afwisseling van spijs doet etenquote:Op zondag 16 december 2007 11:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het was een meid man, daar doe ik natuurijk niks mee brrr.
Ben homoquote:Op zondag 16 december 2007 11:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
afwisseling van spijs doet eten
BAHquote:
lijkt op mijn ex.... Maar waarom onbereikbaar?quote:Op zondag 16 december 2007 11:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Deze jongen was er weer (helemaal mijn type), lijkt op een jongen met wie ik gedate heb maar dan iets betere versie.
[ afbeelding ]
helaas onbereikbaar.
He is too hot en ik probeerde hem tijdens pann te versieren maar hij had geen interesse helaas.quote:Op zondag 16 december 2007 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
lijkt op mijn ex.... Maar waarom onbereikbaar?
Kut man--> NEXT dan maar?quote:Op zondag 16 december 2007 11:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
He is too hot en ik probeerde hem tijdens pann te versieren maar hij had geen interesse helaas.
Ben al met 2 gozers bezig ondertussen hoorquote:
SLET!quote:Op zondag 16 december 2007 11:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben al met 2 gozers bezig ondertussen hoorKost alleen wat inspanning. Eigenlijk blijft er maar 1 echt over, de ander is toch wat minder. Ik houd er niet van als mensen dronken zijn tijdens uitgaan
.
gooiemoggel, ik ga douchen moet zo werkenquote:Op zondag 16 december 2007 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
HO maar ik ben geen sletquote:Op zondag 16 december 2007 12:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
SLET!mar ben jij meer van de vrijheid blijheid of wil je toch wel wat vastigheid?
ik kreeg juist wel een heel eervol voorstel dat ik gelijk met beide handen aangenomen heb en mij door een buschauffeuse thuis vooor de deur laten afzetten in plaats van op zo"n koud winderig stationquote:Op zondag 16 december 2007 04:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was leuk, ranzig en leuk.
Goddamn wat een oneerbare voorstellen zeg.
Als zelfs IK het schaamrood op de kaken krijg dan zijn de voorstellen vrij expliciet!
quote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kreeg juist wel een heel eervol voorstel dat ik gelijk met beide handen aangenomen heb en mij door een buschauffeuse thuis vooor de deur laten afzetten in plaats van op zo"n koud winderig station
quote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
HO maar ik ben geen slet. Meer het 2e, maar ja gewoon fun hebben met een leuke gozer en als er daar iets leuks uit voorkomt dan is het mooi anders is het ook wel oke.
Hangt vanaf wat voor soort haar je hebt. Misshien laten bleken, een ander kleurtje blond/zwart gemixt.quote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
Dinsdag komt de kapper weer. Wat moet ik met mijn haar?
Komt jouw kapper naar je huisquote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
Dinsdag komt de kapper weer. Wat moet ik met mijn haar?
De huiskapper is iets heel normaals hoor...quote:Op zondag 16 december 2007 14:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Komt jouw kapper naar je huis?! Maar hoe doet hij dat dan? Ik neem aan dat hij bij jou thuis niet alles voor handen heeft
?
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De huiskapper is iets heel normaals hoor...
vaak zijn het ook mensen die buiten hun normale kappersbaan op deze manier extra geld proberen te verdienen...quote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, ik denk ook niet dat mijn kappers dat zomaar doen
.
Maar hoe doen die dat dan als je onder de droogkap moet, of hoe helpen ze een klant die allemaal specifieke producten en zaken nodig heeft? Nemen ze dat allemaal dan mee van hun werk?quote:Op zondag 16 december 2007 15:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
vaak zijn het ook mensen die buiten hun normale kappersbaan op deze manier extra geld proberen te verdienen...
en ik denk niet dat iedere kapper dat doet inderdaad...
Droogkap? Man, mijn kapper heeft in z'n zaak nog geen eens die dingen staanquote:Op zondag 16 december 2007 15:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar hoe doen die dat dan als je onder de droogkap moet, of hoe helpen ze een klant die allemaal specifieke producten en zaken nodig heeft? Nemen ze dat allemaal dan mee van hun werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |