quote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja als ik wil slapen zeg ik ook "ik ben gek op je"
En Lieke heeft gisteren ook nog aangegeven dat ze met Huub wil blijven spelen en vrienden wil blijven, daar is ze vanavond ook op teruggekomen. Ze zeggen allemaal dat ze de ene keer linksaf gaan en een uur later weer dat ze rechtsaf gaanquote:Op zondag 16 december 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub had juist daarvoor nog heel zielig uitgesproken dat hij hoopte dat het allemaal nog goed zou komen met Lieke.
likewisequote:Op zondag 16 december 2007 03:08 schreef Liess het volgende:
okee, nou jongens, ik ben gek op jullie, toedels!
Trustenquote:Op zondag 16 december 2007 03:08 schreef Liess het volgende:
okee, nou jongens, ik ben gek op jullie, toedels!
En dat noemen ze nu Oliebollen voor de Kijkcijfersquote:Op zondag 16 december 2007 03:08 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Lieke heeft gisteren ook nog aangegeven dat ze met Huub wil blijven spelen en vrienden wil blijven, daar is ze vanavond ook op teruggekomen. Ze zeggen allemaal dat ze de ene keer linksaf gaan en een uur later weer dat ze rechtsaf gaan
quote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dat noemen ze nu Oliebollen voor de Kijkcijfers
quote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef eusjuh het volgende:
Gaat Lieke weer notities maken in haar grote boze anti Huub boek?
quote:Op zondag 16 december 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hedda trekt het spelletje niet meer en begint te janken .....
Kom ook net binnenvallen uit de kroeg, maar begreep ik het nu goed,quote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dat noemen ze nu Oliebollen voor de Kijkcijfers
liefquote:Op zondag 16 december 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
Alles komt eruit, Hedda merkt nu pas hoe erg ze Huub heeft gemist.
Ze moeten idd gaan voor de kijkcijfers. Of ze een target hebben, weet ik niet. (Morgen zal ik in het kijkcijfer-topic posten waarom ik denk dat ze op weg moeten naar 750.000 kijkers). Of de bewoners een kerst-bonus krijgen weet ik niet, maar ze doen alles voor geld, dus waarom dit niet ?quote:Op zondag 16 december 2007 03:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kom ook net binnenvallen uit de kroeg, maar begreep ik het nu goed,
dat het oliebollen-accoord betekent dat ze een een kerst-bonus krijgen
als ze voor bepaalde kijk-cijfers gaan zorgen ??? Dus gewoon TV-maken.
En wat leveren Brian en Amanda in dit verhaal ??quote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze moeten idd gaan voor de kijkcijfers. Of ze een target hebben, weet ik niet. (Morgen zal ik in het kijkcijfer-topic posten waarom ik denk dat ze op weg moeten naar 750.000 kijkers). Of de bewoners een kerst-bonus krijgen weet ik niet, maar ze doen alles voor geld, dus waarom dit niet ?
Trusten Chufi, manana en de restquote:Op zondag 16 december 2007 03:21 schreef chufi het volgende:
Schiet niet op meer deze avond ! Hedda wil geen sex, terwijl ze Huub aftrekt terwijl we het niet zien. Huub is morgen helemaal in de war en gaat gewoon met Hedda mee nar huis..
Mochten er nog andere afwijkende updates zijn dan lees ik ze wel in de COS ! Trusten allen. Manana os veo y leo !
Euhm.... niets????quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat leveren Brian en Amanda in dit verhaal ??
Hij gaat t er toch zelf naast liggen? Hij zoekt Lieke toch zelf op?quote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef eusjuh het volgende:
Wel lachen dat die dramaqueen van een Ricardo nu al uren Lieke moet aan horen .Pffffft zal je maar gebeuren!
Die krijgen vast geen bonus....zijn al uren buiten beeld...voor hetzelfde geld zitten ze weer in de Witte Bergenquote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze al winnaar zijn van DGK hoeven ze niet meer mee te doen.quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die leveren niet voor hen is de bonus....quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
tja en dan is de gdk nix meer zonder huub, heb ik net een weekje streams...quote:Op zondag 16 december 2007 03:21 schreef chufi het volgende:
Schiet niet op meer deze avond ! Hedda wil geen sex, terwijl ze Huub aftrekt terwijl we het niet zien. Huub is morgen helemaal in de war en gaat gewoon met Hedda mee nar huis..
Mochten er nog andere afwijkende updates zijn dan lees ik ze wel in de COS ! Trusten allen. Manana os veo y leo !
ik ook, mootie, omdat je me niet hebt gegroetquote:Op zondag 16 december 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Hedda huilt...
Jepquote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
Allemaal heel vaag wat ik vanavond bij lees op de COS en op de filmpjes. Hedda was toch die ex van Huub die liever niet op de streams/tv kwam???
al een waterhoofd?quote:Op zondag 16 december 2007 03:32 schreef BuffyJan het volgende:
Gebeurt niet veel toch dat er een stream op Jaap staat als ie slaapt?
jajajaja maar wat we niet gezien hebben is huub live op zijn feestje en etc...quote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
Allemaal heel vaag wat ik vanavond bij lees op de COS en op de filmpjes. Hedda was toch die ex van Huub die liever niet op de streams/tv kwam???
komt door die voodoo-vlecht-actiequote:Op zondag 16 december 2007 03:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
JepEn die volgens riri samen met Natasia door Amsterdam liep gezellig
Juist. En nu wil ze kennelijk (voor een handje vol geld ?) wel op TV met Huub in bed duiken ......quote:Op zondag 16 december 2007 03:42 schreef agter het volgende:
dan slaap ik nog joh!!quote:Op zondag 16 december 2007 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn er nog mensen die hier heen gaan morgen, zondag 16 december
Talpa forum Gouden Kooi fandag in de Wiite Bergen om 14.00 uur.
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt door die voodoo-vlecht-actie
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.quote:Op zondag 16 december 2007 03:48 schreef akveor het volgende:
Ik was ze helemaal vergeten maar Selene en Luc back in da house..
[ afbeelding ]
Een treinkaartje Hilv - AMS-zuid.?quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. En nu wil ze kennelijk (voor een handje vol geld ?) wel op TV met Huub in bed duiken ......
Het is bijna 04.00u....quote:Op zondag 16 december 2007 03:54 schreef webextreme.nl het volgende:
tja en de redactie laat weer nix zien alleen slapend mensen boringgg
lang leve rtl!quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
Inderdaad, en de twee danseressen van Luc die eerst mochten blijven slapen,quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
meer een Centraal Station...quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoogstens wat verdedigingsacties... Je moet Brian en Amanda zien als de verdedigers in een voetbalspel, ze scoren niet maar voorkomen wel dat de ander scoort... Huub is de spits en Lieke en Jaap zijn het middenveld.quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders wordt het natuurlijk ook wel ubersaai.... maar ik mis gewoon leuke vrolijke gesprekken. Vanavond vond ik H&H leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan toch ook... ze gaan nu toevallig slapen....quote:Op zondag 16 december 2007 03:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
dus? betaal dr toch ook voor
redactie moet 24uur per dag alles volgen toch?
Helemaal mee eens, Huub en Hedda waren top-streams met veel humor,quote:Op zondag 16 december 2007 04:00 schreef akveor het volgende:
Anders wordt het natuurlijk ook wel ubersaai.... maar ik mis gewoon leuke vrolijke gesprekken. Vanavond vond ik H&H leuk om naar te luisteren.
Weet nog goed bij de vorige keer dat Hedda in de villa was geweest toen met Theo,de vader van Huub dat later een brief van Theo voor Huub binnenkwam en dat hij het gesprek van Huub en Hedda had teruggezien en dat hij daarin zei dat Hedda zaken verdraaide...die Theo weet blijkbaar ook wel meer over Hedda...dat ze het allemaal ook niet zuiver speeltquote:Op zondag 16 december 2007 02:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Precies, helemaal als je bedenkt wat Natasia allemaal gezegd heeft tegen Huub (bedreigingen, die enge dikke zuster van dr die m aanviel en noem maar op)
Nee ik vind Hedda maar een engerd
ik heb je n pb gestuurd
precies mijn gedachten.quote:Op zondag 16 december 2007 04:10 schreef riri het volgende:
[..]
Weet nog goed bij de vorige keer dat Hedda in de villa was geweest toen met Theo,de vader van Huub dat later een brief van Theo voor Huub binnenkwam en dat hij het gesprek van Huub en Hedda had teruggezien en dat hij daarin zei dat Hedda zaken verdraaide...die Theo weet blijkbaar ook wel meer over Hedda...dat ze het allemaal ook niet zuiver speelt
het gedrag van hedda geeft precies aan hoe huubke inelkaar zitquote:Op zondag 16 december 2007 05:34 schreef agter het volgende:
[..]
precies mijn gedachten.
eerst wou hedda er geen camera's bij, ze wilde niet herkend woren op straat...en nu blijft ze opeens slapen in de kooi?
Lekker vaag.
Hedda is niet zuiver op de graat.
Wil ze mee profiteren van Huub zijn vermeende succes?
Die 2 gaan wayyy back.... en als je ze samen ziet, merk je dat er nog steeds een hele leuke klik bestaat.quote:Op zondag 16 december 2007 05:34 schreef agter het volgende:
[..]
precies mijn gedachten.
eerst wou hedda er geen camera's bij, ze wilde niet herkend woren op straat...en nu blijft ze opeens slapen in de kooi?
Lekker vaag.
Hedda is niet zuiver op de graat.
Wil ze mee profiteren van Huub zijn vermeende succes?
Om het op z'n Briantiliaans te zeggen: Kijk het water vriest !quote:
Brian heeft toch wel een zekere magie dan, al die wijven die slachtoffer van hem zijn ontkennen het of praten het goed of whateverquote:Op zondag 16 december 2007 10:18 schreef schatje het volgende:
Of heeft ze die schop van Brian ook al ontkracht?
Daar krijgt ze voor betaald he?quote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef Liess het volgende:
Grappig, Huub en Hedda liggen precies zoals ze vanacht al voorspeld hadden, nog helemaal in elkaar.
ja, is opgemerkt.quote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, niemand gezien dat Huub en Hedda net een ochtendwipje hebben gemaakt?
Niet gezien maar blij toe, definitief einde Lieke/Huub storyquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, niemand gezien dat Huub en Hedda net een ochtendwipje hebben gemaakt?
De hele aanranding waarbij Amanda probeerde Lieke's slipje uit te trekken en Brian die snuivend van woede tegen Huub tekeer ging heeft ze afgelopen nacht tegen Ricardo al goed gepraat. Nu nog de schop van Brian bij de paarden.quote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Meganog1 het volgende:
Dat worden genante beelden van Lieke die zich verder bij B&A gaat inlikken.
Triest.
Ga er niet zoveel romantiek bij voorstellen, tis oliebollentv en ze wordt er vet voor betaald.quote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef Liess het volgende:
Grappig, Huub en Hedda liggen precies zoals ze vanacht al voorspeld hadden, nog helemaal in elkaar.
Ik herinner me nog een incident op de trap waar hij haar sloeg...quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
De hele aanranding waarbij Amanda probeerde Lieke's slipje uit te trekken en Brian die snuivend van woede tegen Huub tekeer ging heeft ze afgelopen nacht tegen Ricardo al goed gepraat. Nu nog de schop van Brian bij de paarden.
quote:Op zondag 16 december 2007 11:54 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft het afgelopen nacht goed in de gaten gehouden, van VOL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk dat ze zegt dat het een set-up was, ze speelde die aanranding dan wel heel overtuigend mee.quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
De hele aanranding waarbij Amanda probeerde Lieke's slipje uit te trekken en Brian die snuivend van woede tegen Huub tekeer ging heeft ze afgelopen nacht tegen Ricardo al goed gepraat. Nu nog de schop van Brian bij de paarden.
En een minachting naar al die mensen die haar toen zo gesteund hebben d.m.v. lieve kaartjes en bloemen. Had ze toen moeten zeggen en niet nu het haar uitkomt.quote:Op zondag 16 december 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze zegt dat het een set-up was, ze speelde die aanranding dan wel heel overtuigend mee.
Tsja, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Toch denk ik dat Lieke er de volgende ontslagronde uitgaat. Het is natuurlijk wel zo dat Amanda en Brian wel een extra dekking kunnen gebruiken dus het kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef schatje het volgende:
[..]
En een minachting naar al die mensen die haar toen zo gesteund hebben d.m.v. lieve kaartjes en bloemen. Had ze toen moeten zeggen en niet nu het haar uitkomt.
quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan blijkt dus inderdaad dat Huub geen greintje respect voor Lieke heeftquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |