quote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja, soms onvoorstelbaar wat voor gesprekken sommige mensen [durven te] voeren in de bus
Een keer zaten twee meiden achter me met een gesprek als: "Gisteren met Peter op stap geweest. Hele middag op hem gereden, en hij hield het lang vol. Was wel moe aan het eind van de dag, want heb hem flink afgemat en stevig doorgereden, maar hij hield hem goed."
"Ja, zo ben ik gisteren met Henk weg geweest. Maar langzaamaan gereden, want hij is net beetje hersteld van een gebroken been. Dan maar rustig aan, maar was wel een lekker ritje op zo'n mooie zondagmiddag."
Heeft me een half uur gekost voodat ik erachter was dat ze het over paarden hadden
Ik heb ook nooit beide dopjes in. Krijg ik gigantische koppijn van. Draag daarom altijd zo'n grote koptelfoon die over de oren valt. Klinkt ook nog eens veel beterquote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb daar een probleem mee..
Als ik mijn mp3-spelert oordopjes in beide oren doe, dan kan ik niet goed ademen.
Dan denk ik altijd dat ik superzwaar adem enzo..En ga ik mijn adem regelen, en proberen rustig te doen.
Als ik maar 1 oordopje in heb, heb ik daar geen last van. Omdat ik dan wat van de omgeving, en mezelf hoor.
Vraag me al een tijd af of er meer mensen zijn die niet beide oordopjes in kunnen houden..
OMFG, It's a alien!quote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Als ik mijn mp3-spelert oordopjes in beide oren doe, dan kan ik niet goed ademen.
Dan denk ik altijd dat ik superzwaar adem enzo..En ga ik mijn adem regelen, en proberen rustig te doen.
Als ik maar 1 oordopje in heb, heb ik daar geen last van. Omdat ik dan wat van de omgeving, en mezelf hoor.
Vraag me al een tijd af of er meer mensen zijn die niet beide oordopjes in kunnen houden..
pannenkoekquote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja, soms onvoorstelbaar wat voor gesprekken sommige mensen [durven te] voeren in de bus
Een keer zaten twee meiden achter me met een gesprek als: "Gisteren met Peter op stap geweest. Hele middag op hem gereden, en hij hield het lang vol. Was wel moe aan het eind van de dag, want heb hem flink afgemat en stevig doorgereden, maar hij hield hem goed."
"Ja, zo ben ik gisteren met Henk weg geweest. Maar langzaamaan gereden, want hij is net beetje hersteld van een gebroken been. Dan maar rustig aan, maar was wel een lekker ritje op zo'n mooie zondagmiddag."
Heeft me een half uur gekost voodat ik erachter was dat ze het over paarden hadden
klinkt vaagquote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
ik lig in bed en heb het ook nog koudquote:Op maandag 17 december 2007 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het nog steeds ijskoud.
Het is ook vaag.. en ik heb het niet op de fiets, of als ik in de stad loop..quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
...
Kom je hier, hier gloeit de kachel lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het nog steeds ijskoud.
Wtf.. dan ben je echt raar bezigquote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hehe....
Een jongen die ik ken heeft ooit eens een vrij serieuse zelfmoord poging gedaan... Met 180 in een auto, een boom knuffelen. Wanneer ik met hem in het OV zat hadden we het daar wel eens over, dan kijken mensen je ook heel raar aan
Kan je je voorstellen.... zou ik ook even raar van opkijkenquote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hehe....
Een jongen die ik ken heeft ooit eens een vrij serieuse zelfmoord poging gedaan... Met 180 in een auto, een boom knuffelen. Wanneer ik met hem in het OV zat hadden we het daar wel eens over, dan kijken mensen je ook heel raar aan
quote:Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wtf.. dan ben je echt raar bezig..
Zou ik nooit van mijn leven durven..
Hoe heeft ie dat overleeft..quote:Op maandag 17 december 2007 11:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ook best wel vreemd en helemaal niet leuk wanneer je zo over je toeren bent. Hij zit nu aan de anti depressiva en niet meer aan de drank. Deze combi scheelt een heel eind!
Heb nu mn 2e kop thee. Voel mn schouder nu al weer, van de kou en van het ineengekrompen staan tegen de windquote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom je hier, hier gloeit de kachel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Dat hoor je wel eens vaker. Laatst ook nog hier in de buurt.quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Door zijn serieuze attenties had hij zijn gordel niet om. Gevolg was dat hij met zijn lichaam langs de boom is gegaan. Als hij de gordel wel om had gehad, had zijn lichaam recht tegen/in de boom verdwenen. Dus eigenlijk heeft hij zijn leven te danken aan het niet houden aan veiligheidsvoorschriften
Massage?quote:Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb nu mn 2e kop thee. Voel mn schouder nu al weer, van de kou en van het ineengekrompen staan tegen de wind
that's a sick story...quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Door zijn serieuze attenties had hij zijn gordel niet om. Gevolg was dat hij met zijn lichaam langs de boom is gegaan. Als hij de gordel wel om had gehad, had zijn lichaam recht tegen/in de boom verdwenen. Dus eigenlijk heeft hij zijn leven te danken aan het niet houden aan veiligheidsvoorschriften
Dean!quote:Op maandag 17 december 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Kunooooo!!![]()
![]()
Dat is wel ironisch Siebren...
mijn zwager draagt nooit z'n gordel omdat hij op die manier een keer levend uit een autowrak heeft kunnen klimmen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
En iedere keer een dikke boete...quote:Op maandag 17 december 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn zwager draagt nooit z'n gordel omdat hij op die manier een keer levend uit een autowrak heeft kunnen klimmen.
8 januariquote:
Krijg jij er ook een, kom maar langsquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan pijn scheuten
weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En iedere keer een dikke boete...
Ja zag het, maar je chickie komt zo naar Nederland toch??quote:
jep, 30 decemberquote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja zag het, maar je chickie komt zo naar Nederland toch??
quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet ik helmaal naar Friesland.
Als je nu hierheen komt, kun je ons tegelijk doen.
Dan mag jij mij doen..quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet ik helmaal naar Friesland.
Als je nu hierheen komt, kun je ons tegelijk doen.
Wil jij ook??quote:
ik kom aan mijn trekkenquote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kom aan mijn trekkendus nee bedankt
nou is wel lang hoor... twee week...quote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Heb maar een regionale weekkaart
Maar wel een aanlokkelijk aanbod!
En dan is het toch ook goed Kuno
quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je bent wel lekker bezig met de vrouwtjes zie ik dean!
frieze degelijkheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |