Nee? Ik vind ze best ok. Ook live gezien, was ook goed.quote:
en de muren zijn hier nogal dun... Als het heel stil is in je kamer, kan je horen wat de buren zeggenquote:
BBC 5. Was Super Sunday van de PL nou een weekje later, dan het ik het live op de TV kunnen kijken..quote:Op zondag 16 december 2007 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Lekker uitgeslapen.En aangezien Ajax - PSV niet is, hoeft de radio niet op Langs de Lijn vandaag. Weet iemand trouwens of Super Sunday van de Premier League ergens te volgen is via de radio?
quote:Op zondag 16 december 2007 13:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, vanavond maar even Studio Sport kijken, die zenden het toch wel uit?
Dat is wel balen dan. BBC 4 kunnen we hier wel via de kabel ontvangen, maar BBC 5 weer niet natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
BBC 5. Was Super Sunday van de PL nou een weekje later, dan het ik het live op de TV kunnen kijken..
Ja, live is inderdaad beter, en het commentaar ook. Maar ja, voetbal luisteren op de radio vind ik niks, ik wil er wel graag beeld bij. Eens zien of BBC1 of 2 nog iets uitzendt.quote:Op zondag 16 december 2007 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar dat is niet live, is toch minder, vind ik. En geen Engels commentaar
BBC 2 zend Snooker uit, BBC 1 helemaal geen sportquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, live is inderdaad beter, en het commentaar ook. Maar ja, voetbal luisteren op de radio vind ik niks, ik wil er wel graag beeld bij. Eens zien of BBC1 of 2 nog iets uitzendt.
Daar zal ik niet tussenstaanquote:Op zondag 16 december 2007 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
Knappe tijd Trig
Oe! Zal de dagstanden even halen
Ja, 23:50, wel een beetje laat. Nou ja, als ik nog wakker ben kijk ik dat wel even.quote:Op zondag 16 december 2007 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier staat waar en hoelaat ze de voetbal uitzenden
BBC Radioquote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan. BBC 4 kunnen we hier wel via de kabel ontvangen, maar BBC 5 weer niet natuurlijk
Heb 'em nu op staan, nog ff wachten en dan beginnen ze. Jammer dat het via internet moet, want dan kan ik niets anders doenquote:
Flauw hoor..quote:Op zondag 16 december 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de voetbal bijna beginnen. Krijg je te horen dat ze deze wedstrijd niet via internet uitzenden![]()
Da's die film van seinfeld toch?quote:Op zondag 16 december 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
weer naar de bios geweest gisteravond
Bee Movie, echt super vette film![]()
Op de website van Eurosport kan je per minuut de wedstrijd volgen.. lezenquote:
Mooiquote:Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Langs de Lijn zend 'em wel uit
Ook al is het tussen het schaatsen, muziek en ons Nederlandse voetbal door.quote:
die zijn er altijdquote:Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Langs de Lijn zend 'em wel uit
Het schaatsen mis ik welquote:Op zondag 16 december 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook al is het tussen het schaatsen, muziek en ons Nederlandse voetbal door.
gelukkig heb ik tot 8 januari vakantie!quote:Op zondag 16 december 2007 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, word steeds korter zo lijkt het...
quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog één weekje werken en dan één 1,5 weekje vrijEn dan weer heel wat maandjes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |