Ach ja, dat zit er dan wel in he. Nou ja, het zij zo. Maar eens zien wat ze wil afspreken, zojuist maar even een sms gestuurd.quote:
Waarom ga je niet per auto?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, dat zit er dan wel in he. Nou ja, het zij zo. Maar eens zien wat ze wil afspreken, zojuist maar even een sms gestuurd.
Ik heb geen auto en geen rijbewijs.quote:
Nee, dat is me net even te duur. En ik moet ook weer terug om uit te gaan, dat doet zij ook, en dan zal ze wel gaan fietsen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Taxi dan
Nou ja, ik ga maar gewoon fietsen. Volgens Google Earth is het goed te doen.quote:
Wat zit je nou te zeuren dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga maar gewoon fietsen. Volgens Google Earth is het goed te doen.
ETAAAAAquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef ETA het volgende:
t'is weekend man!!!
Het is koud. En de afstand geeft Google Earth niet aan, ik doelde meer op de route. En ik zeur graag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeuren dan?
echte Nederlandse mentaliteitquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is koud. En de afstand geeft Google Earth niet aan, ik doelde meer op de route. En ik zeur graag.
Ja meneer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
echte Nederlandse mentaliteit
En op kou kan je je kleden. Gewoon muts op, handschoenen aan, dikke jas, sjaal, iPod op en gaan met je luie donder
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, wel cool [ afbeelding ]
Foto![]()
Heb ik ook, maar nog geen tijd gehad om 'em te kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag ff naar Enschede geweest, alle 3 de dvd's van Klaas van de Eerden gehaald, en de dvd van Transformers![]()
![]()
vertel...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:40 schreef HansU het volgende:
halloooo
ff een tvp tje
goed weekend tot nu toe iig
Neequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
FOR THE MASSES!
Gorefest is lekkere muziek.
nou, eh veel vrije tijd maar toch veel gedaan.quote:
vind je het raar, ik ben geen stagair meerquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ETAAAAA
Hoe is het met jou dan?? Lang niet gezien man
Als het goed is heb ik het nog wel op de foto staan..quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Deansensitized het volgende:
Whahahaha, zo maak je nog eens wat mee
Preciesquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef Deansensitized het volgende:
Och, morgen nieuwe kansen toch?? Blijft je huisgenote nog wel even [ afbeelding ]
Maar ben met meiden ook een help op sokken hoor, dus weet wat je voelt![]()
Hoewel wij de meeste leuke gesprekken toch samen in de keuken hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat kan wel man
Zou het zelf ook niet durven, maar is op zich wel een leuke plek. Sta je samen wat te koken, praten, ouwehoeren en het er dan gewoon uit gooien.
Nee? Ik vind ze best ok. Ook live gezien, was ook goed.quote:
en de muren zijn hier nogal dun... Als het heel stil is in je kamer, kan je horen wat de buren zeggenquote:
BBC 5. Was Super Sunday van de PL nou een weekje later, dan het ik het live op de TV kunnen kijken..quote:Op zondag 16 december 2007 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Lekker uitgeslapen.En aangezien Ajax - PSV niet is, hoeft de radio niet op Langs de Lijn vandaag. Weet iemand trouwens of Super Sunday van de Premier League ergens te volgen is via de radio?
quote:Op zondag 16 december 2007 13:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, vanavond maar even Studio Sport kijken, die zenden het toch wel uit?
Dat is wel balen dan. BBC 4 kunnen we hier wel via de kabel ontvangen, maar BBC 5 weer niet natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
BBC 5. Was Super Sunday van de PL nou een weekje later, dan het ik het live op de TV kunnen kijken..
Ja, live is inderdaad beter, en het commentaar ook. Maar ja, voetbal luisteren op de radio vind ik niks, ik wil er wel graag beeld bij. Eens zien of BBC1 of 2 nog iets uitzendt.quote:Op zondag 16 december 2007 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar dat is niet live, is toch minder, vind ik. En geen Engels commentaar
BBC 2 zend Snooker uit, BBC 1 helemaal geen sportquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, live is inderdaad beter, en het commentaar ook. Maar ja, voetbal luisteren op de radio vind ik niks, ik wil er wel graag beeld bij. Eens zien of BBC1 of 2 nog iets uitzendt.
Daar zal ik niet tussenstaanquote:Op zondag 16 december 2007 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
Knappe tijd Trig
Oe! Zal de dagstanden even halen
Ja, 23:50, wel een beetje laat. Nou ja, als ik nog wakker ben kijk ik dat wel even.quote:Op zondag 16 december 2007 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier staat waar en hoelaat ze de voetbal uitzenden
BBC Radioquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan. BBC 4 kunnen we hier wel via de kabel ontvangen, maar BBC 5 weer niet natuurlijk
Heb 'em nu op staan, nog ff wachten en dan beginnen ze. Jammer dat het via internet moet, want dan kan ik niets anders doenquote:
Flauw hoor..quote:Op zondag 16 december 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de voetbal bijna beginnen. Krijg je te horen dat ze deze wedstrijd niet via internet uitzenden![]()
Da's die film van seinfeld toch?quote:Op zondag 16 december 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
weer naar de bios geweest gisteravond
Bee Movie, echt super vette film![]()
Op de website van Eurosport kan je per minuut de wedstrijd volgen.. lezenquote:
Mooiquote:Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Langs de Lijn zend 'em wel uit
Ook al is het tussen het schaatsen, muziek en ons Nederlandse voetbal door.quote:
die zijn er altijdquote:Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Langs de Lijn zend 'em wel uit
Het schaatsen mis ik welquote:Op zondag 16 december 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook al is het tussen het schaatsen, muziek en ons Nederlandse voetbal door.
gelukkig heb ik tot 8 januari vakantie!quote:Op zondag 16 december 2007 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, word steeds korter zo lijkt het...
quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog één weekje werken en dan één 1,5 weekje vrijEn dan weer heel wat maandjes werken
expeditie robinson is kickequote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef HansU het volgende:
expeditie robinson kijken
morgen weer zo'n saai kut collegeMaar de rest van de dag wel lekke vrij
Waarom lukt het Dean dan niet om in slaap te komen?quote:Op maandag 17 december 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, lig tot een uur of vier wakker, en dan is het moeilijk om er 05.45 weer naast te stappen, dan maar iets later. Ook niet van harte, maar je moet wat, hele dag op bed blijven is niks voor mij, en heb ik geen tijd voor.
Hou
stress?quote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee Siebren, al een week of zes. Overdag ook constant gaar, beroerd, regelmatig hooefdpijn, futloos, koud, snel aangebrand, niet kunnen slapen, moeilijk concentreren op dingen....
idd heb de wagen ernstig moeten krabben vanmorgenquote:Op maandag 17 december 2007 09:23 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen, mensen.
Watr is het allemaggies koud buiten, zeg.
Daarvoor gebruik ik zo'n speciale spray, ik ben te lui om te krabben.quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd heb de wagen ernstig moeten krabben vanmorgenwat een ellende
en ik ben te lui om die spray te halenquote:Op maandag 17 december 2007 09:26 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik zo'n speciale spray, ik ben te lui om te krabben.
dat doe ik ook wel eens jaquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Gewoon auto starten wanneer je uit bed komt, kachel vol aan en dan weer even je huis binnen. Kom je ook lekker in een warme auto terectht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whehehe, ook een idee.quote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Gewoon auto starten wanneer je uit bed komt, kachel vol aan en dan weer even je huis binnen. Kom je ook lekker in een warme auto terectht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Pff.. ik kan me herinneren dat ik vroeger krabte met oude cassettebandjes-hoesjes (of hoe heette die dingen ook alweer?). Dat is pas oldskool bikkel shit.
Zo.
eer-ikquote:
eerquote:
ik kom wel effe onlinequote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij met je offline-modus
Heb die pics wel ontvangen btw
[..]
moge chef
ik ben voor jan lul om 0700 opgestaanquote:Op maandag 17 december 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
ChatGirl
[..]
hoeft nu niet hoor, ik ga zo doezen en dan naar utereg
Ik kan anders niet lachen. Ben vanmorgen om 7.35 thuis aangefietst, bus van 7..48 pakken. Maar die kwam niet. Heb ik tot 8.30 staan wachten in de kou totdat die bus aankwam, helemaal volgepakt. Intercity naar Eindhoven gemist, stoptrein gepakt, in Eindhoven nog wachten op de bus, ben nu net 10 min binnen hier.quote:
oh sorryquote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan anders niet lachen. Ben vanmorgen om 7.35 thuis aangefietst, bus van 7..48 pakken. Maar die kwam niet. Heb ik tot 8.30 staan wachten in de kou totdat die bus aankwam, helemaal volgepakt. Intercity naar Eindhoven gemist, stoptrein gepakt, in Eindhoven nog wachten op de bus, ben nu net 10 min binnen hier.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben voor jan lul om 0700 opgestaandoor de drukte de trein gemist. trein later was geen optie, had maar 2 uur vandaag
goed begin is het halve werkquote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan anders niet lachen. Ben vanmorgen om 7.35 thuis aangefietst, bus van 7..48 pakken. Maar die kwam niet. Heb ik tot 8.30 staan wachten in de kou totdat die bus aankwam, helemaal volgepakt. Intercity naar Eindhoven gemist, stoptrein gepakt, in Eindhoven nog wachten op de bus, ben nu net 10 min binnen hier.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bekijk het zo, kun je wel in het SC topic chillenquote:Op maandag 17 december 2007 10:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ja idd, en ik heb totaal 0,0 zin om hier te zijn vandaag.
Zat jij net bij miji in de bus?quote:Op maandag 17 december 2007 10:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb er zin an !!!
Bijna kerst jongens
Maar voor de helft.quote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef Etcetera het volgende:
nog iemand Boer zoekt vrouw gekeken?
Waar ken je d'r van?quote:Op maandag 17 december 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
en dat terwijl er zo'n mooie meid meedoet dit jaar![]()
nou ja, reden dat ik erover begin: ik ken Agnesen vroeg me af of jullie gekeken hadden
Ik ook. Ben ook pas net binnen.quote:Op maandag 17 december 2007 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Dean
Welke bus Chatgirl, ik had hem van 9:38 ofzo
De laatste helft.quote:
Jij? fysieke arbeid?quote:Op maandag 17 december 2007 10:29 schreef Stranger het volgende:
Het is labopruimdag hier, en ook al was ik nog nooit in het lab geweest, ik moet toch meehelpen sjouwen. Ach ja, is weereens wat anders.
Vrouw laat Boer is ook leukquote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef Etcetera het volgende:
nog iemand Boer zoekt vrouw gekeken?
Joh, jij was laatst toch helemaal achter zo'n chickie aan , euhm, aan het gaan??quote:Op maandag 17 december 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Dean zoekt ook vrouw, maar programma ho maar
quote:
Laatst wel ja... nu niet meerquote:Op maandag 17 december 2007 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, jij was laatst toch helemaal achter zo'n chickie aan , euhm, aan het gaan??
quote:Op maandag 17 december 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar ken je d'r van?
't is de nicht van een maat van mij
dus met agnesquote:
ja ik kijk er normaal nooit naar, hou niet van dat soort programma's. maar als er iemand meedoet die je kent, wordt het anders natuurlijkquote:
quote:
Ik zat eerder in de busquote:Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef Loontjah het volgende:
Waarom zeg je dan niks Chatgirl? Er was nog een plaatsje langs mij vrij
Haha, dat heb ik ook altijd, alsof niemand naast me durft te zitten ofzo...quote:Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef Loontjah het volgende:
Waarom zeg je dan niks Chatgirl? Er was nog een plaatsje langs mij vrij
Klemzitnegersquote:Op maandag 17 december 2007 10:39 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik heb liever niemand langs me hoor, anders zit ik zo strak.
Ben 1 meter breed
Of er gaat zo'n vieze negert langs je zitten
Nee hoor.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet echt een hekel aan negers, maar ik vind ze wel irritant. gewoon niet mijn soort cultuur denk ik.
heb een keer gehad, in de bus, kwam er een naast me zitten. hele reis naar stad ging goed, maar bij afslag zuid (nog zo'n 10minuten tot groningen) keek ik op van mijn boek en toen sprak hij me aan. of ik een vriend had enzo, ja dus. 'je kunt ook 2 vrienden hebben'. nee dus
Ik geef er nooit zoveel om.. ga gewoon zitten, en doe niet zo moeilijk..quote:Op maandag 17 december 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klemzitnegers
Maar inderdaad, alleen zitten is wel relax
quote:Op maandag 17 december 2007 10:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik geef er nooit zoveel om.. ga gewoon zitten, en doe niet zo moeilijk..
Ook als er iemand uit de bus stapt, en mensen blijven gewoon staan terwijl er vrije plaatsen zijn, maar je ziet ze gewoon azen op de plaats..
En dan op het allerlaatst, net voor ze uitstappen, gaan ze alsnog zitten.
Dan aanschouw ik dat, en denk ik wel eens: zucht.. wat doet iedereen toch moeilijk.
Hetzelfde met treinen die aankomen, net voor de trein aankomt begint iedereen als een klapjosti te rennen naar de deuren, en het perron op, om zo ver mogelijk naar achter te komen.
En dan komt de deur voor hun neus en rijd ze uiteraard voorbij, en moeten ze weer een stukje terug rennen..
Heb dan gewoon even 1 minuutje geduld en bekijk even rustig waar de deur uitkomt.
Sukkels..Ik denk dan altijd aan deze smilie:
Inderdaad.. ik ga dan altijd een stapje terug.. en bekijk het met genoegen en ergernis.quote:Op maandag 17 december 2007 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]josti's idd
dan heb je inderdaad de neiging omte kijken
Jij & treinenquote:Op maandag 17 december 2007 10:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik geef er nooit zoveel om.. ga gewoon zitten, en doe niet zo moeilijk..
Ook als er iemand uit de bus stapt, en mensen blijven gewoon staan terwijl er vrije plaatsen zijn, maar je ziet ze gewoon azen op de plaats..
En dan op het allerlaatst, net voor ze uitstappen, gaan ze alsnog zitten.
Dan aanschouw ik dat, en denk ik wel eens: zucht.. wat doet iedereen toch moeilijk.
Hetzelfde met treinen die aankomen, net voor de trein aankomt begint iedereen als een klapjosti te rennen naar de deuren, en het perron op, om zo ver mogelijk naar achter te komen.
En dan komt de deur voor hun neus en rijd ze uiteraard voorbij, en moeten ze weer een stukje terug rennen..
Heb dan gewoon even 1 minuutje geduld en bekijk even rustig waar de deur uitkomt.
Sukkels..Ik denk dan altijd aan deze smilie:
Als je hem niet mistquote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef Houniet het volgende:
heerlijk staan, muziekje aan en lekker mensen kijken in de trein
zekers!quote:
het was druk op de weg Deanquote:
Haha ja, soms onvoorstelbaar wat voor gesprekken sommige mensen [durven te] voeren in de busquote:Op maandag 17 december 2007 10:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
zekers!
en zeker met sommige gesprekken die je soms opvangt
Ik heb daar een probleem mee..quote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef Houniet het volgende:
heerlijk staan, muziekje aan en lekker mensen kijken in de trein
quote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja, soms onvoorstelbaar wat voor gesprekken sommige mensen [durven te] voeren in de bus
Een keer zaten twee meiden achter me met een gesprek als: "Gisteren met Peter op stap geweest. Hele middag op hem gereden, en hij hield het lang vol. Was wel moe aan het eind van de dag, want heb hem flink afgemat en stevig doorgereden, maar hij hield hem goed."
"Ja, zo ben ik gisteren met Henk weg geweest. Maar langzaamaan gereden, want hij is net beetje hersteld van een gebroken been. Dan maar rustig aan, maar was wel een lekker ritje op zo'n mooie zondagmiddag."
Heeft me een half uur gekost voodat ik erachter was dat ze het over paarden hadden
Ik heb ook nooit beide dopjes in. Krijg ik gigantische koppijn van. Draag daarom altijd zo'n grote koptelfoon die over de oren valt. Klinkt ook nog eens veel beterquote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb daar een probleem mee..
Als ik mijn mp3-spelert oordopjes in beide oren doe, dan kan ik niet goed ademen.
Dan denk ik altijd dat ik superzwaar adem enzo..En ga ik mijn adem regelen, en proberen rustig te doen.
Als ik maar 1 oordopje in heb, heb ik daar geen last van. Omdat ik dan wat van de omgeving, en mezelf hoor.
Vraag me al een tijd af of er meer mensen zijn die niet beide oordopjes in kunnen houden..
OMFG, It's a alien!quote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Als ik mijn mp3-spelert oordopjes in beide oren doe, dan kan ik niet goed ademen.
Dan denk ik altijd dat ik superzwaar adem enzo..En ga ik mijn adem regelen, en proberen rustig te doen.
Als ik maar 1 oordopje in heb, heb ik daar geen last van. Omdat ik dan wat van de omgeving, en mezelf hoor.
Vraag me al een tijd af of er meer mensen zijn die niet beide oordopjes in kunnen houden..
pannenkoekquote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja, soms onvoorstelbaar wat voor gesprekken sommige mensen [durven te] voeren in de bus
Een keer zaten twee meiden achter me met een gesprek als: "Gisteren met Peter op stap geweest. Hele middag op hem gereden, en hij hield het lang vol. Was wel moe aan het eind van de dag, want heb hem flink afgemat en stevig doorgereden, maar hij hield hem goed."
"Ja, zo ben ik gisteren met Henk weg geweest. Maar langzaamaan gereden, want hij is net beetje hersteld van een gebroken been. Dan maar rustig aan, maar was wel een lekker ritje op zo'n mooie zondagmiddag."
Heeft me een half uur gekost voodat ik erachter was dat ze het over paarden hadden
klinkt vaagquote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
ik lig in bed en heb het ook nog koudquote:Op maandag 17 december 2007 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het nog steeds ijskoud.
Het is ook vaag.. en ik heb het niet op de fiets, of als ik in de stad loop..quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
...
Kom je hier, hier gloeit de kachel lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het nog steeds ijskoud.
Wtf.. dan ben je echt raar bezigquote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hehe....
Een jongen die ik ken heeft ooit eens een vrij serieuse zelfmoord poging gedaan... Met 180 in een auto, een boom knuffelen. Wanneer ik met hem in het OV zat hadden we het daar wel eens over, dan kijken mensen je ook heel raar aan
Kan je je voorstellen.... zou ik ook even raar van opkijkenquote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hehe....
Een jongen die ik ken heeft ooit eens een vrij serieuse zelfmoord poging gedaan... Met 180 in een auto, een boom knuffelen. Wanneer ik met hem in het OV zat hadden we het daar wel eens over, dan kijken mensen je ook heel raar aan
quote:Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wtf.. dan ben je echt raar bezig..
Zou ik nooit van mijn leven durven..
Hoe heeft ie dat overleeft..quote:Op maandag 17 december 2007 11:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ook best wel vreemd en helemaal niet leuk wanneer je zo over je toeren bent. Hij zit nu aan de anti depressiva en niet meer aan de drank. Deze combi scheelt een heel eind!
Heb nu mn 2e kop thee. Voel mn schouder nu al weer, van de kou en van het ineengekrompen staan tegen de windquote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom je hier, hier gloeit de kachel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Dat hoor je wel eens vaker. Laatst ook nog hier in de buurt.quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Door zijn serieuze attenties had hij zijn gordel niet om. Gevolg was dat hij met zijn lichaam langs de boom is gegaan. Als hij de gordel wel om had gehad, had zijn lichaam recht tegen/in de boom verdwenen. Dus eigenlijk heeft hij zijn leven te danken aan het niet houden aan veiligheidsvoorschriften
Massage?quote:Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb nu mn 2e kop thee. Voel mn schouder nu al weer, van de kou en van het ineengekrompen staan tegen de wind
that's a sick story...quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Door zijn serieuze attenties had hij zijn gordel niet om. Gevolg was dat hij met zijn lichaam langs de boom is gegaan. Als hij de gordel wel om had gehad, had zijn lichaam recht tegen/in de boom verdwenen. Dus eigenlijk heeft hij zijn leven te danken aan het niet houden aan veiligheidsvoorschriften
Dean!quote:Op maandag 17 december 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Kunooooo!!![]()
![]()
Dat is wel ironisch Siebren...
mijn zwager draagt nooit z'n gordel omdat hij op die manier een keer levend uit een autowrak heeft kunnen klimmen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
En iedere keer een dikke boete...quote:Op maandag 17 december 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn zwager draagt nooit z'n gordel omdat hij op die manier een keer levend uit een autowrak heeft kunnen klimmen.
8 januariquote:
Krijg jij er ook een, kom maar langsquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan pijn scheuten
weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En iedere keer een dikke boete...
Ja zag het, maar je chickie komt zo naar Nederland toch??quote:
jep, 30 decemberquote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja zag het, maar je chickie komt zo naar Nederland toch??
quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet ik helmaal naar Friesland.
Als je nu hierheen komt, kun je ons tegelijk doen.
Dan mag jij mij doen..quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet ik helmaal naar Friesland.
Als je nu hierheen komt, kun je ons tegelijk doen.
Wil jij ook??quote:
ik kom aan mijn trekkenquote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kom aan mijn trekkendus nee bedankt
nou is wel lang hoor... twee week...quote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Heb maar een regionale weekkaart
Maar wel een aanlokkelijk aanbod!
En dan is het toch ook goed Kuno
quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je bent wel lekker bezig met de vrouwtjes zie ik dean!
frieze degelijkheid?quote:
je kunt niet beter zijn dan m'n vriendquote:
absolut!quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zoals ik zei, als ik geld had sprong ik zo op de trein, echt waar
Wodkaquote:
ben nu in seizoen tien aflevering 3quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt mag niet beter zijn dan m'n vriend
ik laad mn koffer vol!quote:
Weet je niks vanquote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt niet beter zijn dan m'n vriend
Kost een flesje?quote:
quote:
absolut kost hier 14-15 euro, daar 24-25 euro...quote:
kut spellingquote:
happy'er dan dit kan ik echt niet worden hoorquote:
Japanse voetmassages!quote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef Loontjah het volgende:
Ik had het er toevallig gisteren over met vriendlief.
Dat ik graag een massagecursus wil doen, maar dan wel de ontspanningsmassage.
Ik friemel namelijk al veel aan vriendlief en moeder, en wil wel wat nieuwe technieken leren.
Mijn vriend had er overigens geen moeite mee dat ik aan anderen zou zitten
Maar doelde gewoon op je uitspraak hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar doelde gewoon op je uitspraak hoor
hoe is het daar? ik ga er morgen nog even heen!quote:
koudquote:Op maandag 17 december 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe is het daar? ik ga er morgen nog even heen!
Koffie kan altijdquote:Op maandag 17 december 2007 12:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Zal zo even eten, geen koffie meer dus!
Jep, drie keer raden waar ik heen gaquote:
Trance Energy?quote:Op maandag 17 december 2007 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, drie keer raden waar ik heen ga
Hm.. best vet eigenlijk..quote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Pinkpop
Foo Fighters komen ook trouwens
Ja, RATM lijkt me best tof om te zien.quote:Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Rage Against the Machine zou ik graag nog een keer in het wild zien. Metallica ook wel, maar op één of andere manier minder graag. Best wel jammer dat ze op Pinkpop staan, want dat is dan weer zo'n kut feest!
Koffie drinken met jou...?quote:Op maandag 17 december 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
koud
Wat ga je doen in deze prachtige stad?
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 12:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Koffie drinken met jou...?![]()
Nee ik ga mn 2 beste vrienden opzoeken en dan keihard zuipen!
international evening in de storm!quote:
zijn ze niet allebeide weer uit de dood herrezen?quote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij doet ze het er om
Of ben je echt fan Ilona?
Goeie avond danquote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
international evening in de storm!Daarvoor lekker in Mick O'Connels naar de tering gaan aan de bar!
mn moeder wou me wel weer een keertje in NL hebben... 9 maand niet hier geweest, dus maar even gezellig doen bij mn ouders. En daarentegen ben ik financieel aan de grond dus ik had niet nog een week kunnen volhouden in Zweden...quote:Op maandag 17 december 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie avond dan
Wat doe je in NL dan?
Voor kerst enzo?
quote:
mijn vriendin mocht nooit, daar is ze echt maandenlang boos over geweest tegen haar ouders vertelde ze me een paar week terugquote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Loontjah het volgende:
Ik deed het er om ja
* Loontjah is wel paar jaar geleden naar concert geweest van BSB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |