Hoest nu met de stalker!?quote:
Mja, ik kijk er natuurlijk met een andere blik naar, nadat hij al dat andere crap heeft verteld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit soort berichtjes vind ik niet eens zo heel erg denk ik... het zit em natuurlijk meer in de contante lijn...
maar wel behoorlijk kwalitatief uitermate teleurstellend...
Nee, toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:00 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb besloten mezelf in m'n eentje goed aangeschoten te laten worden en daarna te gaan Donkey Konga-en
Hoi!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ben ik na 3 dagen ook weer eens..
waarom toch niet?quote:
Dus alleeen nog dronken worden of kan dat alleen samen met donkey-kongaquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het spel heb gelaten
Dat eerste kan nog steedsquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus alleeen nog dronken worden of kan dat alleen samen met donkey-konga
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en galquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat eerste kan nog steeds
Beetje jammer dat de bacardi weer bijna op is
Nee, er staat nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en gal
anders heb ik nog wel er liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar ff naar de gal en gal
ook dat kan geregeld worden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook zin alleen is er niks te zuipen en is er ook niemand om mee te drinken
Nou, dan zijn we al met z'n 3-enquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ook dat kan geregeld worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |