expeditie robinson is kickequote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef HansU het volgende:
expeditie robinson kijken
morgen weer zo'n saai kut collegeMaar de rest van de dag wel lekke vrij
Waarom lukt het Dean dan niet om in slaap te komen?quote:Op maandag 17 december 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, lig tot een uur of vier wakker, en dan is het moeilijk om er 05.45 weer naast te stappen, dan maar iets later. Ook niet van harte, maar je moet wat, hele dag op bed blijven is niks voor mij, en heb ik geen tijd voor.
Hou
stress?quote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee Siebren, al een week of zes. Overdag ook constant gaar, beroerd, regelmatig hooefdpijn, futloos, koud, snel aangebrand, niet kunnen slapen, moeilijk concentreren op dingen....
idd heb de wagen ernstig moeten krabben vanmorgenquote:Op maandag 17 december 2007 09:23 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen, mensen.
Watr is het allemaggies koud buiten, zeg.
Daarvoor gebruik ik zo'n speciale spray, ik ben te lui om te krabben.quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd heb de wagen ernstig moeten krabben vanmorgenwat een ellende
en ik ben te lui om die spray te halenquote:Op maandag 17 december 2007 09:26 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik zo'n speciale spray, ik ben te lui om te krabben.
dat doe ik ook wel eens jaquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Gewoon auto starten wanneer je uit bed komt, kachel vol aan en dan weer even je huis binnen. Kom je ook lekker in een warme auto terectht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whehehe, ook een idee.quote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Gewoon auto starten wanneer je uit bed komt, kachel vol aan en dan weer even je huis binnen. Kom je ook lekker in een warme auto terectht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Pff.. ik kan me herinneren dat ik vroeger krabte met oude cassettebandjes-hoesjes (of hoe heette die dingen ook alweer?). Dat is pas oldskool bikkel shit.
Zo.
eer-ikquote:
eerquote:
ik kom wel effe onlinequote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij met je offline-modus
Heb die pics wel ontvangen btw
[..]
moge chef
ik ben voor jan lul om 0700 opgestaanquote:Op maandag 17 december 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
ChatGirl
[..]
hoeft nu niet hoor, ik ga zo doezen en dan naar utereg
Ik kan anders niet lachen. Ben vanmorgen om 7.35 thuis aangefietst, bus van 7..48 pakken. Maar die kwam niet. Heb ik tot 8.30 staan wachten in de kou totdat die bus aankwam, helemaal volgepakt. Intercity naar Eindhoven gemist, stoptrein gepakt, in Eindhoven nog wachten op de bus, ben nu net 10 min binnen hier.quote:
oh sorryquote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan anders niet lachen. Ben vanmorgen om 7.35 thuis aangefietst, bus van 7..48 pakken. Maar die kwam niet. Heb ik tot 8.30 staan wachten in de kou totdat die bus aankwam, helemaal volgepakt. Intercity naar Eindhoven gemist, stoptrein gepakt, in Eindhoven nog wachten op de bus, ben nu net 10 min binnen hier.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben voor jan lul om 0700 opgestaandoor de drukte de trein gemist. trein later was geen optie, had maar 2 uur vandaag
goed begin is het halve werkquote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan anders niet lachen. Ben vanmorgen om 7.35 thuis aangefietst, bus van 7..48 pakken. Maar die kwam niet. Heb ik tot 8.30 staan wachten in de kou totdat die bus aankwam, helemaal volgepakt. Intercity naar Eindhoven gemist, stoptrein gepakt, in Eindhoven nog wachten op de bus, ben nu net 10 min binnen hier.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bekijk het zo, kun je wel in het SC topic chillenquote:Op maandag 17 december 2007 10:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ja idd, en ik heb totaal 0,0 zin om hier te zijn vandaag.
Zat jij net bij miji in de bus?quote:Op maandag 17 december 2007 10:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb er zin an !!!
Bijna kerst jongens
Maar voor de helft.quote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef Etcetera het volgende:
nog iemand Boer zoekt vrouw gekeken?
Waar ken je d'r van?quote:Op maandag 17 december 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
en dat terwijl er zo'n mooie meid meedoet dit jaar![]()
nou ja, reden dat ik erover begin: ik ken Agnesen vroeg me af of jullie gekeken hadden
Ik ook. Ben ook pas net binnen.quote:Op maandag 17 december 2007 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Dean
Welke bus Chatgirl, ik had hem van 9:38 ofzo
De laatste helft.quote:
Jij? fysieke arbeid?quote:Op maandag 17 december 2007 10:29 schreef Stranger het volgende:
Het is labopruimdag hier, en ook al was ik nog nooit in het lab geweest, ik moet toch meehelpen sjouwen. Ach ja, is weereens wat anders.
Vrouw laat Boer is ook leukquote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef Etcetera het volgende:
nog iemand Boer zoekt vrouw gekeken?
Joh, jij was laatst toch helemaal achter zo'n chickie aan , euhm, aan het gaan??quote:Op maandag 17 december 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Dean zoekt ook vrouw, maar programma ho maar
quote:
Laatst wel ja... nu niet meerquote:Op maandag 17 december 2007 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, jij was laatst toch helemaal achter zo'n chickie aan , euhm, aan het gaan??
quote:Op maandag 17 december 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar ken je d'r van?
't is de nicht van een maat van mij
dus met agnesquote:
ja ik kijk er normaal nooit naar, hou niet van dat soort programma's. maar als er iemand meedoet die je kent, wordt het anders natuurlijkquote:
quote:
Ik zat eerder in de busquote:Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef Loontjah het volgende:
Waarom zeg je dan niks Chatgirl? Er was nog een plaatsje langs mij vrij
Haha, dat heb ik ook altijd, alsof niemand naast me durft te zitten ofzo...quote:Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef Loontjah het volgende:
Waarom zeg je dan niks Chatgirl? Er was nog een plaatsje langs mij vrij
Klemzitnegersquote:Op maandag 17 december 2007 10:39 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik heb liever niemand langs me hoor, anders zit ik zo strak.
Ben 1 meter breed
Of er gaat zo'n vieze negert langs je zitten
Nee hoor.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet echt een hekel aan negers, maar ik vind ze wel irritant. gewoon niet mijn soort cultuur denk ik.
heb een keer gehad, in de bus, kwam er een naast me zitten. hele reis naar stad ging goed, maar bij afslag zuid (nog zo'n 10minuten tot groningen) keek ik op van mijn boek en toen sprak hij me aan. of ik een vriend had enzo, ja dus. 'je kunt ook 2 vrienden hebben'. nee dus
Ik geef er nooit zoveel om.. ga gewoon zitten, en doe niet zo moeilijk..quote:Op maandag 17 december 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klemzitnegers
Maar inderdaad, alleen zitten is wel relax
quote:Op maandag 17 december 2007 10:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik geef er nooit zoveel om.. ga gewoon zitten, en doe niet zo moeilijk..
Ook als er iemand uit de bus stapt, en mensen blijven gewoon staan terwijl er vrije plaatsen zijn, maar je ziet ze gewoon azen op de plaats..
En dan op het allerlaatst, net voor ze uitstappen, gaan ze alsnog zitten.
Dan aanschouw ik dat, en denk ik wel eens: zucht.. wat doet iedereen toch moeilijk.
Hetzelfde met treinen die aankomen, net voor de trein aankomt begint iedereen als een klapjosti te rennen naar de deuren, en het perron op, om zo ver mogelijk naar achter te komen.
En dan komt de deur voor hun neus en rijd ze uiteraard voorbij, en moeten ze weer een stukje terug rennen..
Heb dan gewoon even 1 minuutje geduld en bekijk even rustig waar de deur uitkomt.
Sukkels..Ik denk dan altijd aan deze smilie:
Inderdaad.. ik ga dan altijd een stapje terug.. en bekijk het met genoegen en ergernis.quote:Op maandag 17 december 2007 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]josti's idd
dan heb je inderdaad de neiging omte kijken
Jij & treinenquote:Op maandag 17 december 2007 10:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik geef er nooit zoveel om.. ga gewoon zitten, en doe niet zo moeilijk..
Ook als er iemand uit de bus stapt, en mensen blijven gewoon staan terwijl er vrije plaatsen zijn, maar je ziet ze gewoon azen op de plaats..
En dan op het allerlaatst, net voor ze uitstappen, gaan ze alsnog zitten.
Dan aanschouw ik dat, en denk ik wel eens: zucht.. wat doet iedereen toch moeilijk.
Hetzelfde met treinen die aankomen, net voor de trein aankomt begint iedereen als een klapjosti te rennen naar de deuren, en het perron op, om zo ver mogelijk naar achter te komen.
En dan komt de deur voor hun neus en rijd ze uiteraard voorbij, en moeten ze weer een stukje terug rennen..
Heb dan gewoon even 1 minuutje geduld en bekijk even rustig waar de deur uitkomt.
Sukkels..Ik denk dan altijd aan deze smilie:
Als je hem niet mistquote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef Houniet het volgende:
heerlijk staan, muziekje aan en lekker mensen kijken in de trein
zekers!quote:
het was druk op de weg Deanquote:
Haha ja, soms onvoorstelbaar wat voor gesprekken sommige mensen [durven te] voeren in de busquote:Op maandag 17 december 2007 10:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
zekers!
en zeker met sommige gesprekken die je soms opvangt
Ik heb daar een probleem mee..quote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef Houniet het volgende:
heerlijk staan, muziekje aan en lekker mensen kijken in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |