Nee, dat is volgens mij zijn zus, ziet inderdaad niet goed uit.quote:Op zondag 16 december 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
Wie is die nogal witte mevrouw in een zwarte jurk die heel vaak op de foto's staat?
wacht.,
[ afbeelding ]
Ja ik denk het nu ook. Zie haar nu ook op andere pics met Huub en de kids.quote:Op zondag 16 december 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Ratna, de zus van Huub.
Dat gevoel heb ik al tijden, niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef maril het volgende:
[..]
Tja Lieke wil bij de tv werken, weet je, ik geloof naar gisteravond niemand meer, tis een grote ilusie, en men zoekt tvmomentjes niemand uitgezonderd . het enige is de een mag je meer dan de andere thats it voor de een is dat Huub de ander Brain en of Lieke /Amanda.alles is daar zo fake wie het beste toneel speelt wint.
Ja het is inderdaad zijn zus.... ziet er slecht uit...quote:Op zondag 16 december 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Ratna, de zus van Huub.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:32 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij zijn zus, ziet inderdaad niet goed uit.
Klopt vulde ik in omdat je wit schreef, en wit is bij een mens niet gezond, maar goed je zei het niet.quote:
Truequote:Op zondag 16 december 2007 12:36 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt vulde ik in omdat je wit schreef, en wit is bij een mens niet gezond, maar goed je zei het niet.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef Margo37 het volgende:
Link van Nowlive met foto's van Huub zijn jaardag met diavoorstelling.
http://picasaweb.google.com/joophagens/HuubJaardag
Als ik haar zo zie kan Huub niet zoveel zeggen over de anorexia zus van Nix.....quote:Op zondag 16 december 2007 12:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad zijn zus.... ziet er slecht uit...
eetproblemen heb ik wel eens horen zeggen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
Maar leuke foto's. En wat een heerlijke jochies. Ze zien er ook toppie uit.
Wat zijn de geruchten over zijn zus dan? drugs?
Dat deed Huub ook hoor, op die dag van Vol heb ik m dat ook gevraagd, maar t was allemaal zo heftig niet volgens hemquote:Op zondag 16 december 2007 12:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gisteren ook gehoord.. en Lieke zwakte het hele voorval behoorlijk af hoor
Wat je zegt, geruchten dus. Ze heeft een nogal roerig leven achter de rug. Ik las dat ze sinds kort weer een nieuwe liefde heeft en ik geef het je te doen, het opvoeden van 3 van die boeven en dat heel lang alleen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
Maar leuke foto's. En wat een heerlijke jochies. Ze zien er ook toppie uit.
Wat zijn de geruchten over zijn zus dan? drugs?
Alles voor het spel, hè.quote:Op zondag 16 december 2007 12:40 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Als ik haar zo zie kan Huub niet zoveel zeggen over de anorexia zus van Nix.....
Ik zag het even verkeerd, dacht dat Ricardo zich ging scheren... toen zag ik Lieke zich insmeren en was ik even bang dat ze zich ook ging scheren.... beetje vroeg nog denk ik!quote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Disana het volgende:
Lieke die overal in vlekken en kriebels van uitbreekt, gaat weer eens iets op haar gezicht smeren.
Ze is echt niet te volgen hoor. Van de week ging ze ook weer in de jaccuzie terwijl ze dat eerst niet deed vanwege exceem op haar hoofd.quote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Disana het volgende:
Lieke die overal in vlekken en kriebels van uitbreekt, gaat weer eens iets op haar gezicht smeren.
Volgens mij is een hoop bij haar psychosomatisch.quote:Op zondag 16 december 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is echt niet te volgen hoor. Van de week ging ze ook weer in de jaccuzie terwijl ze dat eerst niet deed vanwege exceem op haar hoofd.
Misschien zitten er wel medicijnen in,moet ik denken aan een vaginazalf, en dat veel sporters daarna de exuses gebruikten dat ze geen doping gebruiken maar dat hun vrouw een onsteking had en tijdens het vrijenect ect, zit nl steroide in.quote:Op zondag 16 december 2007 12:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zag het even verkeerd, dacht dat Ricardo zich ging scheren... toen zag ik Lieke zich insmeren en was ik even bang dat ze zich ook ging scheren.... beetje vroeg nog denk ik!
Maar idd met die vlekken etc. is het niet helemaal verstandig denk ik om een masker te nemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |