quote:Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef maril het volgende:
Ik vind die Joris een schatje, vooor mij had hij erin mogen komen ipv Huub.
Zus van Huub, Ratna, Dennis vond het zinvol om dingen over Ratna te vertellen diequote:
Je hebt gelijk. Ik zal dat gedeelte uit mijn post verwijderen. Itsme, doe jij dat dan ook even in je quote?quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ga dingen niet herhalen op de fora waar Radna in en meezat.......
Alles wat Lieke zegt neem ik al een tijdje met een korreltje zout. Het is vaak gebaseerd op jaloezie en afgunst.quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef Varen het volgende:
Volgens Lieke wilde Hedda vanacht naar huis vetelde ze tegen Jaap en Ricardo
Ricardo toch?quote:Op zondag 16 december 2007 12:59 schreef Dementor het volgende:
Hoe heet die vrolijke homo die nu in de villa rondloopt?
Is dat vincent?
Hij heet Raggel geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2007 12:59 schreef Dementor het volgende:
Hoe heet die vrolijke homo die nu in de villa rondloopt?
Is dat vincent of ricardo?
Mooi van je wou dat dat meer mensen deden ook als het om andere fam.leden gaat.quote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal dat gedeelte uit mijn post verwijderen. Itsme, doe jij dat dan ook even in je quote?
klopt, ze wilde teruggaan... maar dan had de redactie haar doorgebracht naar Amstelveen (?) en daar zou ze ook maar alleen zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef Varen het volgende:
Volgens Lieke wilde Hedda vanacht naar huis vetelde ze tegen Jaap en Ricardo
Hedda wilde wel naar huis vannacht, ik heb dr zelfs nog geciteerd. Ze wilde niet tussen Huub en Lieke komen, maar ze wilde ook niet alleen naar Amstelveen, want daar woont ze nuquote:Op zondag 16 december 2007 12:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles wat Lieke zegt neem ik al een tijdje met een korreltje zout. Het is vaak gebaseerd op jaloezie en afgunst.
*tafellaken aan rijkt*quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef heksehiel het volgende:
Heeft misschien iemand een doekje voor Lieke haar neus?
De doorbitch naam van Ricardo is Rachel O'Neill.quote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef maril het volgende:
[..]
Mooi van je wou dat dat meer mensen deden ook als het om andere fam.leden gaat.
ach, wat aardigquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, niemand gezien dat Huub en Hedda net een ochtendwipje hebben gemaakt?
Yepquote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal dat gedeelte uit mijn post verwijderen. Itsme, doe jij dat dan ook even in je quote?
Raggel is leuker zo werd hij vanacht genoemdquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De doorbitch naam van Ricardo is Rachel O'Neill.
Ach, als meest irritante user op FOK doe ik toch nog een keer iets goed.
De triestige drie hoogtepunten van een spel wat uren doorzaagd?quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef maril het volgende:
[..]
Je hebt er absoluut geen verstand van lees ik wel.
een homeruneen honkslag of een dubbelspel is top.
Omdat hij er geen stijve van kreeg??? Sorry maar ik mag dan een vrouw zijn maar ik vond het een gigantische ordinaire vrouw eigenlijk alles vond ik lelijk aan haar! En ik denk dat er nog meer hetro mannen zijn (zoals Huub) die van deze vrouw niet warm of koud worden!quote:Op zondag 16 december 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Als je die pics met die stripster ziet weet je het zeker, Huub is homo!
Da's een gedeelde plaats hoorquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De doorbitch naam van Ricardo is Rachel O'Neill.
[ afbeelding ]
Ach, als meest irritante user op FOK doe ik toch nog een keer iets goed.
Mooi . Mannen met knuppels.quote:Op zondag 16 december 2007 12:19 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
yup, vieze dikke vette mennekes
[ afbeelding ]
Dat is Lieke.quote:
quote:
joris , indien mogelijk nog triester dan Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef maril het volgende:
Ik vind die Joris een schatje, vooor mij had hij erin mogen komen ipv Huub.
Er schijnt hier op fok ergens een "viswijfje" rond de dolen , die schijn heel veel kans te maken, maar ja ik ken die nietquote:
Ben t helemaal met je eensquote:Op zondag 16 december 2007 13:12 schreef Desii het volgende:
Huub en Hedda zoenend onder de douche
hij maakt er weer een heerlijke bende van...
Klopt, bq is peanutsquote:Op zondag 16 december 2007 13:18 schreef maril het volgende:
[..]
Er schijnt hier op fok ergens een "viswijfje" rond de dolen , die schijn heel veel kans te maken, maar ja ik ken die niet
sorry hoor, maar dat heeft ze wel. Wel objectief blijven hequote:Op zondag 16 december 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ze heeft het niet goedgepraat.
Heel veel woorden worden verdraaid...dat gebeurt aan de lopende band in die villa maar hier op het forum ook...de mensheid zit zo in elkaar.....ze horen wat ze wilen horen zonder echt te luisteren
Waar slaat dat nou op? Hij is verliefd geworden op een oudere vrouw, so what?quote:Op zondag 16 december 2007 13:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
joris , indien mogelijk nog triester dan Huub.
Schijnt ouwe fiets te berijden omdat zijn generatie hem uitspuugt.
Kom op hee, niemand is hier toch objectief?quote:Op zondag 16 december 2007 13:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat heeft ze wel. Wel objectief blijven he
Ach, zo oud is 37 jaar toch niet.quote:Op zondag 16 december 2007 13:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
joris , indien mogelijk nog triester dan Huub.
Schijnt ouwe fiets te berijden omdat zijn generatie hem uitspuugt.
vandaar ook mijn knipoog erbijquote:Op zondag 16 december 2007 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom op hee, niemand is hier toch objectief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |