Ehm... nou nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef Sunjammer het volgende:
Topic titel geïnspireerd door Mary Dresselhuys?
Vrééslijk! Vrééslijk!
Another day older and deeper in debt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
You haul 16 tons, and what do you get?
Goeiemorgen, godzijdank is het nu wat rustiger. Anders sla ik hem voor je inelkaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Nog niks gehoord van mn stalker gelukkig. Wel wat enge smsjes vannacht, maar vanmorgen is het lekker rustig![]()
tnx, jullie zijn allemaal zo lief voor mequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Goeiemorgen, godzijdank is het nu wat rustiger. Anders sla ik hem voor je inelkaar.
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in isquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
tnx, jullie zijn allemaal zo lief voor me
hahaha, als hij me bljift irriteren, zal ik mn extra hulplijn inschakelen, thnxquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in is
goedemorgen trouwens
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in is
goedemorgen trouwens
Wie kan er Nuno nu resisten ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallen.
Enge? Zoals?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Nog niks gehoord van mn stalker gelukkig. Wel wat enge smsjes vannacht, maar vanmorgen is het lekker rustig![]()
Hij stuurt me geen dreigsmsjes meer, omdat hij beseft dat ik dat als bewijs kan inleveren bij de politie.quote:
wait and seequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallen.
Not for youquote:
Psychoquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij stuurt me geen dreigsmsjes meer, omdat hij beseft dat ik dat als bewijs kan inleveren bij de politie.
Ik krijg alleen maar hele zoete berichtjes, zoals om 2:10 vannacht: Het spijt me echt! Echt waar! Zag net je foto even snel... Lieve blik heb jij, je ziet er echt leuk uit, hoop je gauw in het echt te zien, meen ik! slaap zacht x
Ik vind het ook een beetje een creepy ventje. Ziet ie er zo slecht uit dat ie hiertoe moet overgaan (stalken en zo ). Je denkt toch gewoon dat als de een niet wil er altijd wel een ander isquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Not for you.
[..]
Psycho. Het is natuurlijk niet leuk om afgewezen te worden maar ja na de zoveelste keer moet ie toch beseffen dat je hem niet ziet zitten. Echt weirdo.
Dat is hem nou juist hij ziet er helemaal niet slecht uit hoor. Alleen hij doet wanhopig en vooral eng.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een creepy ventje. Ziet ie er zo slecht uit dat ie hiertoe moet overgaan (stalken en zo ). Je denkt toch gewoon dat als de een niet wil er altijd wel een ander is
Gefeliciteerdquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ga er ook vandoor hupseke naar Christmas party.
Echt welquote:
Hehequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt wel
Kreeg te horen dat hij beter was dan die van de leerlingen 3ejaars HBO daar
Nee, eigenlijk niet. Heb alleen morgenmiddag/avond Feyenoord qua afspraken staan, en dat is dan ook wel weer een beetje wat vast staatquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja was er erg blij mee. Ach je leert met je haar te leven *spreekt uit ervaring*
nog wilde weekendplannen?
Hij ziet er juist heel mooi uit, mysterieuze blauwe ogen, lieve lach en een sixpackquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een creepy ventje. Ziet ie er zo slecht uit dat ie hiertoe moet overgaan (stalken en zo ). Je denkt toch gewoon dat als de een niet wil er altijd wel een ander is
Trainen? Wat dacht je van 25 jaar Assembléon?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hazeslaapje voordat je straks moet gaan trainen en aan een druk weekend gaat beginnen ?
Dit soort berichtjes vind ik niet eens zo heel erg denk ik... het zit em natuurlijk meer in de contante lijn...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij stuurt me geen dreigsmsjes meer, omdat hij beseft dat ik dat als bewijs kan inleveren bij de politie.
Ik krijg alleen maar hele zoete berichtjes, zoals om 2:10 vannacht: Het spijt me echt! Echt waar! Zag net je foto even snel... Lieve blik heb jij, je ziet er echt leuk uit, hoop je gauw in het echt te zien, meen ik! slaap zacht x
Hoest nu met de stalker!?quote:
Mja, ik kijk er natuurlijk met een andere blik naar, nadat hij al dat andere crap heeft verteld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit soort berichtjes vind ik niet eens zo heel erg denk ik... het zit em natuurlijk meer in de contante lijn...
maar wel behoorlijk kwalitatief uitermate teleurstellend...
Nee, toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:00 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb besloten mezelf in m'n eentje goed aangeschoten te laten worden en daarna te gaan Donkey Konga-en
Hoi!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ben ik na 3 dagen ook weer eens..
waarom toch niet?quote:
Dus alleeen nog dronken worden of kan dat alleen samen met donkey-kongaquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het spel heb gelaten
Dat eerste kan nog steedsquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus alleeen nog dronken worden of kan dat alleen samen met donkey-konga
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en galquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat eerste kan nog steeds
Beetje jammer dat de bacardi weer bijna op is
Nee, er staat nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en gal
anders heb ik nog wel er liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en gal
ook dat kan geregeld worden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook zin alleen is er niks te zuipen en is er ook niemand om mee te drinken
Nou, dan zijn we al met z'n 3-enquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ook dat kan geregeld worden!
Glashelder water!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
ok wat hebben jullie,
Heb dus bacardi bailys de beerenburg yagermaister en bier
anders bel je stalker op of hij niet wat kan brengen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Glashelder water!meer heb ik niet tot mn beschikking
Yurrrri, ik heb je nummer verwijderd, mag ik hem weer hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
anders bel je stalker op of hij niet wat kan brengen....
Vragen of hij wat mee gaat drinken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
anders bel je stalker op of hij niet wat kan brengen....
Trouwens ff een vraagje. Ken een jongen via expreszo, zou graag met hem wat willengaan drinken ofzo. Heb af een toe een stille hint laten vallen maar reageert hij niet op... wat nu?
mijn lijstje heb je gemist staat in het vorige topicquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
Hee, heb ik jouw lijstje nou gemist of heb je die nog niet ingevuld?
gedaan--> hij wil mij dus niet NEXT!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vragen of hij wat mee gaat drinken?
Men, klagen mannen nou ook al dat mannen "subtiele hints" niet oppikken?Gewoon vragen
fotooooquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gedaan--> hij wil mij dus niet NEXT!
toch wel! jippy!
van wie?quote:
Ga ook zo, maar mijn moeder moet zo meteen werken, dus dan zien we elkaar nog ff... Maar thanx voor je ccomplimentquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef MisterO het volgende:
Allebei leuke jongens! en gezellig zo onder de kerstboom!
Je ziet er wel moe uit zeg, je moet slapen jochie
en niemand die mij dat van te voren even komt meldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trainen? Wat dacht je van 25 jaar Assembléon?
Ha, ik heb nog steeds geen foto van mijzelf in het forum gepostquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ga ook zo, maar mijn moeder moet zo meteen werken, dus dan zien we elkaar nog ff... Maar thanx voor je ccompliment
Doe het eens!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, ik heb nog steeds geen foto van mijzelf in het forum gepost
np
nou en, er wordt af en toe zo hysterisch gedaan over leeftijdverschillenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe het eens!
Had ook niet gedacht dat ik mijn foto's (en mijn dates) zou posten...
Hij is alleen wel 11 jaar ouder....
Doe maar, maar heb liever boer als wijn...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef Stroekie het volgende:
oh en jullie zijn aan het zuipen ?
wat zal ik doen, trek in nog een fles wijn open of ga ik gewoon verder met de bavariaatjes waar ik eerder vanavond op de verjaardag al mee begonnen was ?
"maakt 2 flesjes open"quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe maar, maar heb liever boer als wijn...
En over de leeftijdsverschiillen, Tja...
Jah nu heb je pechquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Yurrrri, ik heb je nummer verwijderd, mag ik hem weer hebben?
Hmm, over 1 minuut post ik mn foto wel 1 sec....quote:
Je laat alleen een kruisje zien...quote:
Dat denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:02 schreef MisterO het volgende:
Owk, komt zeker omdat het van mn hotmail is
ja nu moet ik verplicht windows live account gaan registerenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:02 schreef MisterO het volgende:
Owk, komt zeker omdat het van mn hotmail is
je kijkt hier een stuk serieuzer/volwassener dan dat ik mij van Pann kan herinnerenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:05 schreef MisterO het volgende:
Vooruit, en niet op mn bericht reageren aub![]()
Wat had je je voorgesteld?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Anders dan ik me had voorgesteld maar zeker niet verkeerd
Heb ik het alweer gemistquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:05 schreef MisterO het volgende:
Vooruit, en niet op mn bericht reageren aub![]()
www.pann.nlquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
Pann?
wat volwassener en nuchtigerquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat volwassener en nuchtiger
Nou jaaaaaaquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja uh een wat jonger uiterlijk maar je ziet er volwassen uit
en nu zoek je nog een baasje dat je mee wil nemen op puppycursus ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaik ben nog maar een puppy hoor
Moet ik je dan schattig gaan noemenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wil je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet ik je dan schattig gaan noemen
Verder zie je er oke uit hoor voordat ik zometeen jou als boze stalker aan de deur hebt:Pquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een medepuppyquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu zoek je nog een baasje dat je mee wil nemen op puppycursus ?
Nee ik stalk geen mensen, mensen stalken mijquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Verder zie je er oke uit hoor voordat ik zometeen jou als boze stalker aan de deur hebt:P
nou zal ik dan maar meegaan naar de cursus.quote:
hehe leg geen woorden in mn mondquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan natuurlijk ook nog de eerste keus uit het nest ?
nee geen woorden, maar puppiesquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe leg geen woorden in mn mond
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nou zal ik dan maar meegaan naar de cursus.
Als je maar niet tegen mij op gaat rijden!
heel goed! beter dan al dat geslijm van mensen die me niet eens kennen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik moet mensen eerst beter leren kennen voordat ik iemand schattig ga noemen
gehoorzaamheidstraining en leren apporterenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
wat moeten we anders doen bij zo'n cursus
Ok oke dan...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
oh ja, en natuurlijk de krant uit de bus halenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Zie ik hier een verkapte sexdate?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
vort dan hup. in je mandjequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:24 schreef MisterO het volgende:
Jeetje tis al laat zeg![]()
Medepuppies jullie moeten ook slapen!
Ik ga iig, trusten
nou ja, als strals om 6.00 uur je wekker gaat dan kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
dat mensen half2 al laat vinden
Wie gaat er nou op een zaterdag zo vroeg uit bed danquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja, als strals om 6.00 uur je wekker gaat dan kan ik me dat wel voorstellen
werkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op een zaterdag zo vroeg uit bed dan, dan ga ik er net in
![]()
Jap, bij ons in de instelling hebben we een vroieg en een late doenst. de vroege is van 7 tot 15 en dan moet ik echt op zijn vroegst om 5:30 eruit om te gaan werken (moet ook erna toerijden kost een uur reistijd)quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat kan ja, wel een verottetijd trouwens
Dan heb ik liever nachtdienstquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, bij ons in de instelling hebben we een vroieg en een late doenst. de vroege is van 7 tot 15 en dan moet ik echt op zijn vroegst om 5:30 eruit om te gaan werken (moet ook erna toerijden kost een uur reistijd)
die hebben we dan weer niet.. Op de vorige instelling hadden we een slaapdienst. Dus om 5 uur de dienst in en de volgende ochtend 9 uur klaar en dan om 7 uur beginnen en van 23 tot 7 slapen, altijd erg fijn!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan heb ik liever nachtdienst
Als er iemand een hekel heeft aan al dat geslijm ben ik het welquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
heel goed! beter dan al dat geslijm van mensen die me niet eens kennen!
Ik vraag me af hoe je eruitzietquote:
Waarmee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:10 schreef Tomasso het volgende:
*kwispelt*
Met het staartje van de hond van m'n oudersquote:
Dat je het verbrandt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Gister van een collega gekregen:
[ afbeelding ]
Wat verwacht ie? Dat ik er als een paris Hilton mee rond ga lopen?
I'm gonna trade this life for fortune and famequote:Op zaterdag 15 december 2007 11:21 schreef wizarddragon het volgende:
Come Down, Gather Round
Take A Look What I Found
Living Good, Living Fine
But He Does Too Many Lines
Hardcore, Grunge Hits
I Want Another Lick
Fast Car, Caviar
Limo With A Minibar
High Risk, Cheap Tricks
Looking For Another Hit
I Never... I Never... I Never Wanna Be...
Don't Wanna Be A Rockstar![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:21 schreef wizarddragon het volgende:
Come Down, Gather Round
Take A Look What I Found
Living Good, Living Fine
But He Does Too Many Lines
Hardcore, Grunge Hits
I Want Another Lick
Fast Car, Caviar
Limo With A Minibar
High Risk, Cheap Tricks
Looking For Another Hit
I Never... I Never... I Never Wanna Be...
Don't Wanna Be A Rockstar![]()
Ja tegenwoordig mag dat niet meer nee, net als couperen van de oren. Wel beter zo. Want de manier waarop dat gebeurd is niet bepaald lief, en alleen maar omdat we dan die bepaalde hond er zo leuker uit vinden zien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Met het staartje van de hond van m'n ouders.
In hoeverre je het een staart kan noemen, meer een knobbel, het is een Rottweiler met zo'n afgehakte staart. En zo kregen we d'r uit het asiel mee ja.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig mag dat niet meer nee, net als couperen van de oren. Wel beter zo. Want de manier waarop dat gebeurd is niet bepaald lief, en alleen maar omdat we dan die bepaalde hond er zo leuker uit vinden zien.
Rottweilers zijn liefAngstaanjagend, maar lief
[ afbeelding ]
Awww......quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders is ook tof, ze heeft alleen energie als ik er ben! Doet echt niemand kwaad, geweldig beest
Jammer dat ze nu ondertussen alweer 11 jaar is geloof ik en ze wat problemen heeft met d'r botten en dergelijke
Tofquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww......
Yuri was op die foto volgens mij pas een jaar, dus nog een dolle pup, alleen dan dus formaat Rottweler. Als dat door je huis stormt ... nou dan berg je maar! Is de hond van de broer van m'n ex, die aren op vakantie en hij heeft dus 2 weken bij ons gelogeerd toen.
Je snapt natuurlijk dat onze verwachtingen ERG hoog zijn na alle verhalen dat je huis een kunstwerk is hequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag is DE dag, nog te veel te doen in Te weinig tijd
dat woord weer ZO'N dag
Ja hequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef Bartjebart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W91sqAs-_-g
Geweldig
Ik zag 'm gister jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mamma-mia-themovie.co.uk/
Ja die 5 min is niet heel veel meer dan de teaser trailer die er al was. Maar je kunt goed zien wat de fimstijl is. En die bevalt me wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, qua Cloverfield blijf ik ver weg van dat soort previews. Die wil ik echt beleven id bios.
dan moet je 'm wel anders aankledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Gister van een collega gekregen:
[ afbeelding ]
Wat verwacht ie? Dat ik er als een paris Hilton mee rond ga lopen?
eigenlijk verheug ik me hier veel meer opquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mamma-mia-themovie.co.uk/
Lief zijn ze altijd totdatquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders is ook tof, ze heeft alleen energie als ik er ben! Doet echt niemand kwaad, geweldig beest
vraag mevr Beekman om hulp, dat is haar werkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef Zakje het volgende:
Na 2 dagen verwoed shoppen heb ik nog niet die éne kekke, trendy, leuke Nieuwjaar-outfit gevonden, er moet iets mis met me zijn, of heb ik mijn talent verloren
.
Die overgewaardeerde muts heeft gewerkt voor de C&Aquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag mevr Beekman om hulp, dat is haar werk
soms is smaak als goede wijn, die wordt alleen maar beter als hij ouder wordtquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die overgewaardeerde muts heeft gewerkt voor de C&A![]()
Mits natte neusquote:
heb alleen the brave one gezien en ondanks het feit dat het plot wat vaag was, maakt jodie het wel de moeite waardquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
The Brave One (2007) of Eastern Promises (2007)
K ken die andere ook niet maar the brave one is zeker het kijken waardquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb alleen the brave one gezien en ondanks het feit dat het plot wat vaag was, maakt jodie het wel de moeite waard
Haha, slim toch. Ik bel wel eens met mijn mobiel naar beneden om eens wat te vragen en als ik te lui ben om te dan te lopen....quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:17 schreef Zakje het volgende:
Mijn stiefmoeder is maar vreemd bezig de laatste tijd, ze belde vanaf beneden naar mn mobiel om te zeggen dat het eten klaar was
.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Haha, slim toch. Ik bel wel eens met mijn mobiel naar beneden om eens wat te vragen en als ik te lui ben om te dan te lopen....
nee =quote:
popquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee =![]()
maar ga nu maar weer eens constructief bezig met mijn pop (alsof ik daar wat van leer...) :S
Geinig welquote:Beste DennisMoore,
De DVD Twelve Monkeys is naar je onderweg.
Het kan een aantal dagen duren voordat je de DVD ontvangt. Zodra je hem binnen hebt, klik hier: <klik> om dit te bevestigen. Dit is van belang omdat de verzender hiervoor een credit ontvangt.
Je kunt ook inloggen op de site en de DVD bevestigen in het blok 'Onderweg naar mij'.
Met vriendelijke groet,
Het MailMyDisc Team
Dat had ik nou niet achter je gezocht, DM... jakkes.quote:
op de kerstmarkt in Duitsland nog een mooie strakke boxer gehaald trouwensquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter je gezocht, DM... jakkes.
Idolsquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:42 schreef Weemz het volgende:
Zo... die Ferry van Idols is echt homo....
Het was leuk, ranzig en leuk.quote:
Kom net van Pann heb alleen oneerbare voorstellen van een op zich mooie meid gekregen. Natuurlijk niks mee gedaan was bezig met een leuke jongen op het podium die tekens met zijn kontje voor me stondquote:Op zondag 16 december 2007 04:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was leuk, ranzig en leuk.
Goddamn wat een oneerbare voorstellen zeg.
Als zelfs IK het schaamrood op de kaken krijg dan zijn de voorstellen vrij expliciet!
Het was een meid man, daar doe ik natuurijk niks mee brrr.m Ik was al moe rond 1 uurquote:Op zondag 16 december 2007 10:20 schreef hierissieweer het volgende:
Jeutje, al die oneerbare voorstellen.Ik kom van de veluwe en ben nogal preuts hoor. Dus spaar me?
Maar uiteindelijk nog wel wat gedaan dan of dat niet?
afwisseling van spijs doet etenquote:Op zondag 16 december 2007 11:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het was een meid man, daar doe ik natuurijk niks mee brrr.
Ben homoquote:Op zondag 16 december 2007 11:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
afwisseling van spijs doet eten
BAHquote:
lijkt op mijn ex.... Maar waarom onbereikbaar?quote:Op zondag 16 december 2007 11:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Deze jongen was er weer (helemaal mijn type), lijkt op een jongen met wie ik gedate heb maar dan iets betere versie.
[ afbeelding ]
helaas onbereikbaar.
He is too hot en ik probeerde hem tijdens pann te versieren maar hij had geen interesse helaas.quote:Op zondag 16 december 2007 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
lijkt op mijn ex.... Maar waarom onbereikbaar?
Kut man--> NEXT dan maar?quote:Op zondag 16 december 2007 11:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
He is too hot en ik probeerde hem tijdens pann te versieren maar hij had geen interesse helaas.
Ben al met 2 gozers bezig ondertussen hoorquote:
SLET!quote:Op zondag 16 december 2007 11:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben al met 2 gozers bezig ondertussen hoorKost alleen wat inspanning. Eigenlijk blijft er maar 1 echt over, de ander is toch wat minder. Ik houd er niet van als mensen dronken zijn tijdens uitgaan
.
gooiemoggel, ik ga douchen moet zo werkenquote:Op zondag 16 december 2007 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
HO maar ik ben geen sletquote:Op zondag 16 december 2007 12:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
SLET!mar ben jij meer van de vrijheid blijheid of wil je toch wel wat vastigheid?
ik kreeg juist wel een heel eervol voorstel dat ik gelijk met beide handen aangenomen heb en mij door een buschauffeuse thuis vooor de deur laten afzetten in plaats van op zo"n koud winderig stationquote:Op zondag 16 december 2007 04:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was leuk, ranzig en leuk.
Goddamn wat een oneerbare voorstellen zeg.
Als zelfs IK het schaamrood op de kaken krijg dan zijn de voorstellen vrij expliciet!
quote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kreeg juist wel een heel eervol voorstel dat ik gelijk met beide handen aangenomen heb en mij door een buschauffeuse thuis vooor de deur laten afzetten in plaats van op zo"n koud winderig station
quote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
HO maar ik ben geen slet. Meer het 2e, maar ja gewoon fun hebben met een leuke gozer en als er daar iets leuks uit voorkomt dan is het mooi anders is het ook wel oke.
Hangt vanaf wat voor soort haar je hebt. Misshien laten bleken, een ander kleurtje blond/zwart gemixt.quote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
Dinsdag komt de kapper weer. Wat moet ik met mijn haar?
Komt jouw kapper naar je huisquote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
Dinsdag komt de kapper weer. Wat moet ik met mijn haar?
De huiskapper is iets heel normaals hoor...quote:Op zondag 16 december 2007 14:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Komt jouw kapper naar je huis?! Maar hoe doet hij dat dan? Ik neem aan dat hij bij jou thuis niet alles voor handen heeft
?
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De huiskapper is iets heel normaals hoor...
vaak zijn het ook mensen die buiten hun normale kappersbaan op deze manier extra geld proberen te verdienen...quote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, ik denk ook niet dat mijn kappers dat zomaar doen
.
Maar hoe doen die dat dan als je onder de droogkap moet, of hoe helpen ze een klant die allemaal specifieke producten en zaken nodig heeft? Nemen ze dat allemaal dan mee van hun werk?quote:Op zondag 16 december 2007 15:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
vaak zijn het ook mensen die buiten hun normale kappersbaan op deze manier extra geld proberen te verdienen...
en ik denk niet dat iedere kapper dat doet inderdaad...
Droogkap? Man, mijn kapper heeft in z'n zaak nog geen eens die dingen staanquote:Op zondag 16 december 2007 15:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar hoe doen die dat dan als je onder de droogkap moet, of hoe helpen ze een klant die allemaal specifieke producten en zaken nodig heeft? Nemen ze dat allemaal dan mee van hun werk?
Mr Perfect heeft een kleine pik?quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
De achtergrond van die foto verpest het, het lijkt wel of hij in een oud kraakpand woontquote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
en jullie zxeggen beiden niets over mijn huisquote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kreeg juist wel een heel eervol voorstel dat ik gelijk met beide handen aangenomen heb en mij door een buschauffeuse thuis vooor de deur laten afzetten in plaats van op zo"n koud winderig station
Hij is mijn type 100%quote:
Winterpann was 't, dacht ik?quote:
Tja, en wat zegt-ie op 't forum?quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef samjustme het volgende:
Mr perfect bestaat toch
[ afbeelding ]
Forget itquote:Weet niet waar dit topic het best thuis hoort dus post ik hem hier. Stelling: hetero-jongens zijn in het algemeen aantrekkelijker dan homo’s. Discuss…
Voordat half gay.nl zich weer beledigd voelt, dit is niet beledigend bedoeld maar persoonlijk vind ik nu eenmaal heterojongens in het algemeen aantrekkelijker dan homo’s. Waarom? Omdat 99% van de homo’s een nichterige uitstraling hebben waar ik op afknap, ik noem dat de "gay-factor" - iets niet-mannelijks waaraan je direct kunt zien dat iemand homo is, bijv: de zijïge manier van praten, die typische handgebaartjes, de nichterige manier van lopen/bewegen/kijken, een bepaalde (weinig mannelijke) lichaamsbouw, etc. Waarom zijn er toch zo weinig homo’s die gewoon mannelijk stoer zijn, mannelijk lopen en praten of die in ieder geval een uitstraling hebben waarvan je niet direct zou zeggen: die is homo. Ze moeten natuurlijk wel bestaan, maar ik ben ze nog nooit tegengekomen. De jongens waar ik op val zijn vrijwel altijd hetero… Want laten we eerlijk zijn, als je op mannen valt, wil je toch gewoon echt een man en geen halve vrouw?
Zijn er meer mensen die dit ook zo ervaren?
Ja het is dat, of de make-up, manicure avondjes met vriendinnen en de spice girls laten varenquote:
De slechte kwaliteit was mij niet opgevallen... Herinner me 'm wel als een okay film.quote:Op zondag 16 december 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar eindelijk eens een x afgekeken. Ik blijf de belabberde kwaliteit van de CGI toch erg afleidend vinden. Alsof je naar een intro filmpje van een PC spel uit 1980 zit te kijken af en toe
Voor spice girls no wayquote:Op zondag 16 december 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is dat, of de make-up, manicure avondjes met vriendinnen en de spice girls laten varen
Succes Dennismore de macho gayquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, en wat zegt-ie op 't forum?
[..]
Forget it.
Vind wel lachen dat je denkt te weten hoe nichterig ik benquote:Op zondag 16 december 2007 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, vergeleken met jou ben ik inderdaad Vinnie Jones.
Jullie hebben elkaar toch gezien?quote:Op zondag 16 december 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind wel lachen dat je denkt te weten hoe nichterig ik ben
Denk dat alle users uit dit topic dat wel wetenquote:Op zondag 16 december 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
Dont talk to oldiesquote:
Goh, die ene keer Pann kwam je toch gewoon naar me toe om me aan te spreken.quote:
Ik vind het ook een beetje raar dat mensen zo snel een conclusie trekken uit wat getypte berichtjes op een forum, laat staan een oordeel vellen over iemands persoonlijkheidquote:Op zondag 16 december 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Och, als iemand typt dat ie zich samen met een vriend gaat opmaken enzo... denk toch wel dat je daaruit een bepaalde conclusie kunt trekkenquote:Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef Zakje het volgende:
zo snel een conclusie trekken uit wat getypte berichtjes op een forum
Nou die gedachten over jou komen niet zozeer van een aantal getypte berichten. Eerder van gedrag op een bepaald feestquote:Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef Zakje het volgende:
ik zou ook niet willen weten wat de mensen in dit topic wel niet van mij denken.
Wat niet wil zeggen dat zo iemand niet heel aardig kan zijn> Wat wel kan betekenen dat zo iemand je gewoon niet ligtquote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, als iemand typt dat ie zich samen met een vriend gaat opmaken enzo... denk toch wel dat je daaruit een bepaalde conclusie kunt trekken.
Hij kan best vertellen dat hij zich met een vriend gaat opmaken, maar dan weet je niet met welk doel ( ik ben vroeger ook wel een paar keer opgemaakt door vriendinnen voor opdrachten van CKV, dat zegt toch niets over mijn persoonlijkheid ?), of in welke mate ( alleen wenkbrauwen bijwerken en wat onzuiverheden camoufleren? Gaan ze elkaar schminken, of echt de hele reutemeteut aan eyeliners poedertjes en mascara's ?).quote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, als iemand typt dat ie zich samen met een vriend gaat opmaken enzo... denk toch wel dat je daaruit een bepaalde conclusie kunt trekken.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij kan best vertellen dat hij zich met een vriend gaat opmaken, maar dan weet je niet met welk doel ( ik ben vroeger ook wel een paar keer opgemaakt door vriendinnen voor opdrachten van CKV, dat zegt toch niets over mijn persoonlijkheid ?), of in welke mate ( alleen wenkbrauwen bijwerken en wat onzuiverheden camoufleren? Gaan ze elkaar schminken, of echt de hele reutemeteut aan eyeliners poedertjes en mascara's ?).
Haaaj snoezepoesjequote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben eht met DM en Ang3l eens.
En z'n vrouwengeurtjes draagt hij omdat de verkoopster een fout heeft gemaakt en in plaats van het heren geurtje een vrouwen geurtje heeft meegegeven en het anders reuze zonde van het geld is...quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij kan best vertellen dat hij zich met een vriend gaat opmaken, maar dan weet je niet met welk doel ( ik ben vroeger ook wel een paar keer opgemaakt door vriendinnen voor opdrachten van CKV, dat zegt toch niets over mijn persoonlijkheid ?), of in welke mate ( alleen wenkbrauwen bijwerken en wat onzuiverheden camoufleren? Gaan ze elkaar schminken, of echt de hele reutemeteut aan eyeliners poedertjes en mascara's ?).
Er is een verschil tussen vol trots vermelden dat je je nagels gaat lakken en iets voor een toneelstuk doenquote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien draagt hij die geuren omdat hij ze gewoon lekker vindt ruiken?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En z'n vrouwengeurtjes draagt hij omdat de verkoopster een fout heeft gemaakt en in plaats van het heren geurtje een vrouwen geurtje heeft meegegeven en het anders reuze zonde van het geld is...
Je hebt me door, mensen denken gewoon niet out of the box jammerquote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien draagt hij die geuren omdat hij ze gewoon lekker vindt ruiken?
Ik vind het anders niet zo vreemd hoor, een geur is een geur, of het voor een vrouw of een man is verzinnen die mensen zelf ook maar, als jij die geur lekker vindt ruiken en hebben wilt moet je hem gewoon kopen en opspuitenquote:Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt me door, mensen denken gewoon niet out of the box jammer.
Maar het hoort niet bij gay zijn, toch? Dus om dat nou als excuus te hebben...quote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef samjustme het volgende:
Je kan aan MisterO en Deceit vragen hoe ik ben irl en niet tijdens uitgaan en dan ben ik gewoontjes en homo trekjes heb ik, ik ben nou eenmaal gay.
Nou neequote:Op zondag 16 december 2007 22:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet zo vreemd hoor, een geur is een geur, of het voor een vrouw of een man is verzinnen die mensen zelf ook maar
Als het goed is maakt je lichaam van zichzelf toch al feromonen aan, daar heb je toch geen parfum voor nodig?quote:Op zondag 16 december 2007 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou neeIn een mannengeur zitten wel degelijk andre ingrediënten dan in een vrouwengeur, qua feromoontjes en zo. Maar eigenlijk is dat dan weer raar als homo zijnde
Ja, ik draag ook een rokje omdat dat veeeeel beter bij m'n schoenen past dan een broek.quote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien draagt hij die geuren omdat hij ze gewoon lekker vindt ruiken?
Of omdat je benen dan beter uit komen!quote:Op zondag 16 december 2007 22:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook een rokje omdat dat veeeeel beter bij m'n schoenen past dan een broek.
Klopt, maar ze stoppen die wel degelijk als aantrekkende factor in een parfum. Er is dus ook wel degelijk een verschil tussne mannen - en vrouwengeur.quote:Op zondag 16 december 2007 22:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als het goed is maakt je lichaam van zichzelf toch al feromonen aan, daar heb je toch geen parfum voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |