quote:Op zondag 16 december 2007 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, maar nee, dus moeten ze verder met elkaar. Alleen is het de vraag wat het volgende script ze verteld..Want Huub is koning en Lieke bliojft zn onderdaan volgens hem ....![]()
pokeren tussendoor helpt tegen de verveling...quote:Op zondag 16 december 2007 02:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Amanda werd vergeleken met een geestelijk gehandicapte, 'met dat achterlijke kroontje op haar pruik'.
(heb er verder niets aan toe te voegen, wilde het nog even onder de aandacht brengen. Verveel me,)
heb net drie uur zitten pokeren bij vrienden. vijftien euro in de min, valt wel mee dus.quote:Op zondag 16 december 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
pokeren tussendoor helpt tegen de verveling...
Tot 02:30 (gepland) in Numansdorp (regio Rotterdam). Dus dat zal wel laat worden.quote:Op zondag 16 december 2007 02:47 schreef BuffyJan het volgende:
Komen LL en Selene nog terug eigenlijk?
Ze is nog geen 21 ! Afblijven dus !quote:Op zondag 16 december 2007 02:48 schreef webextreme.nl het volgende:
hedda is lekker!!
punt +quote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef chufi het volgende:
Hhahaah !
R: Wat heb je een kleine piemel Huub
H: Ja dat kan wel Kloppn , heb zoveel bier op !
ze is gek op huub hoor ik...quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je het met achter regelen ! OK?
Hedda wil volgens mij gewoon slapen ! Dus ze kiest de "gulden" middenweg.... Sex wil z echt niet , maar ja Huub kennende ...quote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef Liess het volgende:
En Hedda zegt dat ze weer gek is op Huub
Lul eerste klas!quote:Op zondag 16 december 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals te verwachten. Huub : "Ik heb zin om lekker met je te vrijen" ...... En maar hopen dat Lieke het kan verstaan natuurlijk
Dan heb je het geluid bij Japio waarschijnlijk nog aanstaan ......quote:Op zondag 16 december 2007 02:56 schreef chufi het volgende:
Wie ligt er nu zo te hijgen op de streams ??
Brian ? Moet ie weer een hoofdrol krijgen in deze act ?
Welke dekking??? Als je Lieke bedoelt, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemtquote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een laatste poging van Huub om z'n dekking te verneuken ......
[ afbeelding ]
Ja als ik wil slapen zeg ik ook "ik ben gek op je"quote:Op zondag 16 december 2007 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hedda wil volgens mij gewoon slapen ! Dus ze kiest de "gulden" middenweg.... Sex wil z echt niet , maar ja Huub kennende ...
Huub probeert zichzelf nu te bewijzen tov van Lieke ... How patheticquote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Welke dekking??? Als je Lieke bedoeld, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemt
Klopt, maar Huub had juist daarvoor nog heel zielig uitgesproken dat hij hoopte dat het allemaal nog goed zou komen met Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Welke dekking??? Als je Lieke bedoeld, die heeft al aangegeven dat ze Huub eruit stemt
quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja als ik wil slapen zeg ik ook "ik ben gek op je"
Als ik gek op hem zou zijn en ik wil hem terug zou ik dat nmatuurlijk ook zeggen ! In de hoop dat ie morgen met haar naar huis gaat :-)quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Polyamoreuze sheit...quote:Op zondag 16 december 2007 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub probeert zichzelf nu te bewijzen tov van Lieke ... How pathetic
Niet dat Hedda er in meegaat trouwens !
of z'n ouders gaan van bil, jaap is kalm...quote:Op zondag 16 december 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je het geluid bij Japio waarschijnlijk nog aanstaan ......
quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |