Ik vind het wel relaxt en 'go with the flow'.. .quote:Op zondag 16 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo zeg, jij zit je knap te vervelen zeker ......
Omdatd Lieke dat gedrag niet pikt kent ze Huub niet, okee.quote:Op zondag 16 december 2007 02:19 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke snapt er geen reet van als Huub op de tafel gaat staan en zegt; dit is mijn huis. Dat weten we, dat weet je broer, je vader, ik. Maar de rest niet.
In Hedda haar opzicht charmeert Huub dat
Hedda prikt daar doorheen
Lieke kent Huub niet volgens Hedda
Juist daarom. Als je niet van iemand zou houden zou je ook niet zo boos worden. Dan zou je denken, tief maar lekker op en verder negerenquote:Op zondag 16 december 2007 02:25 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat Hedda het wel goed ziet ! Dat ze ziet dat Huub wel echt verliefd op Lieke is, maar dat het hier gewoon niet werkt !
Denk ook dat Lieke meer gevoelens voor Huub heeft dan dat ze vandaag het laten blijken ..
Ik doe mee! Go with the blowquote:Op zondag 16 december 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt en 'go with the flow'.. . [ afbeelding ]
Hedda is met Huub meegekomen na zn 8 uur. Blijft slapen en gaat (ws) morgen weer naar huisquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe mee! Go with the blow![]()
Wat doet Hedda daar? Heeft die zelf geen leven?
En houdt Amanda haar kroontje ook op tijdens de anale seks? Tijdens het 'sterrengala', zeg maar?
Juist, maar nee, dus moeten ze verder met elkaar. Alleen is het de vraag wat het volgende script ze verteld..Want Huub is koning en Lieke bliojft zn onderdaan volgens hem ....quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Juist daarom. Als je niet van iemand zou houden zou je ook niet zo boos worden. Dan zou je denken, tief maar lekker op en verder negeren
Da's nog niet officieel bevestigd door de Party....quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe mee! Go with the blow![]()
Wat doet Hedda daar? Heeft die zelf geen leven?
En houdt Amanda haar kroontje ook op tijdens de anale seks? Tijdens het 'sterrengala', zeg maar?
Ik las ergens dat Amanda werd vergeleken met een geestelijk gehandicapte, 'met dat achterlijke kroontje op haar pruik'.quote:Op zondag 16 december 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's nog niet officieel bevestigd door de Party....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |