Ehm... nou nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef Sunjammer het volgende:
Topic titel geïnspireerd door Mary Dresselhuys?
Vrééslijk! Vrééslijk!
Another day older and deeper in debt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
You haul 16 tons, and what do you get?
Goeiemorgen, godzijdank is het nu wat rustiger. Anders sla ik hem voor je inelkaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Nog niks gehoord van mn stalker gelukkig. Wel wat enge smsjes vannacht, maar vanmorgen is het lekker rustig![]()
tnx, jullie zijn allemaal zo lief voor mequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Goeiemorgen, godzijdank is het nu wat rustiger. Anders sla ik hem voor je inelkaar.
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in isquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
tnx, jullie zijn allemaal zo lief voor me
hahaha, als hij me bljift irriteren, zal ik mn extra hulplijn inschakelen, thnxquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in is
goedemorgen trouwens
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in is
goedemorgen trouwens
Wie kan er Nuno nu resisten ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallen.
Enge? Zoals?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Nog niks gehoord van mn stalker gelukkig. Wel wat enge smsjes vannacht, maar vanmorgen is het lekker rustig![]()
Hij stuurt me geen dreigsmsjes meer, omdat hij beseft dat ik dat als bewijs kan inleveren bij de politie.quote:
wait and seequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallen.
Not for youquote:
Psychoquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij stuurt me geen dreigsmsjes meer, omdat hij beseft dat ik dat als bewijs kan inleveren bij de politie.
Ik krijg alleen maar hele zoete berichtjes, zoals om 2:10 vannacht: Het spijt me echt! Echt waar! Zag net je foto even snel... Lieve blik heb jij, je ziet er echt leuk uit, hoop je gauw in het echt te zien, meen ik! slaap zacht x
Ik vind het ook een beetje een creepy ventje. Ziet ie er zo slecht uit dat ie hiertoe moet overgaan (stalken en zo ). Je denkt toch gewoon dat als de een niet wil er altijd wel een ander isquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Not for you.
[..]
Psycho. Het is natuurlijk niet leuk om afgewezen te worden maar ja na de zoveelste keer moet ie toch beseffen dat je hem niet ziet zitten. Echt weirdo.
Dat is hem nou juist hij ziet er helemaal niet slecht uit hoor. Alleen hij doet wanhopig en vooral eng.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een creepy ventje. Ziet ie er zo slecht uit dat ie hiertoe moet overgaan (stalken en zo ). Je denkt toch gewoon dat als de een niet wil er altijd wel een ander is
Gefeliciteerdquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ga er ook vandoor hupseke naar Christmas party.
Echt welquote:
Hehequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt wel
Kreeg te horen dat hij beter was dan die van de leerlingen 3ejaars HBO daar
Nee, eigenlijk niet. Heb alleen morgenmiddag/avond Feyenoord qua afspraken staan, en dat is dan ook wel weer een beetje wat vast staatquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja was er erg blij mee. Ach je leert met je haar te leven *spreekt uit ervaring*
nog wilde weekendplannen?
Hij ziet er juist heel mooi uit, mysterieuze blauwe ogen, lieve lach en een sixpackquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een creepy ventje. Ziet ie er zo slecht uit dat ie hiertoe moet overgaan (stalken en zo ). Je denkt toch gewoon dat als de een niet wil er altijd wel een ander is
Trainen? Wat dacht je van 25 jaar Assembléon?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hazeslaapje voordat je straks moet gaan trainen en aan een druk weekend gaat beginnen ?
Dit soort berichtjes vind ik niet eens zo heel erg denk ik... het zit em natuurlijk meer in de contante lijn...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij stuurt me geen dreigsmsjes meer, omdat hij beseft dat ik dat als bewijs kan inleveren bij de politie.
Ik krijg alleen maar hele zoete berichtjes, zoals om 2:10 vannacht: Het spijt me echt! Echt waar! Zag net je foto even snel... Lieve blik heb jij, je ziet er echt leuk uit, hoop je gauw in het echt te zien, meen ik! slaap zacht x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |