quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat volwassener en nuchtiger
Nou jaaaaaaquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja uh een wat jonger uiterlijk maar je ziet er volwassen uit
en nu zoek je nog een baasje dat je mee wil nemen op puppycursus ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaik ben nog maar een puppy hoor
Moet ik je dan schattig gaan noemenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wil je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet ik je dan schattig gaan noemen
Verder zie je er oke uit hoor voordat ik zometeen jou als boze stalker aan de deur hebt:Pquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een medepuppyquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu zoek je nog een baasje dat je mee wil nemen op puppycursus ?
Nee ik stalk geen mensen, mensen stalken mijquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Verder zie je er oke uit hoor voordat ik zometeen jou als boze stalker aan de deur hebt:P
nou zal ik dan maar meegaan naar de cursus.quote:
hehe leg geen woorden in mn mondquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan natuurlijk ook nog de eerste keus uit het nest ?
nee geen woorden, maar puppiesquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe leg geen woorden in mn mond
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nou zal ik dan maar meegaan naar de cursus.
Als je maar niet tegen mij op gaat rijden!
heel goed! beter dan al dat geslijm van mensen die me niet eens kennen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik moet mensen eerst beter leren kennen voordat ik iemand schattig ga noemen
gehoorzaamheidstraining en leren apporterenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
wat moeten we anders doen bij zo'n cursus
Ok oke dan...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
oh ja, en natuurlijk de krant uit de bus halenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Zie ik hier een verkapte sexdate?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |