Hoest nu met de stalker!?quote:
Mja, ik kijk er natuurlijk met een andere blik naar, nadat hij al dat andere crap heeft verteld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit soort berichtjes vind ik niet eens zo heel erg denk ik... het zit em natuurlijk meer in de contante lijn...
maar wel behoorlijk kwalitatief uitermate teleurstellend...
Nee, toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:00 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb besloten mezelf in m'n eentje goed aangeschoten te laten worden en daarna te gaan Donkey Konga-en
Hoi!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ben ik na 3 dagen ook weer eens..
waarom toch niet?quote:
Dus alleeen nog dronken worden of kan dat alleen samen met donkey-kongaquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het spel heb gelaten
Dat eerste kan nog steedsquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus alleeen nog dronken worden of kan dat alleen samen met donkey-konga
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en galquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat eerste kan nog steeds
Beetje jammer dat de bacardi weer bijna op is
Nee, er staat nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en gal
anders heb ik nog wel er liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en gal
ook dat kan geregeld worden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook zin alleen is er niks te zuipen en is er ook niemand om mee te drinken
Nou, dan zijn we al met z'n 3-enquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ook dat kan geregeld worden!
Glashelder water!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
ok wat hebben jullie,
Heb dus bacardi bailys de beerenburg yagermaister en bier
anders bel je stalker op of hij niet wat kan brengen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Glashelder water!meer heb ik niet tot mn beschikking
Yurrrri, ik heb je nummer verwijderd, mag ik hem weer hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
anders bel je stalker op of hij niet wat kan brengen....
Vragen of hij wat mee gaat drinken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
anders bel je stalker op of hij niet wat kan brengen....
Trouwens ff een vraagje. Ken een jongen via expreszo, zou graag met hem wat willengaan drinken ofzo. Heb af een toe een stille hint laten vallen maar reageert hij niet op... wat nu?
mijn lijstje heb je gemist staat in het vorige topicquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
Hee, heb ik jouw lijstje nou gemist of heb je die nog niet ingevuld?
gedaan--> hij wil mij dus niet NEXT!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vragen of hij wat mee gaat drinken?
Men, klagen mannen nou ook al dat mannen "subtiele hints" niet oppikken?Gewoon vragen
fotooooquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gedaan--> hij wil mij dus niet NEXT!
toch wel! jippy!
van wie?quote:
Ga ook zo, maar mijn moeder moet zo meteen werken, dus dan zien we elkaar nog ff... Maar thanx voor je ccomplimentquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef MisterO het volgende:
Allebei leuke jongens! en gezellig zo onder de kerstboom!
Je ziet er wel moe uit zeg, je moet slapen jochie
en niemand die mij dat van te voren even komt meldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trainen? Wat dacht je van 25 jaar Assembléon?
Ha, ik heb nog steeds geen foto van mijzelf in het forum gepostquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ga ook zo, maar mijn moeder moet zo meteen werken, dus dan zien we elkaar nog ff... Maar thanx voor je ccompliment
Doe het eens!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, ik heb nog steeds geen foto van mijzelf in het forum gepost
np
nou en, er wordt af en toe zo hysterisch gedaan over leeftijdverschillenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe het eens!
Had ook niet gedacht dat ik mijn foto's (en mijn dates) zou posten...
Hij is alleen wel 11 jaar ouder....
Doe maar, maar heb liever boer als wijn...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef Stroekie het volgende:
oh en jullie zijn aan het zuipen ?
wat zal ik doen, trek in nog een fles wijn open of ga ik gewoon verder met de bavariaatjes waar ik eerder vanavond op de verjaardag al mee begonnen was ?
"maakt 2 flesjes open"quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe maar, maar heb liever boer als wijn...
En over de leeftijdsverschiillen, Tja...
Jah nu heb je pechquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Yurrrri, ik heb je nummer verwijderd, mag ik hem weer hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |