Die krijgen vast geen bonus....zijn al uren buiten beeld...voor hetzelfde geld zitten ze weer in de Witte Bergenquote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat leveren Brian en Amanda in dit verhaal ??
Omdat ze al winnaar zijn van DGK hoeven ze niet meer mee te doen.quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die leveren niet voor hen is de bonus....quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
tja en dan is de gdk nix meer zonder huub, heb ik net een weekje streams...quote:Op zondag 16 december 2007 03:21 schreef chufi het volgende:
Schiet niet op meer deze avond ! Hedda wil geen sex, terwijl ze Huub aftrekt terwijl we het niet zien. Huub is morgen helemaal in de war en gaat gewoon met Hedda mee nar huis..
Mochten er nog andere afwijkende updates zijn dan lees ik ze wel in de COS ! Trusten allen. Manana os veo y leo !
ik ook, mootie, omdat je me niet hebt gegroetquote:Op zondag 16 december 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Hedda huilt...
Jepquote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
Allemaal heel vaag wat ik vanavond bij lees op de COS en op de filmpjes. Hedda was toch die ex van Huub die liever niet op de streams/tv kwam???
al een waterhoofd?quote:Op zondag 16 december 2007 03:32 schreef BuffyJan het volgende:
Gebeurt niet veel toch dat er een stream op Jaap staat als ie slaapt?
jajajaja maar wat we niet gezien hebben is huub live op zijn feestje en etc...quote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
Allemaal heel vaag wat ik vanavond bij lees op de COS en op de filmpjes. Hedda was toch die ex van Huub die liever niet op de streams/tv kwam???
komt door die voodoo-vlecht-actiequote:Op zondag 16 december 2007 03:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
JepEn die volgens riri samen met Natasia door Amsterdam liep gezellig
Juist. En nu wil ze kennelijk (voor een handje vol geld ?) wel op TV met Huub in bed duiken ......quote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
dan slaap ik nog joh!!quote:Op zondag 16 december 2007 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn er nog mensen die hier heen gaan morgen, zondag 16 december
Talpa forum Gouden Kooi fandag in de Wiite Bergen om 14.00 uur.
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt door die voodoo-vlecht-actie
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.quote:Op zondag 16 december 2007 03:48 schreef akveor het volgende:
Ik was ze helemaal vergeten maar Selene en Luc back in da house..
[ afbeelding ]
Een treinkaartje Hilv - AMS-zuid.?quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. En nu wil ze kennelijk (voor een handje vol geld ?) wel op TV met Huub in bed duiken ......
Het is bijna 04.00u....quote:Op zondag 16 december 2007 03:54 schreef webextreme.nl het volgende:
tja en de redactie laat weer nix zien alleen slapend mensen boringgg
lang leve rtl!quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
Inderdaad, en de twee danseressen van Luc die eerst mochten blijven slapen,quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |