meer een Centraal Station...quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
Hoogstens wat verdedigingsacties... Je moet Brian en Amanda zien als de verdedigers in een voetbalspel, ze scoren niet maar voorkomen wel dat de ander scoort... Huub is de spits en Lieke en Jaap zijn het middenveld.quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat leveren Brian en Amanda in dit verhaal ??
Anders wordt het natuurlijk ook wel ubersaai.... maar ik mis gewoon leuke vrolijke gesprekken. Vanavond vond ik H&H leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je mag ze wel weer opnieuw vergeten. Allemaal flauwekul, die gasten en gastspelers. Gisteren twee dansmariekes, nu weer een butler en een ex in bed ..... DGK is een soort studentenhuis geworden.
Dat kan toch ook... ze gaan nu toevallig slapen....quote:Op zondag 16 december 2007 03:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
dus? betaal dr toch ook voor
redactie moet 24uur per dag alles volgen toch?
Helemaal mee eens, Huub en Hedda waren top-streams met veel humor,quote:Op zondag 16 december 2007 04:00 schreef akveor het volgende:
Anders wordt het natuurlijk ook wel ubersaai.... maar ik mis gewoon leuke vrolijke gesprekken. Vanavond vond ik H&H leuk om naar te luisteren.
Weet nog goed bij de vorige keer dat Hedda in de villa was geweest toen met Theo,de vader van Huub dat later een brief van Theo voor Huub binnenkwam en dat hij het gesprek van Huub en Hedda had teruggezien en dat hij daarin zei dat Hedda zaken verdraaide...die Theo weet blijkbaar ook wel meer over Hedda...dat ze het allemaal ook niet zuiver speeltquote:Op zondag 16 december 2007 02:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Precies, helemaal als je bedenkt wat Natasia allemaal gezegd heeft tegen Huub (bedreigingen, die enge dikke zuster van dr die m aanviel en noem maar op)
Nee ik vind Hedda maar een engerd
ik heb je n pb gestuurd
precies mijn gedachten.quote:Op zondag 16 december 2007 04:10 schreef riri het volgende:
[..]
Weet nog goed bij de vorige keer dat Hedda in de villa was geweest toen met Theo,de vader van Huub dat later een brief van Theo voor Huub binnenkwam en dat hij het gesprek van Huub en Hedda had teruggezien en dat hij daarin zei dat Hedda zaken verdraaide...die Theo weet blijkbaar ook wel meer over Hedda...dat ze het allemaal ook niet zuiver speelt
het gedrag van hedda geeft precies aan hoe huubke inelkaar zitquote:Op zondag 16 december 2007 05:34 schreef agter het volgende:
[..]
precies mijn gedachten.
eerst wou hedda er geen camera's bij, ze wilde niet herkend woren op straat...en nu blijft ze opeens slapen in de kooi?
Lekker vaag.
Hedda is niet zuiver op de graat.
Wil ze mee profiteren van Huub zijn vermeende succes?
Die 2 gaan wayyy back.... en als je ze samen ziet, merk je dat er nog steeds een hele leuke klik bestaat.quote:Op zondag 16 december 2007 05:34 schreef agter het volgende:
[..]
precies mijn gedachten.
eerst wou hedda er geen camera's bij, ze wilde niet herkend woren op straat...en nu blijft ze opeens slapen in de kooi?
Lekker vaag.
Hedda is niet zuiver op de graat.
Wil ze mee profiteren van Huub zijn vermeende succes?
Om het op z'n Briantiliaans te zeggen: Kijk het water vriest !quote:
Brian heeft toch wel een zekere magie dan, al die wijven die slachtoffer van hem zijn ontkennen het of praten het goed of whateverquote:Op zondag 16 december 2007 10:18 schreef schatje het volgende:
Of heeft ze die schop van Brian ook al ontkracht?
Daar krijgt ze voor betaald he?quote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef Liess het volgende:
Grappig, Huub en Hedda liggen precies zoals ze vanacht al voorspeld hadden, nog helemaal in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |