Huub 'omgaat' met iemand als Natasoa. Iemand die een beetje herseninhoud heeft wil toch niet met die engerd geassocieerd worden?
Huub is wel wat ouder. In het begin zei hij wel eens dat Hedda 16 was toen ze met elkaar een relatie kregen. Dat was 2 jaar en daarna Huub 1 jaar in de Kooi. Dan zou ze dus nu 19 zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
hoe oud is hedda? 18?
Ik vind het wel relaxt en 'go with the flow'.. .quote:Op zondag 16 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo zeg, jij zit je knap te vervelen zeker ......
Omdatd Lieke dat gedrag niet pikt kent ze Huub niet, okee.quote:Op zondag 16 december 2007 02:19 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke snapt er geen reet van als Huub op de tafel gaat staan en zegt; dit is mijn huis. Dat weten we, dat weet je broer, je vader, ik. Maar de rest niet.
In Hedda haar opzicht charmeert Huub dat
Hedda prikt daar doorheen
Lieke kent Huub niet volgens Hedda
Juist daarom. Als je niet van iemand zou houden zou je ook niet zo boos worden. Dan zou je denken, tief maar lekker op en verder negerenquote:Op zondag 16 december 2007 02:25 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat Hedda het wel goed ziet ! Dat ze ziet dat Huub wel echt verliefd op Lieke is, maar dat het hier gewoon niet werkt !
Denk ook dat Lieke meer gevoelens voor Huub heeft dan dat ze vandaag het laten blijken ..
Ik doe mee! Go with the blowquote:Op zondag 16 december 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt en 'go with the flow'.. . [ afbeelding ]
Hedda is met Huub meegekomen na zn 8 uur. Blijft slapen en gaat (ws) morgen weer naar huisquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe mee! Go with the blow![]()
Wat doet Hedda daar? Heeft die zelf geen leven?
En houdt Amanda haar kroontje ook op tijdens de anale seks? Tijdens het 'sterrengala', zeg maar?
Juist, maar nee, dus moeten ze verder met elkaar. Alleen is het de vraag wat het volgende script ze verteld..Want Huub is koning en Lieke bliojft zn onderdaan volgens hem ....quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Juist daarom. Als je niet van iemand zou houden zou je ook niet zo boos worden. Dan zou je denken, tief maar lekker op en verder negeren
Da's nog niet officieel bevestigd door de Party....quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe mee! Go with the blow![]()
Wat doet Hedda daar? Heeft die zelf geen leven?
En houdt Amanda haar kroontje ook op tijdens de anale seks? Tijdens het 'sterrengala', zeg maar?
Ik las ergens dat Amanda werd vergeleken met een geestelijk gehandicapte, 'met dat achterlijke kroontje op haar pruik'.quote:Op zondag 16 december 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's nog niet officieel bevestigd door de Party....
quote:Op zondag 16 december 2007 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, maar nee, dus moeten ze verder met elkaar. Alleen is het de vraag wat het volgende script ze verteld..Want Huub is koning en Lieke bliojft zn onderdaan volgens hem ....![]()
pokeren tussendoor helpt tegen de verveling...quote:Op zondag 16 december 2007 02:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Amanda werd vergeleken met een geestelijk gehandicapte, 'met dat achterlijke kroontje op haar pruik'.
(heb er verder niets aan toe te voegen, wilde het nog even onder de aandacht brengen. Verveel me,)
heb net drie uur zitten pokeren bij vrienden. vijftien euro in de min, valt wel mee dus.quote:Op zondag 16 december 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
pokeren tussendoor helpt tegen de verveling...
Tot 02:30 (gepland) in Numansdorp (regio Rotterdam). Dus dat zal wel laat worden.quote:Op zondag 16 december 2007 02:47 schreef BuffyJan het volgende:
Komen LL en Selene nog terug eigenlijk?
Ze is nog geen 21 ! Afblijven dus !quote:Op zondag 16 december 2007 02:48 schreef webextreme.nl het volgende:
hedda is lekker!!
punt +quote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef chufi het volgende:
Hhahaah !
R: Wat heb je een kleine piemel Huub
H: Ja dat kan wel Kloppn , heb zoveel bier op !
ze is gek op huub hoor ik...quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je het met achter regelen ! OK?
Hedda wil volgens mij gewoon slapen ! Dus ze kiest de "gulden" middenweg.... Sex wil z echt niet , maar ja Huub kennende ...quote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef Liess het volgende:
En Hedda zegt dat ze weer gek is op Huub
Lul eerste klas!quote:Op zondag 16 december 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals te verwachten. Huub : "Ik heb zin om lekker met je te vrijen" ...... En maar hopen dat Lieke het kan verstaan natuurlijk
Dan heb je het geluid bij Japio waarschijnlijk nog aanstaan ......quote:Op zondag 16 december 2007 02:56 schreef chufi het volgende:
Wie ligt er nu zo te hijgen op de streams ??
Brian ? Moet ie weer een hoofdrol krijgen in deze act ?
Welke dekking??? Als je Lieke bedoelt, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemtquote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een laatste poging van Huub om z'n dekking te verneuken ......
[ afbeelding ]
Ja als ik wil slapen zeg ik ook "ik ben gek op je"quote:Op zondag 16 december 2007 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hedda wil volgens mij gewoon slapen ! Dus ze kiest de "gulden" middenweg.... Sex wil z echt niet , maar ja Huub kennende ...
Huub probeert zichzelf nu te bewijzen tov van Lieke ... How patheticquote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Welke dekking??? Als je Lieke bedoeld, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemt
Klopt, maar Huub had juist daarvoor nog heel zielig uitgesproken dat hij hoopte dat het allemaal nog goed zou komen met Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Welke dekking??? Als je Lieke bedoeld, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemt
quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja als ik wil slapen zeg ik ook "ik ben gek op je"
Als ik gek op hem zou zijn en ik wil hem terug zou ik dat nmatuurlijk ook zeggen ! In de hoop dat ie morgen met haar naar huis gaat :-)quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Polyamoreuze sheit...quote:Op zondag 16 december 2007 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub probeert zichzelf nu te bewijzen tov van Lieke ... How pathetic
Niet dat Hedda er in meegaat trouwens !
of z'n ouders gaan van bil, jaap is kalm...quote:Op zondag 16 december 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je het geluid bij Japio waarschijnlijk nog aanstaan ......
quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |